2015-03-09, 15:59
Medlem
simp00s avatar
Idag kom mitt från apoteksboden så dem är tvärgröna
2015-03-10, 11:56
Medlem
Vilka melanotanshoppar har snabbast leverans? Tänkte beställa från quicktan men dem verkar ha sitt lager i England? så nu lutar de åt blibrunutan sol eller melanotan-sv. Va säger ni?
2015-03-11, 16:22
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Nån som vet vad det är för knas med HB?
2015-03-11, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Nån som vet vad det är för knas med HB?

funkar för mig!

Mvh
2015-03-12, 09:30
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
funkar för mig!

Mvh

Skumt, står bara och tuggar för mig händer ingenting..
2015-03-12, 10:54
Medlem
gröning till swedestore ännu en gång.
precis startat med deras osaka hormon CO. dianabol så skall bli kul att se hur man svarar på dessa jätte tabs(iaf om man jämnför storleken mot t.ex naposim,anabol 5mgs osv)

Kanske ngn som har kurat på dessa redan som kan rekomendera en bra dos,starten blir nu 40-50mg/d ihop med testosteron av olika märken som man haft över sedan tidigare och även diamond pharmas susta o enanthate!
Har även lite nolva,armidex,clomid osv liggande vid behov sedan tidigare oxå,så kanske kommer till användning med lite tur!

MVH o lycka till allihopa med allt i världen med preppande osv

nerobol5
2015-03-13, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simp00
Idag kom mitt från apoteksboden så dem är tvärgröna

Citat:
Någon som handlat utav apoteksboden senaste veckan och fått sitt?

oj en dags leverans är ju verkligen snabbt! Beställt mitt från Melanotan-sv i onsdags och fortfarande inte fått de Men fick mail imorse om att det skulle va framme nästa vardag så jag hoppas dem menar med imon då (fredag)
2015-03-13, 20:53
Medlem
Så tillbaka på Svensk mark efter några år.
Vilken shop har fin T3 i nuläget?
Kan ha problem med referenser nu efter några inaktiva år, BOB was the shit last time, så gärna som funkar utan referenser.
2015-03-13, 23:58
Medlem
simp00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
oj en dags leverans är ju verkligen snabbt! Beställt mitt från Melanotan-sv i onsdags och fortfarande inte fått de Men fick mail imorse om att det skulle va framme nästa vardag så jag hoppas dem menar med imon då (fredag)

Dök ditt upp idag (fredag)? jag fick mer skickat till mig i onsdags men det har inte kommit än, får hoppas det dyker upp på måndag men man blir ju alltid lite nojjig.
2015-03-14, 03:03
Medlem
Citat:
Dök ditt upp idag (fredag)? jag fick mer skickat till mig i onsdags men det har inte kommit än, får hoppas det dyker upp på måndag men man blir ju alltid lite nojjig.

nix tyvärr inte hade velat starta idag med det men tyvärr inte. Hoppas på måndag annars blir man ju lite nojjig absolut.
2015-03-14, 10:08
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
nix tyvärr inte hade velat starta idag med det men tyvärr inte. Hoppas på måndag annars blir man ju lite nojjig absolut.

Pratar ni om apoteksboden?? I så fall fick jag också mitt skickat i onsdags men ingen leverans ännu... Lite nojig blir man ju!

Mvh
2015-03-14, 10:13
Medlem
Samaelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framtidsatlet
Någon som har testat Swedstores Turinabol (Kallad Diaturabol, 10mg:are, från Diamond Pharma) nyligen? Legit?

Många som grönar swedstore så antar att dom är gröna... ?

Ja kör 40mg per dag av DPs OT o de funkar, köpte inte av swedstore iof men de e ju ändå samma skit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in