2015-03-14, 10:40
Medlem
MrMoonwalkers avatar
Nån shop som har Albuterol/Salbutamol/Ventolin inne?

Letat men antingen har dom inte eller tillfälligt slut.
2015-03-15, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Pratar ni om apoteksboden?? I så fall fick jag också mitt skickat i onsdags men ingen leverans ännu... Lite nojig blir man ju!

Mvh

Ang AB så hade jag en beställning som enligt sidan skulle skickats i måndags, men hade ingen fått något i slutet av veckan. Men efter lite efterforskning från deras sida kom det fram att de har skickat det i torsdags. De verkar ha mycket att göra, skulle inte vara oroliga.

Bra mailkontakt med de och bra servicetänk!
2015-03-15, 12:40
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trashbag
Ang AB så hade jag en beställning som enligt sidan skulle skickats i måndags, men hade ingen fått något i slutet av veckan. Men efter lite efterforskning från deras sida kom det fram att de har skickat det i torsdags. De verkar ha mycket att göra, skulle inte vara oroliga.

Bra mailkontakt med de och bra servicetänk!

Bästa är att ha lite framförhållning så slipper man ångesten när lagret börjar sina
2015-03-15, 16:39
Avslutad
Fan vad tröttsamt att se användaren Khaam lägga röding på AB.

Kom ihåg mina vänner, det är människor ni handlar av och saker kan hända.
Hoppas ni lärt er något och inte skickar rödingar till höger och vänster.

I slutändan kommer det annars innebära att varken gröning eller röding betyder någonting, vilket skapar anarki på marknaden.

AB är en av de bästa mest professionella shopparna jag stött på senaste åren, de är tokgröna.
Beställer därifrån inom några veckor och har inte en orolig tanke i huvudet.

Så mina vänner, för att sammanfatta, tänk innan ni skriver, och Khaam - hoppas du ger AB en genuin ursäkt och lär dig av dina misstag.
Om du inte vill lära dig hoppas jag istället du slutar köpa online och hittar någon nisse i förorten.
2015-03-15, 17:46
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Fan vad tröttsamt att se användaren Khaam lägga röding på AB.

Kom ihåg mina vänner, det är människor ni handlar av och saker kan hända.
Hoppas ni lärt er något och inte skickar rödingar till höger och vänster.

I slutändan kommer det annars innebära att varken gröning eller röding betyder någonting, vilket skapar anarki på marknaden.

AB är en av de bästa mest professionella shopparna jag stött på senaste åren, de är tokgröna.
Beställer därifrån inom några veckor och har inte en orolig tanke i huvudet.

Så mina vänner, för att sammanfatta, tänk innan ni skriver, och Khaam - hoppas du ger AB en genuin ursäkt och lär dig av dina misstag.
Om du inte vill lära dig hoppas jag istället du slutar köpa online och hittar någon nisse i förorten.

Tyvärr verkar vissa va på samma intellektuella nivå som en tvååring, jag fattar varför ofta steroider förknippas med retards...
2015-03-15, 18:23
Medlem
Citat:
Pratar ni om apoteksboden?? I så fall fick jag också mitt skickat i onsdags men ingen leverans ännu... Lite nojig blir man ju!

Mvh

Nä, melatonan-sv!
2015-03-16, 12:39
Medlem
simp00s avatar
Någon som fått leverans från Ab idag?
2015-03-16, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simp00
Någon som fått leverans från Ab idag?

Nej inget idag heller! Nåt som är fel när flera är utan leverans!

Mvh
2015-03-16, 16:07
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Nej inget idag heller! Nåt som är fel när flera är utan leverans!

Mvh

Har ni varit i kontakt med AB och frågat vad som står på?
2015-03-16, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Har ni varit i kontakt med AB och frågat vad som står på?

Jag har mailat dock för inte så länge sen så har inte fått nåt svar än. Fick ett PM precis av en annan som inte heller fått sina saker och den personen har inte fått nå svar på mail heller!

Jag skulle råda folk att avvakta med beställningar och skickande av pengar tills detta ordnat upp sig. Vi är 3 eller 4 st som inte fått leverans just nu.

Mvh
2015-03-16, 17:12
Medlem
Haha seriöst...?
Som sagt att jag varit i kontakt med de under helgen och de förklarade att de har mycket att göra vilket orsakat förseningen då mitt paket skulle skickats i måndags men kom iväg i torsdags.
Det är måndag och har varit stillastående över helgen med posten gissar jag, är ni så jävla nojjiga att minska börja avråda folk från att beställa bara för att de inte svarar DIREKT på mail? De har väl ett liv vid sidan om också...

Maila och låt de förklara sig istället för att dra korkade slutsatser. De är hur serviceminded som helst och det finns en anl till att väldigt många grönat de...
2015-03-16, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trashbag
Haha seriöst...?
Som sagt att jag varit i kontakt med de under helgen och de förklarade att de har mycket att göra vilket orsakat förseningen då mitt paket skulle skickats i måndags men kom iväg i torsdags.
Det är måndag och har varit stillastående över helgen med posten gissar jag, är ni så jävla nojjiga att minska börja avråda folk från att beställa bara för att de inte svarar DIREKT på mail? De har väl ett liv vid sidan om också...

Maila och låt de förklara sig istället för att dra korkade slutsatser. De är hur serviceminded som helst och det finns en anl till att väldigt många grönat de...

Har du fått dina grejer då?

När det är 3-4 kunder som inte fått sina grejer och dom har inte kontaktat kunderna angående förseningar eller svarat på mail från kunderna så är det faktiskt läge att avråda folk att skicka iväg mer ordrar och mail med adresser, namn och dylikt.

Ingen som har dragit några andra slutsatser än att AB har meddelat att dom skickat paketen men inte gjort det och då vill man ju inte att fler ska råka ut för nåt OM det nu har hänt nåt som har med polisen att göra. Tror inte att någon skulle hävda att dom scammat eller försöker scamma någon eftersom dom är bra killar och jag personligen gjort ett antal affärer med dom så jag vet hur serviceminded dom är!

Mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in