Citat:
Ursprungligen postat av
Space-Bound
Varför inte bara länka de saker du refererar till istället för att jag måste sitta och söka runt. Om du själv skrivit inlägget blir det ju mycket lättare för dig att hitta än mig.
Jag har själv också råkat ut för det, det händer dock inte varje gång vilket du verkade påstå. Om du vet någon bra metod för att undvika det / hantera det när det händer får du gärna dela med dig...
Nu är det ju så att på de flesta ställen med madrass på golvet och handduk ovanpå täcker inte handduken hela madrassen. Så om du ligger med händerna ovanför huvudet har du armarna på samma ställe som alla andra som legat där innan. Detsamma med benen. Överdragen till madrasserna rengörs mer sällan eller aldrig.
Om du tänker ett steg till på att det blir ett och annat handjobb i lokalen inser du kanske att allt inte hamnar på magen, massösens hand eller handduken, alla gånger. Du har helt säkert haft närkontakt med andra gubbars sperma.
Det är en mycket mer påtaglig hygienaspekt än hur ofta massöserna tvättar sig om händerna.