Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-20, 17:20
  #9253
Medlem
HeadOfBoos avatar
Oral/oljeakuten/testoviron RÖDA

Borttagna från HB, och ett flertal som inte fått beställningar.
2016-01-20, 20:36
  #9254
Medlem
Rebelxs avatar
SUPERMANLAB *VARNING*

Inte testat produkten. Men beställde Testo E samt Nolva och Armidex.
Teston kom men inte Nolva eller Armidex. Säger att den är restad.
Har nog gått närmare två månader snart, så vill varna för det.
Mailat att jag behöver få det nu men inte fått något svar, så en varning på det.

Om det nu är så att det skulle dyka upp snart så får jag väl ändra på detta inlägget, men börjar kännas som att man blivit lite blåst tyvärr.
Så kanske ni borde se hos andra leverantörer ifall ni faktiskt är i akut behov av något, dessa leverar Inte på tid.
2016-01-20, 21:49
  #9255
Medlem
Bumbisaftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelx
SUPERMANLAB *VARNING*

Inte testat produkten. Men beställde Testo E samt Nolva och Armidex.
Teston kom men inte Nolva eller Armidex. Säger att den är restad.
Har nog gått närmare två månader snart, så vill varna för det.
Mailat att jag behöver få det nu men inte fått något svar, så en varning på det.

Om det nu är så att det skulle dyka upp snart så får jag väl ändra på detta inlägget, men börjar kännas som att man blivit lite blåst tyvärr.
Så kanske ni borde se hos andra leverantörer ifall ni faktiskt är i akut behov av något, dessa leverar Inte på tid.

Superman har stängt sedan en tid tillbaka för omstrukturering i shoppen. Så med största sannolikhet drf de dröjer

Du får nog dina grejer superman är grön
2016-01-21, 10:40
  #9256
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Oral/oljeakuten/testoviron RÖDA

Borttagna från HB, och ett flertal som inte fått beställningar.

Ryktas om att Testoviron är häktad dessvärre.

Citat:
Ursprungligen postat av Rebelx
SUPERMANLAB *VARNING*

Inte testat produkten. Men beställde Testo E samt Nolva och Armidex.
Teston kom men inte Nolva eller Armidex. Säger att den är restad.
Har nog gått närmare två månader snart, så vill varna för det.
Mailat att jag behöver få det nu men inte fått något svar, så en varning på det.

Om det nu är så att det skulle dyka upp snart så får jag väl ändra på detta inlägget, men börjar kännas som att man blivit lite blåst tyvärr.
Så kanske ni borde se hos andra leverantörer ifall ni faktiskt är i akut behov av något, dessa leverar Inte på tid.

Superman är grön och ärlig. Han kommer med allra största säkerhet att göra rätt för sig men har precis som Bumbi sa för närvarande stängt pga omstrukturering.

Mvh
2016-01-21, 14:57
  #9257
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Ryktas om att Testoviron är häktad dessvärre.


Mycket möjligt, men någon har kontroll över hans epostkonto och tar emot ordrar utan att skicka varor efter betalning. Samtidigt var han själv väldigt snabb att hänga ut folk som inte genomförde betalning. Scammer är det garanterat, frågan är om det är den ursprunglige "testoviron" eller någon annan som sitter vid spakarna nu. Polisen lär ju inte sitta o ta emot betalningar, eller?
__________________
Senast redigerad av HeadOfBoo 2016-01-21 kl. 15:01.
2016-01-22, 08:42
  #9258
Medlem
heyys avatar
har någon några erfarenheter med steroidforyou.com?
2016-01-22, 09:36
  #9259
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Mycket möjligt, men någon har kontroll över hans epostkonto och tar emot ordrar utan att skicka varor efter betalning. Samtidigt var han själv väldigt snabb att hänga ut folk som inte genomförde betalning. Scammer är det garanterat, frågan är om det är den ursprunglige "testoviron" eller någon annan som sitter vid spakarna nu. Polisen lär ju inte sitta o ta emot betalningar, eller?

Edit: har fått tag på honom (Testoviron@hb) nu, och det kanske löser sig ändå till sist. Återkommer om det.
2016-01-22, 12:24
  #9260
Medlem
Peptider?
2016-01-22, 13:06
  #9261
Administrator
admins avatar
Denna tråd är nu låst, och diskussionerna fortsätter istället i den nya tråden.

(FB) Drogshoppar - Dopningspreparat (Läs första inlägget!)

Samma tråd, men nytt namn.

admin

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback