Jag har tagit 25 mg clomid eod och 0.25m g arimidex e3d i en månad nu pga lågt testo. Jag vet att jag frågade i ett tidgare inlägg men det kom inte fram tydligt.
Hur ska jag avlsuta min clomid kur? Hur ska jag trappa ner osv?
Tjena , håller på med min första testokur 300mg e5d, satt 6 stick och hållit på ganska exakt en månad.
Senaste veckan har jag haft rejäla gynokänningar som vägrar ge sig med 1mg Adex samt 40mg Nolva ed. Har 4-5 ärtor runt högra bröstvårtan och funderar på att hoppa av kuren faktiskt då det inte känns värt det i slutändan.
Har letro hemma och tog 1mg idag. Hur bör jag gå vidare härifrån, köra AI tills det gått 2v sedan sista sticket och sedan köra nolva+clomid? Kan HCG behövas? Bollarna har krympt men har ju inte legat på så länge.
Testade att söka samt skumma igenom dom första och sista sidorna av denna tråd utan att få någon direkt klarhet. Kommer kliva på min PCT hyfsat snart (Testo e 500mg ew första kur, har kört 10 veckor hittills kommer köra max 19) och undrar lite hur jag ska dosera Nolvan och Clomiden.
Tabsen är på 25mg och tänkte köra igång 2 veckor efter sista stick.
Är det 50/50 som gäller första två veckorna eller ska man dundra på högre?
Enkel testo 250 ew kur med 1000IU HCG kur 10-12 veckor.
Hur ser en PCT ut (vad, hur mycket, hur länge och hur ofta) och vad händer 'efter' PCTn, blir hypofysen som den var innan kuren direkt eller tar det 1 vecka/1 månad? efter PCTn och att hormon nivåerna/den egna produktionen normaliseras?
Fyfan jag håller på med PCT nu efter en testo kur, och använder för första gången Clomid ihop med Nolvan, men fyfan. Jag läste på amerikanska brädor hur folk blir som gravida kvinnor på Clomid men jag tänkte ba ähh vafan har läst att de inte finns några direkta bieffekter MEN så fel jag hade och jag får bara hålla med. Inga roliga bieffekter på den alltså.
Känt mig alldeles nere, deprimerad, haft ångest, lipat till filmer, spytt varje morgon, drömt om mitt ex som jag gjorde slut med för ett år sedan och mått skitbra utav det men på Clomid har jag tänkt på henne 24/7, knappt kunnat sova och tillomed varit nära att försöka ta upp kontakten igen för man känt sig så jävla liten, sårbar och ensam :P
Men nu när jag lagt ner med den skiten så vände allt på typ en dag, så blir allt bara Nolva härefter.
Så är du som mig och funderar på att köra Clomid så tänk efter en gång extra är mina fem cent såvida du inte vill gå runt och känna dig som en känslig liten flicka
Senast redigerad av HipsterSomFan 2015-04-28 kl. 16:14.
går på 375mg testo C var sjunde dag och 0,5mg arimidex varannan dag. Ändå får jag gyno, är det verkligen normalt när jag bara kör 1,5ml testo c per vecka? Känns som rätt mycket med 1mg arimidex varannan dag på bara 375mg testo i veckan, tycker fan att så mycket ska det inte behövas. kanske är kassa grejer.
Hursomhelst, har en annan fråga, jag tänkte köra på 40-60mg nolva per dag och se om jag kan fortsätta kuren eller om det fortsätter att förvärras, bör jag fortsätta med arimidex 0,5mg under tiden och sen hoppa upp till 1mg eod när jag slutar med nolvan? Eller skita helt i a-dex under tiden jag tar nolva?
Kör jag en till seriös kur så ska jag fan ha massvis av nolva och arimidex samt eventuellt köra testo C var tredje dag istället för jämnare nivåer så kanske det blir bättre. Jobbigt att sätta så ofta bara, därför jag valde testo c. kanske köra masteron E också, det ska väl vara bra på att motverka gyno?
Senast redigerad av OldManWillow 2015-04-28 kl. 16:42.