2015-03-28, 10:36
Medlem
Hej,

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår råkade jag vara otrogen mot min fina pojkvän och är så rädd att det ska komma fram

det är dessutom 2 kompisar till min pojkvän så det känns som det bara är en tidsfråga! Vad ska ja göra? ska jag hoppaw att det inte kommer fram eller ska ja va ärlig och berätta men kommer då med stor sannolikhet förlora honom
2015-03-28, 10:39
Medlem
schnaasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Hej,

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår råkade jag vara otrogen mot min fina pojkvän och är så rädd att det ska komma fram

det är dessutom 2 kompisar till min pojkvän så det känns som det bara är en tidsfråga! Vad ska ja göra? ska jag hoppaw att det inte kommer fram eller ska ja va ärlig och berätta men kommer då med stor sannolikhet förlora honom

"Råkade" man råkar inte vara otrogen, är man det så är man det för att man ville vara det. Så berätta för din pojkvän så han kan dumpa dig och hitta något bättre. Du är uppenbarligen inte mogen att ha ett förhållande ändå.
2015-03-28, 10:39
Medlem
Skebokvarnsvagens avatar
Du råkade? Skärp dig. Berätta för honom och var jävligt glad om han stannar.
2015-03-28, 10:41
Medlem
sexysantas avatar
Trekant med 2 utav hans polare?

Titta på den meningen en gång till
2015-03-28, 10:42
Medlem
DixieDs avatar
Hur "råkar" man vara otrogen?
Du får berätta sanningen och ta smällen att han kommer lämna dig.
Du har med andra ord skitit i honom och varit otrogen med hans vänner.
Vilken respekt och moral är detta egentligen. Jag tycker synd om honom som behöver skämmas för sitt val av dig när han ser sina vänner.
2015-03-28, 10:42
Medlem
RedXs avatar
Alltid trist när man råkar göra korkade saker...
2015-03-28, 10:43
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Hej,

Nu ska vi reda ut några begrepp här. Först och främst så råkar man inte vara otrogen.

Du var alltså otrogen med två kompisar till din pojkvän? Du lät dem båda dubbla dig och skifta eller?

Klart att din pojkvän kommer att lämna dig om han hör detta av hans kompisar. "Tjena mannen, schysst brud du har som lät oss båda tömma".
Berätta direkt!
2015-03-28, 10:44
Medlem
Citat:
Hej,

Hur kan man råka att vara otrogen och inte bara en gång utan två gånger och med hans kompisar.

Hoppas att han får reda på det och inser att det ända rätta är att göra slut med dig och hitta sin lycka med någon annan tjej.
2015-03-28, 10:45
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Var sexet bra , gick det för dig?
2015-03-28, 10:45
Medlem
HepatitBerits avatar
Man Råkar inte vara otrogen med 2(!) av sin pojkväns polare. Som en annan skrev, berätta och låt han dumpa dig. du förtjänar inte att ha en pojkvän.

slampfasoner! Skäms!
2015-03-28, 10:47
Medlem
Mattsson69s avatar
27 år och inte lärt sig att uppföra sig som normalt folk.

Du kommer alltid råka göra dumheter, och förtjänar inte förhållande.
2015-03-28, 10:50
Medlem
smurflers avatar
Precis som andra säger, man råkar aldrig vara otrogen. Det är alltid ett medvetet val att hoppa i sängs med någon. Till och med om man ändrar sig mitt i och drar våldtäktskortet i efterhand så har man varit otrogen.

Du borde berätta det för din pojkvän så att han kan ta ställning till situationen och hur han vill agera. Alla människor förtjänar bättre än att deras partner är otrogen utan att säga något.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in