2015-03-12, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetsmart128
Jag skulle vilja påstå att ungdomsfixeringen är högre bland thai och övriga asiater. Att vissa thaidamer kan acceptera äldre illaliktande gubbe beror helt på annat än kärlek.

Enligt mina observationer så är det vanligt med kunder i ålder mellan 25-65. Har väl sett en och annan på +70.

Du får påstå vad du känner för...du sätter även likhetstecken mellan illaluktande och äldre gubbe ( gubbåldern börjar vid 30? ) samt är väldigt förvirrad över vad som är medelålder.....orkar inte argumentera mot ...förmodligen är detta rätt i din värld,.
Citera
2015-03-12, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Du får påstå vad du känner för...du sätter även likhetstecken mellan illaluktande och äldre gubbe ( gubbåldern börjar vid 30? ) samt är väldigt förvirrad över vad som är medelålder.....orkar inte argumentera mot ...förmodligen är detta rätt i din värld,.

När har jag skrivit att gubbåldern börjar vid 30? Och när har jag definierat vad medelåldern är? Du måste har svårt med siffror, Sifferpeter!
Citera
2015-03-13, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetsmart128
När har jag skrivit att gubbåldern börjar vid 30? Och när har jag definierat vad medelåldern är? Du måste har svårt med siffror, Sifferpeter!

När du aslöjar din övertygelse om att äldre män skulle betala mer för extra just på grund av ålder avslöjar du i bästa fall din ungdomliga oerfarenhet. Och det är inte helt obekant att när man var 18-20 så var 30 gammalt...
Jag hävdar att kunder, medelålders och äldre är dem som får TM-svängen att hålla i gång.
Du säger att du sett kunder från 20-65 och några 70...som många andra skulle jag tro...
Är din observation mot eller pro argument i förhållande till mitt påstående.
Vilket åldersspann är mest köpstarka och motiverade till konsumtion av div trams som tex TM- besök?
Eller har köpkraften hamnat på den yngre delen i skalan av 20-65 ?
Citera
2015-03-17, 07:31
Medlem
Fidelio69s avatar
Så gott som varje massös har en uppsättning tatueringar av varierande motiv och kvalitet, men något jag inte sett så mycket av däremot är piercings. Då syftar jag inte på smycken i naveln, utan jag tänkte mer på bröstvårtor, i tungan eller underlivet.

Är det en kulturell skillnad, thaitjejer tycker inte om det på samma sätt som kanske västerländska tjejer gör eller har jag bara inte träffat rätt ännu?

Erfarenheter från er andra?
Citera
2015-03-17, 11:49
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Så gott som varje massös har en uppsättning tatueringar av varierande motiv och kvalitet, men något jag inte sett så mycket av däremot är piercings. Då syftar jag inte på smycken i naveln, utan jag tänkte mer på bröstvårtor, i tungan eller underlivet.

Är det en kulturell skillnad, thaitjejer tycker inte om det på samma sätt som kanske västerländska tjejer gör eller har jag bara inte träffat rätt ännu?

Har träffat Thaitjejer som är rejält piercade i underlivet, har dock inte gjort någon statistisk undersökning.
Hur stor del av svenska tjejer är underlivspiercade ?
Citera
2015-03-17, 12:27
Medlem
Citat:

Det beror mycket på vilka salonger du besöker. Tatueringar är ett ganska bra kännetecken för att det är en bartjej du har att göra med. Det finns fortfarande en hel del salonger som vill att tjejerna ha grundläggande massagekunskaper, där är det färre tatueringar.
Citera
2015-03-17, 21:54
Medlem
Citat:

Har träffat på två som är piercad i tungan. Den ena sög bra och den andra medioker. Det blir något fel att jämföra salongtjejer med vanliga svenska tjejer. Om man nu jämför med vanliga thaitjejer med svenska tjejer tror jag det är mer vanlig med både piercing och tatueringar hos svenska tjejer. Det beror snarare på mode än kultur.
Citera
2015-03-17, 22:48
Medlem
Godamonginsectss avatar
Har försökt söka i tråden för det första.

Har bara en snabb men förmodligen intressant fråga för mer än mig.

Finns det några som helst riktlinjer på att hitta ställen som erbjuder HE? Typ stadsdel, priser, typ av lokal m.m?

Skall gå på min första massage tänkte jag och hade inte haft något emot ett glatt avslut, även om jag faktiskt vill ha en massage först och främst.
Citera
2015-03-18, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godamonginsects

Finns det några som helst riktlinjer på att hitta ställen som erbjuder HE? Typ stadsdel, priser, typ av lokal m.m?

Skall gå på min första massage tänkte jag och hade inte haft något emot ett glatt avslut, även om jag faktiskt vill ha en massage först och främst.

Du får se i Råd & Rön....alvarligt. ..orkar du inte läsa i tråden?..
Citera
2015-03-18, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godamonginsects

Är det Stockholm du befinner dig i, så finns det minst HE på nästan alla salonger.
Citera
2015-03-18, 15:04
Medlem
Hallå, finns det någon som vet något thai massage ställe i Hudiksvall? Skall dit idag, tacksam för tips.
Citera
2015-03-21, 23:41
Medlem
Jag gav mitt riktiga telefonnummer till en massös, dumt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in