2015-03-20, 20:04
Medlem
sxephils avatar
Jag har tagit 25 MG clomid eod och 0.25 arimidex e3d i en månad nu ungefär. Jag har lågt testo efter en propecia behandling för flera år sedan.

Jag är överviktig. Borde jag ta en högre arimidex dos pga att jag är överviktig och lång? Borde jag sluta med kuren nu?

Hur ska jag avsluta kuren? Tapa i några veckor? Hur rekommenderar ni en "tape off"
Citera
2015-03-20, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Jag har tagit 25 MG clomid eod och 0.25 arimidex e3d i en månad nu ungefär. Jag har lågt testo efter en propecia behandling för flera år sedan.

Jag är överviktig. Borde jag ta en högre arimidex dos pga att jag är överviktig och lång? Borde jag sluta med kuren nu?

Hur ska jag avsluta kuren? Tapa i några veckor? Hur rekommenderar ni en "tape off"

What?
Kolla in triptolin iställe eller hcg
Citera
2015-03-21, 00:30
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
What?
Kolla in triptolin iställe eller hcg

Kunde inte få tag på hcg och triptolin har jag aldrig hört talas om.

Finns andra som drabbats av biffekter(nedstängning prostataproblem osv) pga propecia, som svarat på clomid.

Tycker du jag ska kliva av clomiden då? Jag varit på 25 mg clomid eod i lite mer än en månad nu. Och hur ska kliva av? Minska dosen varje vecka?

Jag ville testa nåt för de endoktriologer jag gått till vill sätta mig på trt 4 life, och jag är 25. Slutade med propecia för 6 år sedan btw.
Citera
2015-03-21, 00:48
Medlem
Lightweightmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Kunde inte få tag på hcg och triptolin har jag aldrig hört talas om.

Finns andra som drabbats av biffekter(nedstängning prostataproblem osv) pga propecia, som svarat på clomid.

Tycker du jag ska kliva av clomiden då? Jag varit på 25 mg clomid eod i lite mer än en månad nu. Och hur ska kliva av? Minska dosen varje vecka?

Jag ville testa nåt för de endoktriologer jag gått till vill sätta mig på trt 4 life, och jag är 25. Slutade med propecia för 6 år sedan btw.

(FB) Triptorelin , ett skott sen återhämtad efter tungt bruk. kallas 'super hcg'

Och vanligt hcg är inte svårt att få tag på kolla runt på f12 bland shoppar osv
Citera
2015-03-25, 08:43
Medlem
sxephils avatar
Jag har tagit 25 mg clomid eod och 0.25m g arimidex e3d i en månad nu pga lågt testo. Jag vet att jag frågade i ett tidgare inlägg men det kom inte fram tydligt.

Hur ska jag avlsuta min clomid kur? Hur ska jag trappa ner osv?
Citera
2015-04-07, 23:52
Medlem
Någon som vet var man kan köpa clomid/nolvadex? Och funkar det att ta dessa utan köra en kur?
Citera
2015-04-08, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-1
Någon som vet var man kan köpa clomid/nolvadex? Och funkar det att ta dessa utan köra en kur?

Du kan köpa dom på hb, resten får du söka dej till själv!

Ganska skrämmande att folk stoppar i sig piller och inte ens vet vad de är till för/gör med kroppen...
Citera
2015-04-11, 02:08
Medlem
Tjena , håller på med min första testokur 300mg e5d, satt 6 stick och hållit på ganska exakt en månad.

Senaste veckan har jag haft rejäla gynokänningar som vägrar ge sig med 1mg Adex samt 40mg Nolva ed. Har 4-5 ärtor runt högra bröstvårtan och funderar på att hoppa av kuren faktiskt då det inte känns värt det i slutändan.

Har letro hemma och tog 1mg idag. Hur bör jag gå vidare härifrån, köra AI tills det gått 2v sedan sista sticket och sedan köra nolva+clomid? Kan HCG behövas? Bollarna har krympt men har ju inte legat på så länge.
Citera
2015-04-11, 09:02
Medlem
Testade att söka samt skumma igenom dom första och sista sidorna av denna tråd utan att få någon direkt klarhet. Kommer kliva på min PCT hyfsat snart (Testo e 500mg ew första kur, har kört 10 veckor hittills kommer köra max 19) och undrar lite hur jag ska dosera Nolvan och Clomiden.

Tabsen är på 25mg och tänkte köra igång 2 veckor efter sista stick.

Är det 50/50 som gäller första två veckorna eller ska man dundra på högre?
Citera
2015-04-16, 01:30
Medlem
Enkel fråga bara;

Enkel testo 250 ew kur med 1000IU HCG kur 10-12 veckor.

Hur ser en PCT ut (vad, hur mycket, hur länge och hur ofta) och vad händer 'efter' PCTn, blir hypofysen som den var innan kuren direkt eller tar det 1 vecka/1 månad? efter PCTn och att hormon nivåerna/den egna produktionen normaliseras?
Citera
2015-04-28, 16:09
Medlem
Fyfan jag håller på med PCT nu efter en testo kur, och använder för första gången Clomid ihop med Nolvan, men fyfan. Jag läste på amerikanska brädor hur folk blir som gravida kvinnor på Clomid men jag tänkte ba ähh vafan har läst att de inte finns några direkta bieffekter MEN så fel jag hade och jag får bara hålla med. Inga roliga bieffekter på den alltså.

Känt mig alldeles nere, deprimerad, haft ångest, lipat till filmer, spytt varje morgon, drömt om mitt ex som jag gjorde slut med för ett år sedan och mått skitbra utav det men på Clomid har jag tänkt på henne 24/7, knappt kunnat sova och tillomed varit nära att försöka ta upp kontakten igen för man känt sig så jävla liten, sårbar och ensam :P

Men nu när jag lagt ner med den skiten så vände allt på typ en dag, så blir allt bara Nolva härefter.

Så är du som mig och funderar på att köra Clomid så tänk efter en gång extra är mina fem cent såvida du inte vill gå runt och känna dig som en känslig liten flicka
Senast redigerad av HipsterSomFan 2015-04-28 kl. 16:14.
Citera
2015-04-28, 16:34
Medlem
går på 375mg testo C var sjunde dag och 0,5mg arimidex varannan dag. Ändå får jag gyno, är det verkligen normalt när jag bara kör 1,5ml testo c per vecka? Känns som rätt mycket med 1mg arimidex varannan dag på bara 375mg testo i veckan, tycker fan att så mycket ska det inte behövas. kanske är kassa grejer.

Hursomhelst, har en annan fråga, jag tänkte köra på 40-60mg nolva per dag och se om jag kan fortsätta kuren eller om det fortsätter att förvärras, bör jag fortsätta med arimidex 0,5mg under tiden och sen hoppa upp till 1mg eod när jag slutar med nolvan? Eller skita helt i a-dex under tiden jag tar nolva?

Senast redigerad av OldManWillow 2015-04-28 kl. 16:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in