Citat:
Ursprungligen postat av
snöflingan88
Hej,
Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår råkade jag vara otrogen mot min fina pojkvän och är så rädd att det ska komma fram
det är dessutom 2 kompisar till min pojkvän så det känns som det bara är en tidsfråga! Vad ska ja göra? ska jag hoppaw att det inte kommer fram eller ska ja va ärlig och berätta men kommer då med stor sannolikhet förlora honom

Såvida du inte sprang runt naken och råkade snubbla över två erigerade penisar som råkade tränga in i fittan på dig så har du inte "råkat" vara otrogen. Du gjorde ett val och ja du ska berätta, så han kan dumpa dig. Han är inte värd dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
snöflingan88
Nej. Men varit borta extremt mycket och jobbat. Inte gett mig nån uppmärksamhet alls. Varken fått blommor eller nått annat jag gillar. Bara för man varit ihop i några år så tycker inte jag man ska börja ta varandra för givet.
Så han har inte varit någon ängel enbart för att han jobbar och sliter för att betala hyran och inte är den som köper blommor och presenter? Han tar dig för givet enbart för att han inte köper blommor. Köp hem en bukett själv då om det nu är så jävla viktigt. Det gör jag, min kille är inte den typen som köper blommor. Jag älskar han ändå och jag straffar inte hans "onda" beteende genom att hoppa i säng med hans vänner. Är du i förhållande enbart för att få presenter och så fort du inte får det straffar du ut partnern genom att knulla runt.
Citat:
Ursprungligen postat av
snöflingan88
Jag gör andra saker för just köpa blommor tycker jag faktiskt ligger på killen. Som jag skrivit tidigare har jag 2 jobb inom service sektorn. Jag behöver inte betala nått eftersom har tycker att jag tjänar så lite så mina pengar får jag behålla. Vad spelar det för roll egentligen?
Citat:
Ursprungligen postat av
snöflingan88
Så du menar att jag ska tvinga han att ta emot mina pengar?? Det är ju hans eget val att betala allt själv.
Vad har våran ekonomiska situation med det här att göra?? Kan lova er att våra inkomster tillsammans är bra mycket över medel och alltså bra mycket mer än vad dom flesta här tjänar!
'
Det är du som tar upp er ekonomiska situation. Din kille verkar vara jättesnäll och generös som väljer att betala hyra, all mat och räkningar då han anser att du får ut så lite. En normal människa skulle få samvetskval av att ha det som du och det minsta du kan göra är väl egentligen att kanske underlätta för honom när han kommer hem om dagarna och att du kanske ger honom något fint. Men du fattar det kloka beslutet att knulla med hans två kompisar och har dessutom mage att få det till hans fel då han inte ger dig blommor och presenter.
Som sagt för allas bästa berätta för honom. Du är uppenbarligen inte mogen för att ingå partnerskap eftersom du skyller dina handlingar på honom.