2015-04-28, 16:45
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldManWillow
går på 375mg testo C var sjunde dag och 0,5mg arimidex varannan dag. Ändå får jag gyno, är det verkligen normalt när jag bara kör 1,5ml testo c per vecka? Känns som rätt mycket med 1mg arimidex varannan dag på bara 375mg testo i veckan, tycker fan att så mycket ska det inte behövas. kanske är kassa grejer.

Hursomhelst, har en annan fråga, jag tänkte köra på 40-60mg nolva per dag och se om jag kan fortsätta kuren eller om det fortsätter att förvärras, bör jag fortsätta med arimidex 0,5mg under tiden och sen hoppa upp till 1mg eod när jag slutar med nolvan? Eller skita helt i a-dex under tiden jag tar nolva?

du borde absolut sätta tätare. börja med det direkt. -e5 på cyp iaf

jobbigt att sätta så ofta? ja annars får du köra orala o då är det ännu vanligare med svajjiga nivåer

vill du inte höja adexen släng in 40 nolva tills det gett sej o kör vidare på 20 mg kuren ut
Citera
2015-04-28, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
du borde absolut sätta tätare. börja med det direkt. -e5 på cyp iaf

jobbigt att sätta så ofta? ja annars får du köra orala o då är det ännu vanligare med svajjiga nivåer

vill du inte höja adexen släng in 40 nolva tills det gett sej o kör vidare på 20 mg kuren ut
Har inte så jävla många nålar eller nolva kvar så att det räcker till att sätta in massa extra under hela kuren. (pga tidigare testo p-kur, köpte 2 vialer testo c till den för att ha senare om jag kände fört).

Tror fan att jag nöjer mig med gainsen jag har fått, drar pct och gör det ordentligare nästa gång istället med ordentligt med nålar, massvis med nolva så det räcker gott och väl till både pct och om jag skulle få gynokänningar samt kanske t.o.m. masteron.
Eventuellt så räknar jag ut hur mycket nolva jag har utöver pct och kör så länge det räcker innan jag hoppar av.

Att sätta testo c e3d lär iaf vara bättre än testo p'n, där kunde jag fan knappt gå eller sitta av skiten så att sätta varannan dag var pissjobbigt. testo c'n känner jag dock inte så det ska nog funka, har blivit bättre på att sätta skiten nu också så det går helt utan problem varje gång.
Senast redigerad av OldManWillow 2015-04-28 kl. 16:56.
Citera
2015-04-29, 10:44
Medlem
Tjena. Efter att ha gjort en hel del efterforskning har jag bestämt mig för att köra clomid only i några månader/år för att reparera min kropp efter idiotiskt steroidbruk i mina yngre år som förstörde min livsgnista helt och idiotisk träning som förstörde min rygg.

Jag vet att det inte är säkert att det kommer hjälpa men jag har bestämt mig för att försöka mig på det här för att se om jag kan få tillbaka lite livsgnista och libido.

Dosen jag tänkt mig är 25mg ED men kan endast få tag på 50mg tabletter. Därför undrar jag om det går bra att köra på 50mg EoD istället, med tanke på att halveringstiden är 5-7 dagar.

Vad tror ni? All hjälp uppskattas.

Grym tråd om Clomid och dess positiva effekter: http://www.steroidology.com/forum/anabolic-steroid-forum/629355-beyond-pct-yes-clomid-one-best-testosterone-boosters-available.html
Senast redigerad av Urna 2015-04-29 kl. 11:36.
Citera
2015-04-29, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urna
Tjena. Efter att ha gjort en hel del efterforskning har jag bestämt mig för att köra clomid only i några månader/år för att reparera min kropp efter idiotiskt steroidbruk i mina yngre år som förstörde min livsgnista helt och idiotisk träning som förstörde min rygg.

Jag vet att det inte är säkert att det kommer hjälpa men jag har bestämt mig för att försöka mig på det här för att se om jag kan få tillbaka lite livsgnista och libido.

Dosen jag tänkt mig är 25mg ED men kan endast få tag på 50mg tabletter. Därför undrar jag om det går bra att köra på 50mg EoD istället, med tanke på att halveringstiden är 5-7 dagar.

Vad tror ni? All hjälp uppskattas.

Grym tråd om Clomid och dess positiva effekter: http://www.steroidology.com/forum/an...available.html

Länken funkar inte
Citera
2015-04-29, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Msung
Länken funkar inte

Fixat, sorry för det.
Citera
2015-04-29, 12:11
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipsterSomFan
Fyfan jag håller på med PCT nu efter en testo kur, och använder för första gången Clomid ihop med Nolvan, men fyfan. Jag läste på amerikanska brädor hur folk blir som gravida kvinnor på Clomid men jag tänkte ba ähh vafan har läst att de inte finns några direkta bieffekter MEN så fel jag hade och jag får bara hålla med. Inga roliga bieffekter på den alltså.

Känt mig alldeles nere, deprimerad, haft ångest, lipat till filmer, spytt varje morgon, drömt om mitt ex som jag gjorde slut med för ett år sedan och mått skitbra utav det men på Clomid har jag tänkt på henne 24/7, knappt kunnat sova och tillomed varit nära att försöka ta upp kontakten igen för man känt sig så jävla liten, sårbar och ensam :P

Men nu när jag lagt ner med den skiten så vände allt på typ en dag, så blir allt bara Nolva härefter.

Så är du som mig och funderar på att köra Clomid så tänk efter en gång extra är mina fem cent såvida du inte vill gå runt och känna dig som en känslig liten flicka

Det var inte så att det var så effektivt att dina östrogenvärden gick upp? Går ju att bota isf.....
Citera
2015-04-30, 03:52
Medlem
Hejsan.

Jag har efter lång funderan tänkt att börja på min första kur. Och har lite funderingar om hur jag ska göra efter.

Kuren ser ut på följande
Vecka 1-2 dbol 30mg/dag
Vecka 3-6 dbol 30mg/dag + 10mg/dag tamoxifen(novaldex)
Vecka 7-8 clomid 50mg/dag
Borde jag här efter forsätta med novaldex eller räcker de med det jag tagit under kuren?

Det jag funderar på är fall jag skulle få känningar under min kur, ska jag då avsluta kuren helt och påbörja min novaldex direkt eller forsätta med kuren samtidigt som jag äter novaldex.

Sedan undrar jag fall de är
Något mer jag borde ha med i min efterkur
Senast redigerad av snapis 2015-04-30 kl. 03:54.
Citera
2015-04-30, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snapis
Hejsan.

Jag har efter lång funderan tänkt att börja på min första kur. Och har lite funderingar om hur jag ska göra efter.

Kuren ser ut på följande
Vecka 1-2 dbol 30mg/dag
Vecka 3-6 dbol 30mg/dag + 10mg/dag tamoxifen(novaldex)
Vecka 7-8 clomid 50mg/dag
Borde jag här efter forsätta med novaldex eller räcker de med det jag tagit under kuren?

Det jag funderar på är fall jag skulle få känningar under min kur, ska jag då avsluta kuren helt och påbörja min novaldex direkt eller forsätta med kuren samtidigt som jag äter novaldex.

Sedan undrar jag fall de är
Något mer jag borde ha med i min efterkur

Varför ska du ta nolva mitt i kuren om du inte har känningar?
Tycker du borde ha nolva som pct och om du har känningar.
Rätta mig gärna om jag har fel

Mvh
Citera
2015-04-30, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Msung
Varför ska du ta nolva mitt i kuren om du inte har känningar?
Tycker du borde ha nolva som pct och om du har känningar.
Rätta mig gärna om jag har fel

Mvh

Förebyggande syfte tänkte jag. Men kanske räcker som pct. Men om jag får känningar, avbryta kuren då?
Citera
2015-04-30, 13:00
Medlem
Citat:
Förebyggande syfte tänkte jag. Men kanske räcker som pct. Men om jag får känningar, avbryta kuren då?

Får du känningar under kuren så är det bara att gå på nolvan.

Ser dock inga problem med att köra nolva under kuren om du vill vara på den säkra sidan och du har pengar till det.
Citera
2015-04-30, 15:37
Medlem
Citat:

Skulle personligen föredra en AI i förebyggande syfte men vet du att du är benägen för gyno så visst är det bättre än inget alls.

Om du ska avbryta kuren eller inte avgör du själv. Du kan också fortsätta kuren och hoppa på nolvan och se ifall det blir bättre/inte sämre

Mvh
Citera
2015-05-07, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testomaskinen
Testade att söka samt skumma igenom dom första och sista sidorna av denna tråd utan att få någon direkt klarhet. Kommer kliva på min PCT hyfsat snart (Testo e 500mg ew första kur, har kört 10 veckor hittills kommer köra max 19) och undrar lite hur jag ska dosera Nolvan och Clomiden.

Tabsen är på 25mg och tänkte köra igång 2 veckor efter sista stick.

Är det 50/50 som gäller första två veckorna eller ska man dundra på högre?

Uppar denna då jag inte fick någon hjälp senast.
Läser att många kör 100 Clomid och 40 Nolva första 1-2 veckorna för att sedan halvera dosen till 50/20 de resterande. Satt och läste lite amerikanska brädor igår och där såg det ut som dom flesta tyckte att det var värdelöst att gå över 50mg på clomiden.

Känner mig riktigt efterbliven som inte har detta klart innan jag klev på, nu är det dock några veckor kvar tills jag ska köra PCT. Men från början var det tänkt att jag skulle köra Clomid only och då hade jag kört 100/100/50/50 men osäker nu när jag även har Nolva.

När bör man sluta med Arimidex när man satt sista sticket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in