Citat:
Ursprungligen postat av
Space-Bound
Tycker inte det är speciellt överdrivet. Särskilt om man ser att de just är klara med en annan kund. Är rätt säker på att kondylom kan spridas genom otvättade händer.
Jag håller med Billy, du ska inte gå på massage. Om du verkligen tror att tjejerna inte ens för sin egen skull tvättar händerna mellan kunderna, så är thaimassage inget för dig.
Jag kan skrämma dig med att du får ligga på samma madrass och samma kudde som fler innan dig legat på. Du kan få huvudlöss, mjäll (jo det smittar ängsliga pojkar som dig) och allehanda könssjukdomar från madrassen, eftersom flertalet snubbar legat på mage utan kallingar och dreglat med sin försats. Kommer det dit en kille med överdriven bacillskräck så ger tjejerna fan i att byta lakan emellan. Det ser dom på dig direkt och då vill dom jävlas lite med dig som hämd för att du ser ner på dom.
Vad gäller ditt telefonnummer så ska du inte känna dig alltför säker. Nyligen gjorde NAtv i Örebro ett antal reportage och artiklar om "sexhandeln på thaimassagesalonger i Ö". En kund blev uppringd av reportern efter ett massagebesök. Tror du mig inte så ligger allt på deras hemsida. Du kan lyssna på samtalet och sova dåligt ett tag framöver.
BÖHH!!!