2015-03-28, 12:01
Medlem
Skebokvarnsvagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snöflingan88
Jag pratade med en kompis som inte tyckte ja skulle säga nått. Och alla ni som tycker jag är hemsk och dålig flickvän o.s.v, jag vet att det är fruktansvärt att vara otrogen. Men min pojkvän är ingen ängel heller. Sista halvåret har han knappt gett mig nån uppmärksamhet, det enda han gör är att jobba och bryr sig knappt om att hitta på saker med mig, typ bjuda ut mig på middag, blommor eller ge mig nått som jag uppskattar.

hur stor är chansen att kompisarna säger nått och därmed riskerar vänskapen?

Skyll inte på honom när du hoppat i säng med två av hans vänner. Berätta nu genast, annars ber jag Robert Aschberg hitta dig och göra det. Är du så jävla billig så får du fan skylla dig själv.

Om du håller det hemligt och Robert Aschberg vägrar hjälpa mig får jag göra det själv.
Senast redigerad av Skebokvarnsvagen 2015-03-28 kl. 12:03.
2015-03-28, 12:04
Medlem
Marakecas avatar
Citat:
Hej,

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår råkade jag vara otrogen mot min fina pojkvän och är så rädd att det ska komma fram

det är dessutom 2 kompisar till min pojkvän så det känns som det bara är en tidsfråga! Vad ska ja göra? ska jag hoppaw att det inte kommer fram eller ska ja va ärlig och berätta men kommer då med stor sannolikhet förlora honom

Otroligt jobbig situation det där. Tänk att råka snubbla på något och landa på någon annans snorre så där utan vidare. Otäckt. Skärp dig. Du "råkade" ingenting, det var ett medvetet val du gjorde så nu får du stå för det också. Prata med honom snarast och gör slut, han förtjänar bättre än en som du. Gör det innan han får reda på det. Förresten, "2 kompisar"?! Du hade en trekant med två av hans polare, är det så? Nu tycker jag än mer synd om grabben, en slampa till flickvän och ena rediga skithögar till vänner.
2015-03-28, 12:29
Medlem
Normalt beteende av en slampa och luder. Nu är dock ditt äventyr över med din pojkvän. Du måste vara riktigt stolt över dig själv. Fortsätt samma liv men utan pojkvän. Råkade vara otrogen och med en dubbelmacka. Man råkar inte vara otrogen ens med en!
2015-03-28, 12:38
Bannlyst
Detta får mig att tycka att det är sjukt att sexhandel inte är tillåten i Sverige. Hade man kunnat ge henne jobb som prostituerad hade hon inte behövt göra män illa på det där sättet.
2015-03-28, 12:41
Bannlyst
Otrohet ar en av de fa ganger man ALDRIG skall beratta vad som hant. Speciellt om det var en engangsforeteelse. Inte ens om man vill lamna forhallandet ska man beratta om otroheten.

Orsak, det sarar manskor djupt att partnern varit otrogen. Det ar faktiskt battre att inte veta om att det hant.

Till er som slar er for brostet o sajer att er flickvan/ minsann aldrig varit otrogen
Detta ar nagot som ni INTE med sakerhet kan VETA. Savida ni inte ar med er partner under dygnets alla 24 timmar, vilket ni naturligtvis inte ar.

Om ett forhallande varar tillrackligt lange sa kommer med stor sannolikhet en eller bada i relationen nagon gang att vara otrogen, sa funkar manskor. Vi ar inte konstruerade for livslang monogami.

Livet ar kort, en chans pa firmafesten kanske tas for att senare angras. Manskligt, men BERATTA ALDRIG! Och ja, kvinnor ar lika otrogna som man men de erkanner inte ens detta i undersokningar sa det ser ut som om mannen ar de som oftast ar otrogna, vilket forstas inte stammer. I annat fall far man val undra vem mannen ar otrogna med!? Alltid singeltjejer? Eller?

Killarna kommer inte att beratta nagot, misstaget du gorde TS var att beratta for din tjejkompis, inte bra. Skvaller ar hardvaluta for tjejer medans killar haller "tatt" omsexuella eskapader.

Aterigen, beratta inte! Fungerar relationen inte sa du ar otrogen igen bor du lamna forhallandet (utan att beratta om otroheten, det skadar mer an det gor nytta).

God luck! We are only human, and humans do make mistakes. Forget and move on!
2015-03-28, 12:47
Medlem
Citat:
Hej,

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår råkade jag vara otrogen mot min fina pojkvän och är så rädd att det ska komma fram

det är dessutom 2 kompisar till min pojkvän så det känns som det bara är en tidsfråga! Vad ska ja göra? ska jag hoppaw att det inte kommer fram eller ska ja va ärlig och berätta men kommer då med stor sannolikhet förlora honom

Läste din historik och varenda inlägg handlar om skvaller, heta killar utan tröja, sex med invandrare, att ingen kille mäktar med ditt sexbehov osv.

Det är ju uppenbart att du har självinsikt sen länge hur du fungerar endå valde du skaffa pojkvän och vara otrogen mot honom.

Hade min tjej varit otrogen med 2 av mina kompisar när jag var på jobbet hade jag misshandlat henne till gipsvagga garanterat. Hade hon anmält mig när vi är kvitt då så hade jag misshandlat henne igen. fyfan vilken mardröm.
Senast redigerad av MrSolarium1984 2015-03-28 kl. 12:52.
2015-03-28, 12:56
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSolarium1984
Läste din historik och varenda inlägg handlar om skvaller, heta killar utan tröja, sex med invandrare, att ingen kille mäktar med ditt sexbehov osv.

Det är ju uppenbart att du har självinsikt sen länge hur du fungerar endå valde du skaffa pojkvän och vara otrogen mot honom.

Hade min tjej varit otrogen med 2 av mina kompisar när jag var på jobbet hade jag misshandlat henne till gipsvagga garanterat. Hade hon anmält mig när vi är kvitt då så hade jag misshandlat henne igen. fyfan vilken mardröm.
Klassiskt sexmissbruk alltså. Sök hjälp TS!
2015-03-28, 12:58
Medlem
Citat:
Hej,

Det absolut värsta du kan göra är att fortsätta relationen som ingenting har hänt, dvs låta pojkvännen gå ovetandes. Gör du det är du en ond människa.
2015-03-28, 13:00
Medlem
ReiseReises avatar
Otrogen genom trekant med tva av hans vanner, ar det ens mojligt att en kvinna som inte ar helt drogpaverkad skulle kunna gora detta?

Nej det luktar troll om TS... Han/hon vet vad Flashback tycker om otrogenhet
2015-03-28, 13:22
Medlem
Råkade vara otrogen med två killar? Du är en ond människa.
2015-03-28, 13:31
Medlem
BottleBenders avatar
Var snäll mot TS. Inte hens fel att hen är en självförnekande osäker slyna.

Det finns mycket värre saker i världen, icke politiskt korrekta saker.
2015-03-28, 13:46
Medlem
Citat:
Men min pojkvän är ingen ängel heller. Sista halvåret har han knappt gett mig nån uppmärksamhet, det enda han gör är att jobba och bryr sig knappt om att hitta på saker med mig, typ bjuda ut mig på middag, blommor eller ge mig nått som jag uppskattar.

Två saker.

1. Att någon annan beter sig dåligt är inte en ursäkt till att man själv ska bete sig dåligt. Oavsett situation.

2. Har du pratat med honom om att du har känt dig negligerad?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in