2015-03-14, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manligtmys
Om jag hade varit tjej hade jag varit ganska lack... Troligtvis dödat personen i fråga.

Inte om du tror han också är ett stackars offer!
Citera
2015-03-14, 20:43
Medlem
Ravenboxs avatar
Att du väljer ut dina offer efter kön och att du vill just kidnappa dina offer är en tydlig indikation på att du vill ha ett visst sorts perverst maktutövande.

"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again"
(https://www.youtube.com/watch?v=WCSZfmbFJyQ)

Helt säker på att din relation med dina föräldrar var klockren som barn?
Citera
2015-03-14, 20:45
Medlem
brajzillas avatar
Men snälla kolla hans tidigare trådar 2st om att "gosa med realdolls" det är ju snubben i filmen maniac som lever med skyltdockor och skalperar kvinnor
Citera
2015-03-14, 20:48
Medlem
TS jobba på din charm istället så kommer kvinnor vilja följa med dig utan att du behöver kidnappa dom.
Citera
2015-03-14, 20:50
Medlem
Varför dessa spekulationer? Det räknas alltid som frihetsberövande om du låser in någon mot dennes vilja och kan ge hårda straff.
Citera
2015-03-14, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Hur gick det med att försöka våldta någon?
Jag skulle aldrig våldta någon.
Citat:
Ursprungligen postat av emrn
Äh känner mig rätt ensam nu ska ta och kidnappa någon random snubbe på stan...

TS sök hjälp. Ring psykakuten eller vårdguiden
Ja, varför inte? Han kanske inte ens har något emot det.
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Varför dessa spekulationer? Det räknas alltid som frihetsberövande om du låser in någon mot dennes vilja och kan ge hårda straff.
Jag känner till att det är mot lagen.
Citera
2015-03-14, 20:57
Medlem
Om du kidnappar en tjej är jag rädd att hon vrider nacken av dig vid första chansen, även om det inte är hennes mål så lär en örfil knäcka din tandpetare till nacke. Särskilt om du är så patetisk att du måste fantisera om att ta till våld för att kunna doppa, eller vad det nu är för skev fetish du hade inplanerat.

Och nej, hon lär inte må bra. Inte ens om du är trevlig och ger henne mat, att vara hållen mot sin vilja är nog aldrig en trevlig upplevelse.
Citera
2015-03-14, 20:57
Medlem
Tänk efter en gång till innan du gör något.

Pro's - du kanske får någon sjuk fetish tillfredsställd.

Con's - du kommer troligtvis ge henne ett mentalt ärr för livet.
Citera
2015-03-14, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 612439
Om du kidnappar en tjej är jag rädd att hon vrider nacken av dig vid första chansen, även om det inte är hennes mål så lär en örfil knäcka din tandpetare till nacke. Särskilt om du är så patetisk att du måste fantisera om att ta till våld för att kunna doppa, eller vad det nu är för skev fetish du hade inplanerat.

Och nej, hon lär inte må bra. Inte ens om du är trevlig och ger henne mat, att vara hållen mot sin vilja är nog aldrig en trevlig upplevelse.

Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Tänk efter en gång till innan du gör något.

Pro's - du kanske får någon sjuk fetish tillfredsställd.

Con's - du kommer troligtvis ge henne ett mentalt ärr för livet.
Jag är som sagt inte intresserad av att göra något sexuellt med henne.
Citera
2015-03-14, 21:03
Medlem
bubblisens avatar
Varför skaffar du dig bara inte en tjej på ett "normalt" sätt, dvs ragga på krogen, nätdejta etc?
Citera
2015-03-14, 21:08
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GLmm
Jag skulle aldrig våldta någon.

Ja, varför inte? Han kanske inte ens har något emot det.

Jag känner till att det är mot lagen.
Dina tankar kan beskrivas som "vanföreställningar". Jag kan gå så långt att säga att alla normalfungerande människor har något emot att bli kidnappade.

Det är ungefär som att säga att det är OK att våldta utifall den minimala chansen att tjejen är undergiven och älskar BDSM och på något vis går igång på en riktig regelrätt våldtäkt.
Citera
2015-03-14, 21:21
Medlem
Signaturums avatar
Luktar troll över denna tråd, men man vet aldrig.
Dra till Thailand i en månad eller två istället där du fixar en låtsasfru för tiden om du nu suktar efter sällskap istället för att överväga något som detta.

För: Du får något skumt begär tillfredsställt

Mot: Tjejen får men för livet.
Hennes familj/vänner/pojkvän lär önska livet av dig, någon kanske kommer arbeta för detta.
Sveriges Josef Fritzl? Det lär bli en jävla mediastorm om det kommer ut och du kan räkna med att aldrig få vara en del av samhället igen.
Onödigt slöseri med tid. Köp en hora istället om du inte har cash att dra till Thailand, låt henne stanna över natten där du diskuterar livets mening med henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in