2015-03-22, 18:34
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Han kanske hade lämnat hur som helst. Frågan är hur han kan välja att bli tillsammans med en exhora. En välkänd exhora. Varför väljer han inte en kvinna som inte varit hora. Horor har man ju för att ha sex med, inte bli tillsammans med.
1800-talet skickade ett brev och sade att de ville ha tillbaka sin kvinnosyn.
Citera
2015-03-22, 18:56
Medlem
Det politiska toppskiktet tycks vara en karg jord att odla förhållanden i. Carl Bildt, Göran Persson, Nyamko Sabuni, Fredrik Reinfeldt, Peter Norman, Ylva Johansson, Erik Åsbrink är bara några i mängden som har kvaddade äktenskap bakom sig.
Citera
2015-03-22, 20:20
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Sanna Ölander Borg har för sitt inlägg på Facebook fått många stöttande kommentarer bla från tidigare kulturministern Lena Adelsohn Liljeroth, hennes företrädare på posten Cecilia Stegö Chilò samt tidigare energiministern Anna-Karin Hatt men ännu inga kommentarer från Fredrik Reinfeldt eller Peter Norman som också har har valt att lämnat sina fruar för en annan kvinna.

F. Reinfeldt blev lämnad.
Citera
2015-03-22, 20:25
Medlem
Slottsherres avatar
Satan vad skum han verkade hos Skavlan med det där Shining-flinet som han knäppte av och på.
Trodde nästan han skulle flyga på det norska lammköttet och bita henne i strupen
Citera
2015-03-23, 15:53
Medlem
Krapulants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
1800-talet skickade ett brev och sade att de ville ha tillbaka sin kvinnosyn.
Ok, berätta gärna vad som förändrats i synen på att ingå relationer med horor, från 1800-talet tills nu.

För övrigt snackade jag precis med Nils Poppe som sa att nån som hette Memnok hade snott hans sinne för humor.
Citera
2015-03-23, 16:08
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Frågan är hur han kan välja att bli tillsammans med en exhora. En välkänd exhora. Varför väljer han inte en kvinna som inte varit hora.
När har Dominika arbetat som prostituerad?
Citera
2015-03-23, 16:22
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand

Någon har påstått det i tråden, men det finns inga bevis för att detta skulle vara sant.

Om Dominika varit prostituerad så tror jag nog inte hon vandrat på gatorna.
Citera
2015-03-23, 16:35
Medlem
Krapulants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand
I tonåren när hon hängde med karlaplansgänget. Och jo, hon befann sig på Malmskillnadsgatan då och då.
Citera
2015-03-23, 21:32
Medlem
mercys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nynna
Fast om man går in på Sanna Ölander Borgs FB och läser hela texten, så får man bilden av ett moget par som har vuxit isär, vilket är långt i från ovanligt i deras ålder, och därför går skilda vägar som goda vänner och föräldrar åt döttrarna.
Hon håller väl bara masken för att bevara respekten inför alla.
Citera
2015-03-23, 21:42
Medlem
mercys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Ja, antagligen var fru Borg alldeles för präktig per definition
och därför väljer Anders Borg att devalvera henne för att investera i något nytt.
Har ju väldigt svårt att tro att Borg gick raka vägen från en "präktig rektorsfru" till en diva som gjort sej känd med "tutttv". ¨Det fanns säkert några kvinnotyper mellan de båda
Citera
2015-03-23, 21:51
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mercy
Har ju väldigt svårt att tro att Borg gick raka vägen från en "präktig rektorsfru" till en diva som gjort sej känd med "tutttv". ¨Det fanns säkert några kvinnotyper mellan de båda

En cynisk person skulle misstänka att den f.d. hästsvansen har knullat runt med andra kvinnor innan Dominika.

Men det är bara den där lilla rösten i bakhuvudet som jag tar piller mot som säger mig detta.
Citera
2015-03-23, 21:54
Medlem
Krapulants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
En cynisk person skulle misstänka att den f.d. hästsvansen har knullat runt med andra kvinnor innan Dominika.

Men det är bara den där lilla rösten i bakhuvudet som jag tar piller mot som säger mig detta.
Han ökade i alla fall antalet buksvågrar med faktor tusen när han satte på Dommen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in