2015-03-14, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pröpper
Hur kan Dominika överge Yoav för en svensk goyisk icke-jude!? Jag anar chutzpeh och fräckhet hör!!?
DP har avlat sig med två judar, Bari och Bartal. Om hon avlar sig med Borg kan vi nog anta att även han är jude (judeättling).

Undrar om hon enbart väljer män vars efternamn börjar på B.

Notera att DP fortfarande står skriven med Bartal medan Borg står skriven hos fru och barn.
Citera
2015-03-14, 08:58
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azazo
Kanske kommer han ut?

du kan aldrig vara säker på folk i RuinSväldts närhet. Allvarligt.

När han försökte sig på forskarutbildningen i nationalekonomi (trots full finansiering fr en bank han smörat blev han till slut utslängd, går inte att ha en doktorand som kör varenda tenta, när inga fuskmöjligheter finnes) var han (ö-)känd för att smöra för de för tillfället rätta personerna, för att få hjälp med aktuella papers etc, när de sedan var "förbrukade" var de inte vatten värda, typiskt för hans psykopatpersonlighet.

Om jag känner/träffat honom? Nej, dock några av hans pluggkollegor och professorn som var hans handledare - eller snarare försökte... ingen skugga faller över honom dock!
Citera
2015-03-20, 21:23
Medlem
LeonVances avatar
Nu sitter han hos Skavlan och är kåt på Therese Johaug...
Citera
2015-03-21, 12:36
Bannlyst
Tyckte han var vldigt flaxig med armar o ben affe?
Citera
2015-03-21, 13:32
Medlem
För att vara öppen och ta "initiativet" om nyhetsförmedlingen om sin skilsmässa var han svårpratad. Han såg ut som en överviktig baby, lite efterbliven och dryg. Svårt att tro att han varit finansminister.

Hans bostäder var ju ämnet som han uppenbart inte ville tala om, men vem lurar han? Visst framgick det att han bor med sina nya sambo.
Citera
2015-03-22, 15:17
Medlem
Nu berättar Borgs fru om skilsmässan
http://www.expressen.se/nyheter/nu-t...m-skilsmassan/

Citat:
”För sex veckor sedan satt jag med min livskamrat sedan 31 år tillbaka vid köksbordet. Vi hade ett sorgligt, klokt och trots allt bra samtal om det som just nu händer i livet. Att det fanns en tredje person inblandad visste vid det här laget även jag. Det var en sidoeffekt som jag bestämde mig för att lägga åt sidan”.
Citera
2015-03-22, 15:22
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006

Fyfan.

Jag trodde faktiskt det varit slut mellan han och frugan innan han började knulla Dominika, men gubben har väl ingen värdighet alls.
Citera
2015-03-22, 16:50
Medlem
nynnas avatar
Fast om man går in på Sanna Ölander Borgs FB och läser hela texten, så får man bilden av ett moget par som har vuxit isär, vilket är långt i från ovanligt i deras ålder, och därför går skilda vägar som goda vänner och föräldrar åt döttrarna.
Citera
2015-03-22, 16:51
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006

Fattar inte hur Anders Borg tänker. Hur fan kan han lämna denna vettiga människa för en "exotisk" dansare och "gold-digger"?

Om jag skall vara ärlig så tycker jag hans gamla fru är mycket mer häftigare än Dominika Peczynska. En het rödlätt milf vinner alltid i mina ögon!
Citera
2015-03-22, 17:03
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nynna
Fast om man går in på Sanna Ölander Borgs FB och läser hela texten, så får man bilden av ett moget par som har vuxit isär, vilket är långt i från ovanligt i deras ålder, och därför går skilda vägar som goda vänner och föräldrar åt döttrarna.

De hade inte tagit något beslut om att gå skilda vägar när Anders började knulla Dominika om man tolkar det rätt.

Sedan så är det klart, de har barn och Sanna bestämde sig för att släppa den detaljen när det blev dags som en mogen och vuxen kvinna. Respekt för det, men Anders beteende är fortfarande förjävligt och om hon skulle vilja jävlas så kan nog ingen klandra henne. Vidrigt beteende.
Citera
2015-03-22, 17:23
Medlem
Krapulants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Fattar inte hur Anders Borg tänker. Hur fan kan han lämna denna vettiga människa för en "exotisk" dansare och "gold-digger"?

Om jag skall vara ärlig så tycker jag hans gamla fru är mycket mer häftigare än Dominika Peczynska. En het rödlätt milf vinner alltid i mina ögon!
Han kanske hade lämnat hur som helst. Frågan är hur han kan välja att bli tillsammans med en exhora. En välkänd exhora. Varför väljer han inte en kvinna som inte varit hora. Horor har man ju för att ha sex med, inte bli tillsammans med.
Citera
2015-03-22, 17:53
Medlem
Sanna Ölander Borg har för sitt inlägg på Facebook fått många stöttande kommentarer bla från tidigare kulturministern Lena Adelsohn Liljeroth, hennes företrädare på posten Cecilia Stegö Chilò samt tidigare energiministern Anna-Karin Hatt men ännu inga kommentarer från Fredrik Reinfeldt eller Peter Norman som också har har valt att lämnat sina fruar för en annan kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in