Citat:
Ursprungligen postat av
simp00
Någon som fått leverans från Ab idag?
Citat:
Ursprungligen postat av
Grafikkort
Nej inget idag heller! Nåt som är fel när flera är utan leverans!
Mvh
Citat:
Ursprungligen postat av
Grafikkort
Jag har mailat dock för inte så länge sen så har inte fått nåt svar än. Fick ett PM precis av en annan som inte heller fått sina saker och den personen har inte fått nå svar på mail heller!
Jag skulle råda folk att avvakta med beställningar och skickande av pengar tills detta ordnat upp sig. Vi är 3 eller 4 st som inte fått leverans just nu.
Mvh
Citat:
Ursprungligen postat av
Grafikkort
Har du fått dina grejer då?
När det är 3-4 kunder som inte fått sina grejer och dom har inte kontaktat kunderna angående förseningar eller svarat på mail från kunderna så är det faktiskt läge att avråda folk att skicka iväg mer ordrar och mail med adresser, namn och dylikt.
Ingen som har dragit några andra slutsatser än att AB har meddelat att dom skickat paketen men inte gjort det och då vill man ju inte att fler ska råka ut för nåt OM det nu har hänt nåt som har med polisen att göra. Tror inte att någon skulle hävda att dom scammat eller försöker scamma någon eftersom dom är bra killar och jag personligen gjort ett antal affärer med dom så jag vet hur serviceminded dom är!
Mvh
Citat:
Ursprungligen postat av
Grafikkort
Vidarebefodning
Era jävla nissar, läs några inlägg bak innan ni postar.
Klart som fan det blir förseningar när alla ni jävla tonåringar som inte får paketet samma dag ni hoppats skickar fyra mail och frågar.
Avråder ingen från att vänta med beställningar, avråder däremot alla från att maila så fort dom blir nervösa och ha lite is i magen.
AB består av människor som precis som ni har jävligt mycket att göra om dagarna, dessutom blir det extra när ni spammar dom, däremot har de sedan lanseringen inte misslyckats med en enda leverans eller åkt på en enda röding så tagga ner lite.
Ska vi ha möjligheten att handla online på publika shoppar är det viktigt att ni inte varnar till höger och vänster samt inte mailar trettielva gånger per order, det är ingen som kommer orka bedriva sådan här verksamhet då.