Citat:
Ursprungligen postat av
trashbag
Haha seriöst...?
Som sagt att jag varit i kontakt med de under helgen och de förklarade att de har mycket att göra vilket orsakat förseningen då mitt paket skulle skickats i måndags men kom iväg i torsdags.
Det är måndag och har varit stillastående över helgen med posten gissar jag, är ni så jävla nojjiga att minska börja avråda folk från att beställa bara för att de inte svarar DIREKT på mail? De har väl ett liv vid sidan om också...
Maila och låt de förklara sig istället för att dra korkade slutsatser. De är hur serviceminded som helst och det finns en anl till att väldigt många grönat de...
Har du fått dina grejer då?
När det är 3-4 kunder som inte fått sina grejer och dom har inte kontaktat kunderna angående förseningar eller svarat på mail från kunderna så är det faktiskt läge att avråda folk att skicka iväg mer ordrar och mail med adresser, namn och dylikt.
Ingen som har dragit några andra slutsatser än att AB har meddelat att dom skickat paketen men inte gjort det och då vill man ju inte att fler ska råka ut för nåt OM det nu har hänt nåt som har med polisen att göra. Tror inte att någon skulle hävda att dom scammat eller försöker scamma någon eftersom dom är bra killar och jag personligen gjort ett antal affärer med dom så jag vet hur serviceminded dom är!
Mvh