2013-05-27, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Har för mig man får välja om man vill ta bort hela körteln, och därmed aldrig kunna få bitch tits igen - men man får då ett annorlunda utseende, kommer bukta inåt väldigt konstigt. Eller så opererar man bara bort "fettklumparna" som bildats och behåller körteln, för att bibehålla den naturliga looken (men då finns ju risk att man får BT igen om man misslyckas med en kur te.x)

vad kostar en operation?
Citera
2013-05-27, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wembley
något att fundera över ang axeln m.m:

jag har för mej att EQ ökar kollagen med 350%
deca runt 200%

har du bara kontroll på östronivån genom arimidex borde inte högt blodtryck vara problem

hur länge körde du testo-E ?
Tack för din omtanke mannen men har redan bestämt mig för winstrol only, är jättesugen på att köra en kur på win och sedan se vad det kan ge mig för gains. Yes du har rätt ang EQ samt deca smörjer lederna grymt bra har polare som har kört dessa preparat med goda omdömen samt läker skador bra. Jag hann endast med ett stick på 500mg testo e sedan var tvungen och avbryta Mvh
Citera
2013-05-28, 07:40
Medlem
Tanken med ai under kur är att hålla östrogenet på en lagom nivå, inte köra det i botten. Att ha för högt eller för lågt östro ger taskig sexlust. Nu kan jag bara prata för just mig, men jag har kört enl följande med goda resultat.

250-500mg testo e3.5d
HCG 500ui e3.5d
A-dex 0.25-0.5mg eod

Dosen ai är beroende på mängden testo.
Citera
2013-05-28, 17:03
Medlem
Större risk för gyno?

Tänkte hoppa på min andra kur med Winstrol tänkte köra 40/50 eller 50/40.
Efter min förra kur som var för ca 2 år sedan så fick jag även med mig lite gyno på köpet inget märkvärdigt men ändå satt jag ser det och känner det. Körde ingen pct efter den kuren du och opåläst som jag var.
Nu till min fråga, har jag större chans att få gyno den här gången jag kör på winstrol?
Kommer naturligtvis köra en pct med nolva 20/30 den här gången.
Eller bör jag byta ut winstrolet mot anavar då det är lite mildare?

Tack på förhand.
Citera
2013-05-28, 17:06
Medlem
Vad körde du för prepp som gav dig gyno? Är nästintill omöjligt att få gyno på win only (förutsatt att du verkligen får win, d v s).
Citera
2013-05-28, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Vad körde du för prepp som gav dig gyno? Är nästintill omöjligt att få gyno på win only (förutsatt att du verkligen får win, d v s).

Endast winstrol körde jag på, Kanske utvecklats på något annat sett vad vet jag, antog att det var från den kuren. Det är ytterst lite dock, endast nippeln som är lite pluffsigare!
Citera
2013-05-28, 17:28
Medlem
BT/Bitch tits

Ni med Bitch tits, hur har ni hanterat det? Hur fick ni bort det? Hur lång tid det från "starten" till slutet?
Vad är och rekommendera när ens pct/divserse inte verkar vilja fungera!? Sitter själv nämligen och bara "känner" hur det växer. Panikslagen som man är hittar jag verkligen inget vad man ka göra åt det, och läkaren säger bara att "vänta och se", ska återkomma till honom om 1 månad.
Citera
2013-05-28, 17:40
Medlem
Letro + nolva.
Citera
2013-05-28, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Letro + nolva.

Min letro fungerar inte, bara nolvan
Citera
2013-05-28, 17:43
Medlem
Jag har fan olika storlekar på mina, sjukt coolt passar symmetrin fantastiskt.
Citera
2013-05-28, 17:45
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girlinmycar
Min letro fungerar inte, bara nolvan
Men köp för i helvete annan letro då.
Citera
2013-05-28, 17:47
Medlem
Monstruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bcaa
Endast winstrol körde jag på, Kanske utvecklats på något annat sett vad vet jag, antog att det var från den kuren. Det är ytterst lite dock, endast nippeln som är lite pluffsigare!

Som jag förstått det är det relativt enkelt att utveckla gyno så länge det för kroppen är en stor omställning testomässigt.. De som går omkring med naturligt låga nivåer är väl fördömda att omvandla överskottet till östrogen och allt mög där till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in