2015-02-23, 00:46
Medlem
gavlips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terugflits
Borg är ett geni, och Herr Reinfeldt har fått smaka på Negerfitta, och blivit galen. Men ändå så är det två personer som verkligen lyckats få Sverige på fötter. Tyck vsd du vill om herr Borg, men ekonomi kan han verkligen.
Borgs genialitet består i att han har lyckats lura gemene villaboende moderat-åsna att han är en hederlig och anständig person som har annat än luder och knark i huvudet.
Senast redigerad av gavlip 2015-02-23 kl. 00:49.
Citera
2015-02-23, 01:00
Medlem
Borg, som ex-ekonomisten med rockstatus är förbi. Han har utklassats av greken och är numera ett minne blott. En hästsvans över en tilltagande flint.
Citera
2015-02-23, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Anders Borg har gjort flera profilbyten i sitt liv och den som lever kommer nog att få uppleva ännu fler överraskningar av denne gåtfulle man. Skulle inte förvåna om han plötsligt kommer ut under en annan partifärg också.

Kanske kommer han ut?
Citera
2015-02-24, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PandorasAsk
Om man tänker efter är det lätt att förstå honom. Han har själv sagt att han flyttade som 16-åring ihop med sin fru (som då var 18 år). Inom parentes undrar vilka hans föräldrar var som lät en 16-åring flytta ihop med en kvinna. Han har alltså levt ihop med henne i ca 30 år och antagliken är hon den enda kvinna han har haft sex med. Efter 30 år tillsammans är deras relation som "mor och son" och sexlivet är slentriant, antagligen ingen variation, bara "det vanliga".
Sen träffar han den sensuella dominika som utstrålar "djurisk" sexualitet och han är såld, han tänker med kuken och inte med hjärnan.
Sexlivet med dominika måste vara något han inte upplevt tidigare, kanske hon är en Domina och han en sub

Allt vore ok om det inte var barn involverade. Anders barn är tonåringar, en känslig ålder, hur förklarar en pappa för sina tonårsbarn att "känslan kan man inte rå över." dominika har en 3-åring vars pappa har flyttat bort från hemmet och en ny fadersgestalt har kommit istället. Förklara det för en 3-åring..
Fadern till Dominikas son "Harry the Bastard" är fortfarande skriven på samma adress som Dominika. Den nio år yngre juden Yoav Bartal måhända har svårt att hitta nytt boende trots att han är strategisk rådgivare, tidigare pressekreterare och politisk sakkunnig (FP) i regeringskansliet?! Dominika har ju ridit Borg ett bra tag nu. Ett mycket MYCKET märkligt par.

https://twitter.com/yoavbartal
Citera
2015-02-24, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OIKOFOB
Fadern till Dominikas son "Harry the Bastard" är fortfarande skriven på samma adress som Dominika. Den nio år yngre juden Yoav Bartal måhända har svårt att hitta nytt boende trots att han är strategisk rådgivare, tidigare pressekreterare och politisk sakkunnig (FP) i regeringskansliet?! Dominika har ju ridit Borg ett bra tag nu. Ett mycket MYCKET märkligt par.

Kanske inte så märkliga som par ändå?

"Many fortunate people succeed in the end at reaching their own level"
Senast redigerad av azazo 2015-02-24 kl. 14:47.
Citera
2015-02-24, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Troll kan vem som helst slänga ur sig. Trist att inlägg av detta slag tillåts. Men frågan är om du har någon annan information när det gäller DPs fnaskande. Nej, det har du inte. Innan hon blev gold digger sålde hon sex.

Vad som är värst i sexköpssammanhang är lika ointressant som din åsikt i frågan. Det som är av betydelse är hur folk allmänt ser på faktum att Sveriges finansminister de senaste åtta åren lämnat fru och barn för en exhora. Givetvis varierar åsikterna men du kan vara övertygad om att majoriteten höjer på minst ett ögonbryn.

Det fetade är en intressant åsikt och visar hur könsroller lever vidare i dagens Sverige. Sverige kanske inte är så modernt och fördomsfritt som man först tror, när man får bilden av Sverige serverat i media!

Det kan förklara mycket av det som sker när folk som tror de är bättre, lever isolerade i privilegierade områden, sedan uppfattar omvärlden. Dessa personer har uppfattat att vi vanliga medborgare är mer modernare än vad vi är, runt om i stugorna i detta stora land. Toleransen är inte så stor att det finns en pretty woman potential, i varje kvinna om hon har ett förflutet i en dokusåpa, och andra gränsöverskridande saker.

Detta är oerhört spännande, och snart har alla dessa kakor hittat makor!

Till våren blir det dessutom prinsbröllop, och jag kommer sitta med min Alladin, bänkad framför TVn och unna alla dessa personer, all denna lycka!
Citera
2015-02-24, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azazo
Kanske inte så märkliga som par ändå?

"Many fortunate people succeed in the end at reaching their level"
Jo, jag tycker de är verkligt udda. Hon är en ganska gapig, plastikopererad festprisse medan han går omkring i hästsvans+örhänge+glasögon och verkar vara rätt bohem (?). Hon gjorde slut med Bartal just för att hon är hetlevrad och han är lugn. Får känslan av att hon repeterar sitt val men vad vet jag.
Citera
2015-02-24, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Till våren blir det dessutom prinsbröllop, och jag kommer sitta med min Alladin, bänkad framför TVn och unna alla dessa personer, all denna lycka!
Vi får se hur länge det håller.
Citera
2015-02-24, 14:50
Medlem
Citat:
Jo, jag tycker de är verkligt udda. Hon är en ganska gapig, plastikopererad festprisse medan han går omkring i hästsvans+örhänge+glasögon och verkar vara rätt bohem (?). Hon gjorde slut med Bartal just för att hon är hetlevrad och han är lugn. Får känslan av att hon repeterar sitt val men vad vet jag.

Faktiskt så jag menade. Det kommer att visa sig med tiden. Han fick det han ville ha. Eller skall vi säga "förtjänade"?
Citera
2015-03-12, 20:30
Medlem
Anders Borgs rapport över finsk ekonomi är färdig.
Finländarna jobbar för lite och har för höga löner.
Källa: http://www.va.se/nyheter/2015/03/11/borg-sagar-finland
Citera
2015-03-12, 20:45
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Anders Borgs rapport över finsk ekonomi är färdig.
Finländarna jobbar för lite och har för höga löner.
Källa: http://www.va.se/nyheter/2015/03/11/borg-sagar-finland
Borgs reccept är fler bidragsberoende asylsökande med låg bildningsnivå, då är Finlands lycka gjord.
Citera
2015-03-13, 17:48
Medlem
Citat:

Hur kan Dominika överge Yoav för en svensk goyisk icke-jude!? Jag anar chutzpeh och fräckhet hör!!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in