2015-03-24, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Space-Bound
Har aldrig påstått att problemet inte finns, det enda jag skrev var att man gör det på de flesta ställen enl. min erfarenhet.

Ganska säker på att det är happy ending på alla thaimassage i Örebro! =)
Citera
2015-03-26, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrZetterberg
Vette tusan. Den enda Eddy jag sett, stod utanför dörren med utsträckt handflata å svarta ögon......Allt annat än happy där...
Citera
2015-03-26, 22:43
Medlem
pillowfighters avatar
Hur är läget nu i Malmö? Är det någon som har färska uppgifter på om det är lätt eller svårt att få lite extra till massagen?
Citera
2015-03-27, 11:30
Medlem
Citat:
Jag gav mitt riktiga telefonnummer till en massös, dumt?
Den tavlan har jag gjort också! Sen började det att ringa på sena kvällar och helger. Inte bra jag bytte telefonnummmer till skut. Fick även en massa sms,jag var livrädd min kärring skulle se dessa. Byt nummer om du kan
Citera
2015-03-27, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaismile
Den tavlan har jag gjort också! Sen började det att ringa på sena kvällar och helger. Inte bra jag bytte telefonnummmer till skut. Fick även en massa sms,jag var livrädd min kärring skulle se dessa. Byt nummer om du kan
Hon har inte ringt och vi har inte hörts sen dess så jag tror inte det är ngn fara.
Citera
2015-03-27, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berra77
Har träffat Thaitjejer som är rejält piercade i underlivet, har dock inte gjort någon statistisk undersökning.
Hur stor del av svenska tjejer är underlivspiercade ?

Träffade på en tjej på en salong som hade piercing på klittan! Hon var under 30 och hade stora bröst.
Citera
2015-03-30, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrZetterberg
där har du mycket fel, hur kan du ens skriva en sån sak?
Citera
2015-03-30, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiexperten
där har du mycket fel, hur kan du ens skriva en sån sak?

Ha ha, jaha , då vet vi vad din flickvän jobbar som.
Citera
2015-03-30, 21:39
Medlem
HerrLustgass avatar
Har ni fått HE på ställen som är kombinerade frisörsalonger/thaimassage?
Sprang förbi ett sådant ställe med riktigt snygga tjejer men slank inte in. Kanske värt testa!
Citera
2015-03-31, 20:52
Medlem
Ja nu bär det av till Stockholm i påsk , det blir nog lite besök på någon salong som ger en riktigt bra massage , det finns ju utan tvekan en hel del att välja på i denna del av vårt land. Jag delar med mig av upplevelsen i recensionstråden.
Citera
2015-03-31, 22:42
Medlem
God kväll allesammans, jag har varit på jakt efter en thaisalong som har en ladyboy / katoy. Inte haft några träffar strax norr om Stockholm eller mitt i, frågan är om någon har lust och själ att putta mig åt rätt riktning för att hjälpa mig triumfera.

Tackar för alla svaren!
Citera
2015-04-01, 12:44
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Varför inte bara länka de saker du refererar till istället för att jag måste sitta och söka runt. Om du själv skrivit inlägget blir det ju mycket lättare för dig att hitta än mig.

Jag har själv också råkat ut för det, det händer dock inte varje gång vilket du verkade påstå. Om du vet någon bra metod för att undvika det / hantera det när det händer får du gärna dela med dig...
Nu är det ju så att på de flesta ställen med madrass på golvet och handduk ovanpå täcker inte handduken hela madrassen. Så om du ligger med händerna ovanför huvudet har du armarna på samma ställe som alla andra som legat där innan. Detsamma med benen. Överdragen till madrasserna rengörs mer sällan eller aldrig.

Om du tänker ett steg till på att det blir ett och annat handjobb i lokalen inser du kanske att allt inte hamnar på magen, massösens hand eller handduken, alla gånger. Du har helt säkert haft närkontakt med andra gubbars sperma.

Det är en mycket mer påtaglig hygienaspekt än hur ofta massöserna tvättar sig om händerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in