Citat:
kört hårt då
nolva 40/40/20/20 där har du din PCT
jagblev inte upprörd försöker bara förklara för dig att du tror dig veta mer än vad du gör eftersom du själv påpekar att du har koll när du inte har det
testo P ensamt är en mild kur, masteron är ett milt prepp men vad du behöver förstå är att först och främst är masteron en kraftig androgen vilket först och främst leder till potentiellt mer biverkningar
sen eftersom masteron är ett DHT derivat vilket kommer de binda 10 gånger kraftigare till receptorerna som i sin tur lämnar dig med mer fritt testosteron, detta leder till en kraftigt ökad anabolism
masteron är dessutom anti-anti katabol (inte särskrivning det ska stå anti-anti) vilket kommer skjutsa på dina resultat ännu mer
ska vi fortsätta diskutera detta om detta är en MILD kur eller är du reda att börja lyssna?
nolva 40/40/20/20 där har du din PCT
jagblev inte upprörd försöker bara förklara för dig att du tror dig veta mer än vad du gör eftersom du själv påpekar att du har koll när du inte har det
testo P ensamt är en mild kur, masteron är ett milt prepp men vad du behöver förstå är att först och främst är masteron en kraftig androgen vilket först och främst leder till potentiellt mer biverkningar
sen eftersom masteron är ett DHT derivat vilket kommer de binda 10 gånger kraftigare till receptorerna som i sin tur lämnar dig med mer fritt testosteron, detta leder till en kraftigt ökad anabolism
masteron är dessutom anti-anti katabol (inte särskrivning det ska stå anti-anti) vilket kommer skjutsa på dina resultat ännu mer
ska vi fortsätta diskutera detta om detta är en MILD kur eller är du reda att börja lyssna?
Och tack för svaret angående PCT:n det var nog ungefär så jag hade tänkt gällande Nolvan. Vad jag däremot är lite osäker på är om jag behöver ta även någon AI under kuren eller HCG osv, Vad tycker du gällande detta? Samt då ja förstår nu vad du menar med att preppen i sig kanske är milda men i kombination är det endå en ganska stark kur så tänkte ja höra med dig gällande doseringen upplägget är tänkt på 8-10 veckor. Men min fråga till dig då är tycker du ja ska köra 100 eller 150mg /1ml eller kanske börja på lägre skicka på lite mer sista veckorna och fördelningen av dem vad bör vad mest testo < Mast. Jag tänkte väl kanske göra 100 100 av bägge eller 150 150. Tips?