2018-04-26, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
kört hårt då

nolva 40/40/20/20 där har du din PCT

jagblev inte upprörd försöker bara förklara för dig att du tror dig veta mer än vad du gör eftersom du själv påpekar att du har koll när du inte har det

testo P ensamt är en mild kur, masteron är ett milt prepp men vad du behöver förstå är att först och främst är masteron en kraftig androgen vilket först och främst leder till potentiellt mer biverkningar

sen eftersom masteron är ett DHT derivat vilket kommer de binda 10 gånger kraftigare till receptorerna som i sin tur lämnar dig med mer fritt testosteron, detta leder till en kraftigt ökad anabolism

masteron är dessutom anti-anti katabol (inte särskrivning det ska stå anti-anti) vilket kommer skjutsa på dina resultat ännu mer

ska vi fortsätta diskutera detta om detta är en MILD kur eller är du reda att börja lyssna?

Och tack för svaret angående PCT:n det var nog ungefär så jag hade tänkt gällande Nolvan. Vad jag däremot är lite osäker på är om jag behöver ta även någon AI under kuren eller HCG osv, Vad tycker du gällande detta? Samt då ja förstår nu vad du menar med att preppen i sig kanske är milda men i kombination är det endå en ganska stark kur så tänkte ja höra med dig gällande doseringen upplägget är tänkt på 8-10 veckor. Men min fråga till dig då är tycker du ja ska köra 100 eller 150mg /1ml eller kanske börja på lägre skicka på lite mer sista veckorna och fördelningen av dem vad bör vad mest testo < Mast. Jag tänkte väl kanske göra 100 100 av bägge eller 150 150. Tips?
Citera
2018-04-28, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ximent123
Och tack för svaret angående PCT:n det var nog ungefär så jag hade tänkt gällande Nolvan. Vad jag däremot är lite osäker på är om jag behöver ta även någon AI under kuren eller HCG osv, Vad tycker du gällande detta? Samt då ja förstår nu vad du menar med att preppen i sig kanske är milda men i kombination är det endå en ganska stark kur så tänkte ja höra med dig gällande doseringen upplägget är tänkt på 8-10 veckor. Men min fråga till dig då är tycker du ja ska köra 100 eller 150mg /1ml eller kanske börja på lägre skicka på lite mer sista veckorna och fördelningen av dem vad bör vad mest testo < Mast. Jag tänkte väl kanske göra 100 100 av bägge eller 150 150. Tips?

jag tycker du ska ha AI hemma men tycker inte det är nödvändigt att starta med i denna kur

masteron i sig motverkar ju gyno men som alltid är det billigare med en försäkring på 500 kr än en operation för 50.000 kr

HCG är absolut inte nödvändigt för en så kort kur, som påpekat är båda preppen ensamma milda och ingen fullständig krasch är beräknad, återigen underskatta inte dessa preppen tillsammans... masteron är en av mina personliga favorit prepp pga dess effekter på det endokrina systemet men även dess synergiska effekter ihop med andra prepp

jag tycker att du ska börja med en nybörjar kur som påtalat, testo ensamt både 100 mg eod och 150 mg eod fungerar fint att starta på, jag tänker inte rekomendera dig något annat än detta men vill du köra på ändå får du stå för dina egna doseringar
Citera
2018-04-28, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
jag tycker du ska ha AI hemma men tycker inte det är nödvändigt att starta med i denna kur

masteron i sig motverkar ju gyno men som alltid är det billigare med en försäkring på 500 kr än en operation för 50.000 kr

HCG är absolut inte nödvändigt för en så kort kur, som påpekat är båda preppen ensamma milda och ingen fullständig krasch är beräknad, återigen underskatta inte dessa preppen tillsammans... masteron är en av mina personliga favorit prepp pga dess effekter på det endokrina systemet men även dess synergiska effekter ihop med andra prepp

jag tycker att du ska börja med en nybörjar kur som påtalat, testo ensamt både 100 mg eod och 150 mg eod fungerar fint att starta på, jag tänker inte rekomendera dig något annat än detta men vill du köra på ändå får du stå för dina egna doseringar

Tips på någon AI att ha hemma ifall att ? samt ja kommer köra på nolva 40/40/20/20 som du sa, när bör jag starta den. Samt om ja får känningar under kur hur tycker du då ja ska dosera.
Tack för alla tips
Citera
2018-04-28, 13:53
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Tips på någon AI att ha hemma ifall att ? samt ja kommer köra på nolva 40/40/20/20 som du sa, när bör jag starta den. Samt om ja får känningar under kur hur tycker du då ja ska dosera.
Tack för alla tips

Arimidex, aromasin, letrozol. Förslagsvis den förstnämnda.
Citera
2018-04-28, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Arimidex, aromasin, letrozol. Förslagsvis den förstnämnda.

Okej hur bör denna doseras läst att vissa tar det genom kuren och andra bara vid känningar.. ja trycker gärna inte i mig mer än nödvändigt.

Jag uppskattar bägge era åsikter och råd!

Jag har bestämt mig att köra Mast P också även fast ni bägge har rådit mig till att ta endast ett prepp Testo P.

Men detta är vad jag bestämt mig för att jag uppskattar endå hjälpen. Kommer att göra på nolva 40/40/20/20 som AASsubject101 föreslog!
När är de lämpligt att börja med nolvan för att få ut det ja vill från den utan att den krockar med preppen! samt om ja skulle få känningar under kur hur tycker du då att jag ska gå till väga vill vara förberedd på allt!

AASsubject101 ville ej råda mig i mängen Mast då han avråder mig från att ta två prepp! jag accepterar det, Men om jag kör t.ex 150mg Testo P eod bör ja då ta samma mängd mast eller räcker det med 100 eod har läst folk som påstår att masten ej gör sin effekt eller näst intill ej fungerar om man inte kommer upp i ca 400 i veckan tycker dock detta låter som skitsnack men vad anser du/ni?
Citera
2018-04-29, 22:56
Medlem
Citat:
Okej hur bör denna doseras läst att vissa tar det genom kuren och andra bara vid känningar.. ja trycker gärna inte i mig mer än nödvändigt.

Jag uppskattar bägge era åsikter och råd!

Jag har bestämt mig att köra Mast P också även fast ni bägge har rådit mig till att ta endast ett prepp Testo P.

Men detta är vad jag bestämt mig för att jag uppskattar endå hjälpen. Kommer att göra på nolva 40/40/20/20 som AASsubject101 föreslog!
När är de lämpligt att börja med nolvan för att få ut det ja vill från den utan att den krockar med preppen! samt om ja skulle få känningar under kur hur tycker du då att jag ska gå till väga vill vara förberedd på allt!

AASsubject101 ville ej råda mig i mängen Mast då han avråder mig från att ta två prepp! jag accepterar det, Men om jag kör t.ex 150mg Testo P eod bör ja då ta samma mängd mast eller räcker det med 100 eod har läst folk som påstår att masten ej gör sin effekt eller näst intill ej fungerar om man inte kommer upp i ca 400 i veckan tycker dock detta låter som skitsnack men vad anser du/ni?

dom som påstår att mast inte gör sitt på 400 ew är efterblivna, när jag kör 700 mg mast ew har jag tren liknande effekter samt resultat kontra 350 mg ew.. absolut inte i samma nivå men LIKNANDE effekter

350 mg ew kommer ge fan i resultat för en nybörjare GARANTERAT, gör de inte det är det inte preppet det är fel på då ligger det någon annanstans och tror du mig inte kan jag säga att jag kommer köra 466 mg ew masteron i min kommande kur och jag är en erfaren användare

resten av dina grundläggande frågor får du söka svaren på, finns besvarade tusen gånger om o du får säkert mer info på vägen än att jag serverar dig svaren
Citera
2018-04-29, 23:44
Medlem
Någon som lyckats få Clomid utskrivet av en svensk läkare?
Citera
2018-04-30, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wayney
Någon som lyckats få Clomid utskrivet av en svensk läkare?

Söker du på FASS så finns inga läkemedel som innehåller klomifen, bara två avregistrerade.
Skulle vilja påstå att chansen att få det utskrivet i dagsläget är obefintlig.
Citera
2018-05-01, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suecia90
Söker du på FASS så finns inga läkemedel som innehåller klomifen, bara två avregistrerade.
Skulle vilja påstå att chansen att få det utskrivet i dagsläget är obefintlig.

Nej precis, men läkaren kan ju skriva EU-recept, sen kan man ex beställa från Tyskland eller liknande. Men chansen att det skulle hända är väl, precis som du skriver, obefintlig.

Hur går det för dig med Clomid? Fortfarande bra resultat?
Citera
2018-05-04, 15:25
Medlem
Hur länge står sig färdigblandad hcg i kylskåpet i en insulinpenna? Hur kommer det sig att många kör hcg i sin pct när alla skriver att det försämrar sin egen produktion? Blir inte klok på det här så snälla kan någon förklara för ett tröghuvudet som mig

Mvh j
Citera
2018-05-04, 18:03
Medlem
Är det några här på Flashback som använder Toremifene/Fareston för PCT? Det verkar vara en bra ersättning för både Clomid och Nolva. Inte like svåra bieffekter och samtidigt mindre skadligt för levern.
Den enda nackdelen jag kan se är att det kostar mer och kanske är otillräckligt vid tyngre kurer.
Senast redigerad av Asdp 2018-05-04 kl. 18:06.
Citera
2018-05-04, 18:10
Medlem
Är väldigt sugen på att testa Clomid men det kommer nog bli extremt svårt att få det utskrivet via en läkare.

Hur är det om man beställer det från något nätapotek, om man skulle åka dit, räknas det då som doping/narkotika? Är väl ett läkemedel för att öka fertilitet hos kvinnor i grunden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in