Citat:
Ursprungligen postat av
Bowmoresfinest
du borde absolut sätta tätare. börja med det direkt. -e5 på cyp iaf
jobbigt att sätta så ofta? ja annars får du köra orala o då är det ännu vanligare med svajjiga nivåer
vill du inte höja adexen släng in 40 nolva tills det gett sej o kör vidare på 20 mg kuren ut
Har inte så jävla många nålar eller nolva kvar så att det räcker till att sätta in massa extra under hela kuren. (pga tidigare testo p-kur, köpte 2 vialer testo c till den för att ha senare om jag kände fört).
Tror fan att jag nöjer mig med gainsen jag har fått, drar pct och gör det ordentligare nästa gång istället med ordentligt med nålar, massvis med nolva så det räcker gott och väl till både pct och om jag skulle få gynokänningar samt kanske t.o.m. masteron.
Eventuellt så räknar jag ut hur mycket nolva jag har utöver pct och kör så länge det räcker innan jag hoppar av.
Att sätta testo c e3d lär iaf vara bättre än testo p'n, där kunde jag fan knappt gå eller sitta av skiten så att sätta varannan dag var pissjobbigt. testo c'n känner jag dock inte så det ska nog funka, har blivit bättre på att sätta skiten nu också så det går helt utan problem varje gång.