2015-03-30, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Jag pratade med en kompis som inte tyckte ja skulle säga nått. Och alla ni som tycker jag är hemsk och dålig flickvän o.s.v, jag vet att det är fruktansvärt att vara otrogen. Men min pojkvän är ingen ängel heller. Sista halvåret har han knappt gett mig nån uppmärksamhet, det enda han gör är att jobba och bryr sig knappt om att hitta på saker med mig, typ bjuda ut mig på middag, blommor eller ge mig nått som jag uppskattar.

hur stor är chansen att kompisarna säger nått och därmed riskerar vänskapen?

Vilken dålig ursäkt..Så du menar att så fort man inte får attention i sin relation så ska man gå vid sidan om. Hur ska du någonsin kunna ha en varaktig relation med den inställningen. Hur tror du egentligen livet ser ut i största allmänhet?! Tror du att man i en lång relation inte kommer i svackor?! Kan ju säga att knulla runt hjälper definitivt inte.

Inte nog med att du är otrogen så väljer du hans vänner och inte en utan två av dom dessutom. Om du nu skulle vara otrogen kunde du iaf haft den goda smaken att välja en utomstående part. Det du gjort är ohyggligt lågt och hans vänner är äkta skitstövlar, jag har lämnat vänskap för mindre än det.
2015-03-30, 17:49
Medlem
Anox97s avatar
"Råkade"? Really , med 2 st också? Berätta för han sanningen kommer ändå fram tillslut..
2015-03-30, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JennyP26
Vilken sur putte du varå.....Man kan faktiskt råka ha sex med en annan än den man sammanbor med..... Ibland så råkar det vara väldigt skönt åxå...

Nä, man "råkar"inte bara ha sex med en annan person för att det är "skönt". Det är faktiskt ett val man gör helt och hållet. Det kallas dålig självkontroll helt enkelt. Dålig jävla ursäkt att det är skönt...
2015-03-30, 18:06
Medlem
RolexVonSniders avatar
Och hur hade du tänkt att din fråga/fantasier om trekant skulle hjälpa dig i din otrohetssituation?

För övrigt är du en ond människa
2015-03-30, 18:09
Medlem
gillar att du försöker skylla på din stackars kille...ska nog gå och dunka på min bruds båda polare och sen säga att det faktiskt var HENNES fel för att hon jobbar för mkt och betalar ALLT och inte köper blommor till mig HAHAHAHA. eller så säger jag att "råkade" spruta i båda.

din liknelse med bilen
2015-03-30, 18:20
Medlem
bitch-sandwichs avatar
Om varken TS eller de inblandade killkompisarna berättar något till pojkvännen, och saken rinner ut i sanden utan att få några som helst konsekvenser för någon, är det väldigt sannolikt att TS kommer att "råka" vara otrogen flera gånger. Det är därför väldigt viktigt att du, TS, lägger korten på bordet och utsätter dig för konsekvenserna av din handling, även om det innebär att du blir av med din kille. Först då kommer du bli en klokare människa och en bättre partner. Räkna med att din kille kommer att bli arg, besviken och ledsen, han har en mycket god anledning till det.
2015-03-30, 18:34
Medlem
Citat:
Först vill jag bara säga att jag fått ettbra tips på PM som jag ska testa. För det andra så fattar jag inte vad ni får ut av att kalla mig hora, slyna, slampa etc. För det tredje, när jag skriver att jag råkade vara otrogen så betyder det ju inte ordagrant som några skriver här att jag ramla på dom. Om min pojkvän håller mig vaken en hel natt och jag sen sätter mig i bilen på morgonen och kör av vägen, vems fel är det då?.visst de va ja som körde men det var min pojkvän som höll mig vaken.

För det fjärde, ja vi bor ihop och jaa, jag har t.o.m 2 jobb inom servicesektorn (hur många har du??) plus att jag pluggar så om ni så ändå vill kalla mig WT är det er det är fel på.

Det är självklart ditt fel, du har gjort ett val att sätta dig i bilen och köra. Du hade också ett val att "låta" honom hålla dig vaken. Om du nu är trött för att du vakat hela natten så kanske du ska åka kommunalt istället och låta bilen stå. Men jag tror du tillhör en kategori av människor som inte vill ta ansvar för sina handlingar utan skyller dina dåliga val på att någon annan gjort dig oförrätt. På så sätt är det ju aldrig ditt fel eller ansvar att du gör fel utan alltid någon annans fel att du agerar som du gör. Dålig ursäkt! Ta ansvar för dina handlingar och sluta skyll på andra för dina dåliga val i livet.
2015-03-30, 18:46
Medlem
ljusetssvins avatar
Citat:
Jag skyller inte på nån. Men som jag skrev tidigare, om min pojkvän skulle hålla mig vaken hela natten så jag inte fick en blund och jag sen sätter mig i bilen på morgonen och kör i diket pga trötthet så tycker iallfall jag att det inte bara är mitt fel att bilen är i diket.

Jag fick ett tips på PM att jag skulle ta upp med min pojkvän olika fantasier man vill testa så då tänkte jag säga att jag fantiserat om en trekant. Då får man väl se hur har reagerar.
Skaffa inte barn bara!
Du bör inte befolka jorden med dina smutsiga gener.
Sjukt.
Såna som dig skulle man ta ut på torget och slå ihjäl offentligt.
2015-03-30, 18:55
Medlem
Citat:
Nej jag blev inte våldtagen men som jag skrev tidigare så har ju inte min pojkvän varit nån ängel heller.
När du säger att din pojkvän inte varit en ängel menar du då att han också varit otrogen? För annars så uttrycker du dig galet. Att arbeta för mycket eller ha dåligt med tid för varandra har ju knappast med att göra om man är en ängel eller inte. Förstår du?
2015-03-30, 19:09
Medlem
Citat:
Så du menar att jag ska tvinga han att ta emot mina pengar?? Det är ju hans eget val att betala allt själv.

Vad har våran ekonomiska situation med det här att göra?? Kan lova er att våra inkomster tillsammans är bra mycket över medel och alltså bra mycket mer än vad dom flesta här tjänar!

Att du bara ställer frågan visar på hur dåligt omdöme du har. Att du inte förstår är ganska skrämmande..

Din sambo sliter för dig, er för att ni ska ha det bra i livet. Du slipper dessutom att dela era gemensamma kostnader. Vilket jag iof inte förstår för man mår bra av att vara delaktig även i den ekonomiska biten i en relation. Dvs han arbetar mycket och hur tackar du honom???
Ärligt talat förstår du inte hur fel detta är och hur otroligt egoistiskt du är?!
2015-03-30, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolexVonSnider
Och hur hade du tänkt att din fråga/fantasier om trekant skulle hjälpa dig i din otrohetssituation?

För övrigt är du en ond människa

Skulle han kunna tänka sig att prova det så får man ta det därifrån.
2015-03-30, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitch-sandwich
Om varken TS eller de inblandade killkompisarna berättar något till pojkvännen, och saken rinner ut i sanden utan att få några som helst konsekvenser för någon, är det väldigt sannolikt att TS kommer att "råka" vara otrogen flera gånger. Det är därför väldigt viktigt att du, TS, lägger korten på bordet och utsätter dig för konsekvenserna av din handling, även om det innebär att du blir av med din kille. Först då kommer du bli en klokare människa och en bättre partner. Räkna med att din kille kommer att bli arg, besviken och ledsen, han har en mycket god anledning till det.

Dom svor vid gud att inte säga nått så jag tror inte dom säger nått. funderar på att låta allt bara vara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in