2015-03-15, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Detta är vad du intalar dig själv, det har ingenting med verkligheten att göra.

Du försöker endast rättfärdiga det för dig själv för att kunna göra det.

Varför inte ta mitt råd om sluten psykavdelning?

Massa kvinnor där som kommer förstå dig och vilja prata med dig, samt lagliga narkotikapreparat som gör din vardag mer färgglad och meningsfull.

Tro mig, ring psyk, det kommer vara det bästa du gjort.
Det är inget jag intalar mig själv, det är ren logik. Det är så hjärnan fungerar.
Citera
2015-03-15, 17:35
Medlem
AmadeusKriegs avatar
Ok då vi är inne på sida 4 (med inställningen att visa fler inlägg per sida) så utgår jag ifrån att vi redan passerat alla konstateranden att TS är lätt störd med tanke på sina tankar.

Men tänk då på detta: om vi här på FB inte kan övertala dig att inte kidnappa henne så ge ändå en tanke till att det är en vuxen (hoppas jag) människa vi talar om. Bara för att hon råkar vara tjej så betyder det inte att hon är inkapabel att försvara sig själv. Hon lär sparka och fäkta för livet både under själva kidnappningen och när du minst anar det i lägenheten. Så för både hennes och din egen säkerhet, tänk över detta igen
Citera
2015-03-15, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GLmm
Jag känner till att det är mot lagen.
Jag tyckte bara att det var märkligt att du frågade, särskilt med tanke på att du tycks vara medveten om att det är olagligt.
Citera
2015-03-15, 17:43
Medlem
Tror hon kommer må helt ok faktiskt, kanske t.o.m. lite stockholmssyndromig om du har tur.
Citera
2015-03-15, 17:50
Bannlyst
Citat:
Det låter som slöseri med pengar.

Varför skulle det vara det? Du får en kvinna som är din i några dagar att umgås med hur du vill. Behöver inte ha sex för att du betalar för det.. Utan kan prata med dig och bolla idéer bäst du vill. Du som bestämmer.
Citera
2015-03-15, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Jag tyckte bara att det var märkligt att du frågade, särskilt med tanke på att du tycks vara medveten om att det är olagligt.

Det är cannabis också, tycks inte stoppa många i cannabis forumet

Citat:
Ursprungligen postat av AmadeusKrieg
Ok då vi är inne på sida 4 (med inställningen att visa fler inlägg per sida) så utgår jag ifrån att vi redan passerat alla konstateranden att TS är lätt störd med tanke på sina tankar.

Men tänk då på detta: om vi här på FB inte kan övertala dig att inte kidnappa henne så ge ändå en tanke till att det är en vuxen (hoppas jag) människa vi talar om. Bara för att hon råkar vara tjej så betyder det inte att hon är inkapabel att försvara sig själv. Hon lär sparka och fäkta för livet både under själva kidnappningen och när du minst anar det i lägenheten. Så för både hennes och din egen säkerhet, tänk över detta igen

Äsch han behöver ju bara gå upp till någon tjej på gatan och säga typ "Ursäkta men luktar denhär trasan thinner? Är så förkyld så jag kan inte avgöra det själv". Sen tror jag på att "spela medfånge" så har ni något gemensamt att prata om också, nämligen galningen som låste in er
Citera
2015-03-15, 18:09
Medlem
Ibland önskar man att flashbacks identiteter verkligen läckte ut...

Sök hjälp. Det är klart att tjejen kommer må dåligt. Det kommer även hennes närstående att göra under tiden som de inte vet var hon har tagit vägen.
Citera
2015-03-15, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MollysLips
Ibland önskar man att flashbacks identiteter verkligen läckte ut...

Sök hjälp. Det är klart att tjejen kommer må dåligt. Det kommer även hennes närstående att göra under tiden som de inte vet var hon har tagit vägen.
Vad skulle du kunna göra mot nån som ställer en hypotetisk fråga på Flashback?
I mitt hypotetiska scenario så ser jag till att hennes anhöriga får veta att hon mår bra.
Citera
2015-03-15, 18:29
Avslutad
Citat:
Vad skulle du kunna göra mot nån som ställer en hypotetisk fråga på Flashback?
I mitt hypotetiska scenario så ser jag till att hennes anhöriga får veta att hon mår bra.

Din hypotes gör omvärlden orolig, folk får lite seriemördar-vibbar av dig, iallafall jag.

Prata hellre med nån tjej och se om hon *vill* följa ned dig hem.
Citera
2015-03-15, 19:03
Medlem
geir44s avatar
Altså, vem vill vel inte ha sin egen dungeon. TS är inte störd alls...
Citera
2015-03-15, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geir44
Altså, vem vill vel inte ha sin egen dungeon. TS är inte störd alls...

Nope håller helt med, han vågar i motsats till många andra stå för det bara
Citera
2015-03-15, 19:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Virre87
Nope håller helt med, han vågar i motsats till många andra stå för det bara
tss brajjrökare. så du vill profilera dig? asocial med sexuella avvikelser?
äckligt, bra reklam där kompis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in