Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-09, 15:26
  #1
Medlem
Jag är på jakt efter ÄKTA slimex. Den ända sidan jag kan hitta är ''www.slimex.nl'', men jag vet inte om dom är ätka/seriösa, kan inte avgöra det själv. Vad tror ni?? Eller vet ni någon annan sida kanske? Hjäääälp.
2011-10-30, 22:04
  #2
Medlem
BePositives avatar
Den stora tråden om internetshopar och deras sortiment 2 [Läs inlägg #1!]

På grund utav att vissa inte kan hålla sig till ämnet och pajkastning så stängs den gamla tråden.
https://www.flashback.org/t643586

Nu gör vi klart en gång för alla vad som gäller här inne.

Flashbacks regler
https://www.flashback.org/regler

Inga PM förfrågningar, PM-förfrågning resulterar i en varning. Denna åtgärd är för att motverka kranfiske.

Håll er till ämnet, diskutera internetshopar och deras sortiment inget annat.

Ta pajkastning över PM.

Inga email-adresser till privata säljare och/eller aktörer på andra forum etc, utan endast försäljare som driver sin försäljning via hemsidor är tillåtna.
Varje shop ska ha produktlistor med priser direkt på sidan.


MMs avatar-kampanj är inte tillåten
https://www.flashback.org/sp34168881

OBS! Proxy-postning är numera förbjudet!

Alla som postar inlägg åt andra, eller upptäcks försöka förmå eller be andra att posta inlägg åt en själv, kan bli aktuella för regelbrott mot 1.01. Detta inkluderar, men är inte begränsat till, inlägg åt användare som oavsett orsak inte kan eller vill posta själva, samt gröningar av butiker på deras egen begäran.

Det ställs också högre krav på shoppar. Pastebin, freetexthost och dylika textplank räknas inte som godkända sidor.
/Mod
__________________
Senast redigerad av tj. 2015-02-25 kl. 21:36.
2011-10-30, 22:10
  #3
Medlem
Wahlberg999s avatar
Fint som satan.

sprutor.webs.com gröna fortfarande?

mvh
2011-10-30, 22:13
  #4
Medlem
Mr-zippos avatar
Mycket bra gjort BP! får vi bara hoppas ni kikar in med jämna mellanrum o rensar upp.
2011-10-30, 23:25
  #5
Medlem
Åh jag vill också gröna lite.

Ma**** är ju som alla redan vet väldigt grön.
MM är också gröna i min bok, har ju fått mycket skit från olika håll men det dom leverat till mig har alltid hållit hög klass.
PP också dom gröna som gräset och levererat allt precis som man kan räkna med när det gäller en seriös shop.
2011-10-31, 01:47
  #6
Medlem
RHcrews avatar
Underbart initiativ bp!

Äntligen en ny tråd med ordning och reda

Slänger även upp gröningar:
RoidMarket = gröna,snabb lev,schysst
Kicksurfer (hb) = grön,snabb lev och trevlig

Mer gröningar kommer inom kort
2011-10-31, 08:16
  #7
Medlem
Bidrar till nystarten.

PP är gröna i min bok!
2011-10-31, 08:58
  #8
Medlem
Pounds avatar
Underbart med ny shoptråd.

Någon som vet om dinp har fått in diamond pharmas testo e? Var slut tidigare..

Vill inte spama ner dem med onödiga mail.

Mvh Pound
2011-10-31, 11:16
  #9
Medlem
vetekorns avatar
Bra initiativ! Jag grönar Dinp, MM, sprutor.*** har alltid fått det jag ska.

mvh
2011-10-31, 12:13
  #10
Medlem
GUINNESS.s avatar
gröning till swed s....
2011-10-31, 12:33
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GUINNESS.
gröning till swed s....
Börjar tveka på om de är gröna. beställt lite saker samt mt2 som de levererar separat tydligen. men allt skickades samtidigt. det enda som kommit är mt2 men allt annat (2st masteron o 2st eq) har jag inte ser fläcken av och allt skulle vara framme i fredags då mt2 kom i frdags. borde annars kommit imorse när jag brukar få brev! har däremot fått mitt paket från mm idag så dem kan jag görna åtminstone. men skulle akta mig från swed-s och vänta innan ni lägger beställning förns jag fått grejerna. har inte rödat dom ännu väntar fortf på svar på mail från dom ang. detta har svårt att se att de scammar folk för så små summor. alltså återigen har jag inte rödat dom!

Mvh
Pf
2011-10-31, 12:39
  #12
Medlem
batmanfittas avatar
Kan också gröna MM

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback