2015-03-17, 01:16
Medlem
vanillatrillaas avatar
Bästa shoppen med pumpar och nålar?

Som helst accepterar BTC..
2015-03-17, 08:31
Medlem
Hej allesammans!

Fick ett kort och stressat svar från AB och allt ska vara lugnt! Dom ligger efter i orderutskick och säger även att nu när postnord tagit över posten går allt segare än det tidigare gjort gällande posten leveranser!

Detta låter ju bra så då kan vi enbart avvakta och hoppas att våra grejer dyker upp så fort som möjligt då!

Mvh
2015-03-17, 17:04
Medlem
simp00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Hej allesammans!

Fick ett kort och stressat svar från AB och allt ska vara lugnt! Dom ligger efter i orderutskick och säger även att nu när postnord tagit över posten går allt segare än det tidigare gjort gällande posten leveranser!

Detta låter ju bra så då kan vi enbart avvakta och hoppas att våra grejer dyker upp så fort som möjligt då!

Mvh

Jag har också fått meddelande från dem där dem förklarat att dem hamnat efter och ber om ursäkt för dröjsmålet och att mina varor gick iväg idag.
2015-03-17, 22:51
Medlem
Framtidsatlets avatar
Någon som kan gröna melanotan-sv.se eller melanotan-store?
2015-03-18, 00:15
Bannlyst
Vill bara höra med de flesta av er ,när jag kurar brukar jag köra samma märke ,känns bara bra så.

Men vad tycker ni om det e slut o ni måste blanda in andra märken i kuren.....spelar det större roll eller sitter det mest i huvudet. tex gå från bamse ,till hulk DP mm flera.

vad är era åsikter om detta
2015-03-18, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Vill bara höra med de flesta av er ,när jag kurar brukar jag köra samma märke ,känns bara bra så.

Men vad tycker ni om det e slut o ni måste blanda in andra märken i kuren.....spelar det större roll eller sitter det mest i huvudet. tex gå från bamse ,till hulk DP mm flera.

vad är era åsikter om detta

jag kör för tillfället 3 olika märken på mina injekts. Det viktiga är inte märket utan att produkten du använder är bra! Jag kör galenika, hulk och DP. alla med bra omdömen.

Men förstår hur du känner. Är man nöjd med ett märke och tvingas byta pga slut i lager eller liknande kan det ta emot. Då det är viktigt att man gör efterforskning så man åtminstone byter till ett märke där den produkten du tänkt använda har bra omdöme.

mvh
2015-03-18, 17:22
Medlem
simp00s avatar
Fick ett av mina paket från Ab idag
2015-03-19, 11:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av simp00
Någon som fått leverans från Ab idag?

Citat:
Nej inget idag heller! Nåt som är fel när flera är utan leverans!

Mvh

Citat:
Jag har mailat dock för inte så länge sen så har inte fått nåt svar än. Fick ett PM precis av en annan som inte heller fått sina saker och den personen har inte fått nå svar på mail heller!

Jag skulle råda folk att avvakta med beställningar och skickande av pengar tills detta ordnat upp sig. Vi är 3 eller 4 st som inte fått leverans just nu.

Mvh

Citat:
Har du fått dina grejer då?

När det är 3-4 kunder som inte fått sina grejer och dom har inte kontaktat kunderna angående förseningar eller svarat på mail från kunderna så är det faktiskt läge att avråda folk att skicka iväg mer ordrar och mail med adresser, namn och dylikt.

Ingen som har dragit några andra slutsatser än att AB har meddelat att dom skickat paketen men inte gjort det och då vill man ju inte att fler ska råka ut för nåt OM det nu har hänt nåt som har med polisen att göra. Tror inte att någon skulle hävda att dom scammat eller försöker scamma någon eftersom dom är bra killar och jag personligen gjort ett antal affärer med dom så jag vet hur serviceminded dom är!

Mvh

Citat:
Vidarebefodning

Era jävla nissar, läs några inlägg bak innan ni postar.

Klart som fan det blir förseningar när alla ni jävla tonåringar som inte får paketet samma dag ni hoppats skickar fyra mail och frågar.

Avråder ingen från att vänta med beställningar, avråder däremot alla från att maila så fort dom blir nervösa och ha lite is i magen.

AB består av människor som precis som ni har jävligt mycket att göra om dagarna, dessutom blir det extra när ni spammar dom, däremot har de sedan lanseringen inte misslyckats med en enda leverans eller åkt på en enda röding så tagga ner lite.

Ska vi ha möjligheten att handla online på publika shoppar är det viktigt att ni inte varnar till höger och vänster samt inte mailar trettielva gånger per order, det är ingen som kommer orka bedriva sådan här verksamhet då.
2015-03-19, 12:16
Medlem
Strodes avatar
Jag har köpt Reductil från DK vid flera tillfällen samt AB.
Grönar butikerna i sig, men de senaste två beställningarna har jag troligtvis fått sockerpiller tamejfan. Detta klandrar jag inte butikerna för utan tillverkarna. Har seriöst kört 40 mg av Therma Labs under någon vecka, och 50 mg av Generic Pharma... Inte någon som helst skillnad, inte en enda biverkning ens. Har jag blivit immun eller? Haha!

Min polare fick 7 st av TL och 7 st GP (hon har aldrig tagit Reductil förr) och testade dessa för att se om det bara var mig det var fel på. Hon upplevde inte heller varken effekt eller biverkningar.

Finns det inte TDP någonstans i hela världen nu för tiden? Där snackar vi magi.

Så som sagt, DK och AB klagar jag inte på, men produkterna, håll er undan.
2015-03-19, 16:19
Medlem
doffdavid2s avatar
Swede-s grönt.
Såg nu samtidigt att deras sida ligger nere. Vad kan ha hänt tro?
2015-03-19, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doffdavid2
Swede-s grönt.
Såg nu samtidigt att deras sida ligger nere. Vad kan ha hänt tro?

Inga problem med shopen. dom har bara problem med hemsidan för tillfället! Finns info på HB.

Mvh
2015-03-19, 17:09
Medlem
doffdavid2s avatar
Citat:
Inga problem med shopen. dom har bara problem med hemsidan för tillfället! Finns info på HB.

Mvh

Finemang
Vad är HB för något? Har sett det nämnas flertalet gånger i denna tråd

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in