2015-03-22, 20:32
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Space-Bound
Nu är det dock så att man byter handdukar på madrassen mellan kunder på de flesta ställen. Vad jag vet och erfar, så du har fel.

Har sökt men inte hittat det där om att en kund ska ha blivit uppringt, skulle vara schyst om du ville länka det.

Vet inte hur ni söker? Tog 2 minuter att hitta:

http://na.se/nyheter/orebro/1.2836717-na-tv-har-konfronteras-salongagaren

ca 2:30 in i inslaget
Citera
2015-03-22, 22:04
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Vet inte hur ni söker? Tog 2 minuter att hitta:

http://na.se/nyheter/orebro/1.2836717-na-tv-har-konfronteras-salongagaren

ca 2:30 in i inslaget

Ni??? Säg Du till Space-Bound. Det tog inte ens en minut för Frillan att hitta.

http://na.se/nyheter/orebro/1.2829379-na-tv-se-den-dolda-sexhandeln-i-orebro

Detta är första delen av fyra. Se alla. Dessutom 5-6 artiklar. Alla massage-besökare har utbyte av inslagen. Intressantast är den långa intervjun med polisen som berättar hur man tänker och jobbar.
För er som bor i aktuell stad kan jag lugna er med att journalisterna mörkar en del av sanningen. Det är lätt att förstå om man läser mellan raderna att allt inte gäller just denna stad. Tex detta om sperma från 15 olika män.

/Frillan
Citera
2015-03-22, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Jag ska leta fram det när jag får tid.

Handuk/lakansbyte kan du inte avfärda med att jag har fel. Jag har flera ggr råkat ut för att det inte varit nytt och rent. Jag har t om gjort ett inlägg om det för ett par år sen. Du kan leta bland mina inlägg.
Varför inte bara länka de saker du refererar till istället för att jag måste sitta och söka runt. Om du själv skrivit inlägget blir det ju mycket lättare för dig att hitta än mig.

Jag har själv också råkat ut för det, det händer dock inte varje gång vilket du verkade påstå. Om du vet någon bra metod för att undvika det / hantera det när det händer får du gärna dela med dig...
Citera
2015-03-22, 23:16
Bannlyst
Citat:
Tycker inte det är speciellt överdrivet. Särskilt om man ser att de just är klara med en annan kund. Är rätt säker på att kondylom kan spridas genom otvättade händer.

Vad värre är, att thaidamerna ju riskerar att bli smittade av borelia från dej....
Citera
2015-03-22, 23:59
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ni??? Säg Du till Space-Bound. Det tog inte ens en minut för Frillan att hitta.

Det tog 10 sekunder att hitta serien och ytterligare nån minut att hitta just det avsnitt i serien där dom ringer till kunden

Sen orkar inte jag lyssna på så mycket för jag har svårt för "gnällbältskan" som "reportern" pratar...
Citera
2015-03-23, 13:01
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Varför inte bara länka de saker du refererar till istället för att jag måste sitta och söka runt. Om du själv skrivit inlägget blir det ju mycket lättare för dig att hitta än mig.

Jag har själv också råkat ut för det, det händer dock inte varje gång vilket du verkade påstå. Om du vet någon bra metod för att undvika det / hantera det när det händer får du gärna dela med dig...

Bla bla bla... Herregud vilken tramsnisse du är. Varför ska du bli servad hela tiden? Det är ju du som har problem med det här. Inte jag.
Citera
2015-03-23, 20:07
Medlem
whydahs avatar
Jag har aldrig varit på thaimassage, men lekt en del med tanken. Men är det en naiv fantasi att tro att det finns unga, söta och service-minded thaitjejer på ställena, eller existerar de? Jag bor strax söder om Sthlm, så ställen vimlar det av, men de jag sett jobba är inga skönheter direkt...
Citera
2015-03-23, 21:48
Medlem
Citat:
Bla bla bla... Herregud vilken tramsnisse du är. Varför ska du bli servad hela tiden? Det är ju du som har problem med det här. Inte jag.
Det är frivilligt att besvara mina inlägg. Har du inget att säga om saken är det så pass enkelt att du struntar att skriva.

Om du har något att säga så säg det. Och hänvisa direkt till det du avser, istället för att skriva halvfärdigt skräp som ingen i tråden har någon nytta av att läsa.
Citera
2015-03-23, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av whydah
Jag har aldrig varit på thaimassage, men lekt en del med tanken. Men är det en naiv fantasi att tro att det finns unga, söta och service-minded thaitjejer på ställena, eller existerar de? Jag bor strax söder om Sthlm, så ställen vimlar det av, men de jag sett jobba är inga skönheter direkt...

Jomenvisst finns det om turen är framme, men hur kan Du veta hur dom ser ut dom som jobbar om Du aldrig varit på thaimassage??
Citera
2015-03-23, 23:12
Medlem
whydahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttelitenlille
Jomenvisst finns det om turen är framme, men hur kan Du veta hur dom ser ut dom som jobbar om Du aldrig varit på thaimassage??

I mina hoods så är det rätt smockat med salonger, så det är svårt att missa. Massörer på väg till och från jobb, rökpauser mm
Citera
2015-03-24, 01:43
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Det är frivilligt att besvara mina inlägg. Har du inget att säga om saken är det så pass enkelt att du struntar att skriva.

Om du har något att säga så säg det. Och hänvisa direkt till det du avser, istället för att skriva halvfärdigt skräp som ingen i tråden har någon nytta av att läsa.

Jag har försökt hjälpa dig i båda trådarna, men det ser hopplöst ut. Du har inte förmåga att söka efter nåt själv utan kräver att bli matad med sked. När du väl fått det framför ögonen så tycks frånvaron av läsförståelse sätta sista käppen i hjulet för dig.
Tillslut erkände du ju att du själv råkat ut för att tjejerna inte bytt lakan/handuk efterkillen som var före dig. Ja, men då så! Vad ska du då med mitt gamla inlägg till?? Du vet ju redan att problemet finns, trots att du först nekar till det och sen erkänner det och nu igen gnäller som en liten unge om att jag inte letat fram det gamla inlägget åt dig.
Ge dig nu!

Jag ger iaf up när det gäller dig. Hopplöst fall. Suck.
Citera
2015-03-24, 10:41
Medlem
Citat:
Jag har försökt hjälpa dig i båda trådarna, men det ser hopplöst ut. Du har inte förmåga att söka efter nåt själv utan kräver att bli matad med sked. När du väl fått det framför ögonen så tycks frånvaron av läsförståelse sätta sista käppen i hjulet för dig.
Tillslut erkände du ju att du själv råkat ut för att tjejerna inte bytt lakan/handuk efterkillen som var före dig. Ja, men då så! Vad ska du då med mitt gamla inlägg till?? Du vet ju redan att problemet finns, trots att du först nekar till det och sen erkänner det och nu igen gnäller som en liten unge om att jag inte letat fram det gamla inlägget åt dig.
Ge dig nu!

Jag ger iaf up när det gäller dig. Hopplöst fall. Suck.
Har aldrig påstått att problemet inte finns, det enda jag skrev var att man gör det på de flesta ställen enl. min erfarenhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in