2015-03-15, 14:36
Medlem
smellyproofs avatar
Om du ger henne mat och bemöter henne trevligt så kommer nog hon inte bli så skadad. Mest irriterad skulle jag tro.
Citera
2015-03-15, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av healthyasfuck
Är du så jävla socialt inkompetent och efterbliven så du behöver KIDNAPPA en tjej för att ha en tjej att prata med?

Herregud mänskligheten slutar fan aldrig förvåna.

Kidnappa en mördarsnigel eller nåt istället så ni iaf. ligger på samma intellektuella nivå.

Nej, i mitt hypotetiska scenario så är det det enklaste sättet, inte det enda sättet.
Citera
2015-03-15, 14:55
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GLmm
Nej, i mitt hypotetiska scenario så är det det enklaste sättet, inte det enda sättet.

Ha i åtanke att det även är det sättet som kan resultera i flest negativa konsekvenser.
Citera
2015-03-15, 15:06
Medlem
Jag vill inte vara den som är den, men om kvinnan älskar mannen och han inte misshandlar henne under kidnappningen, så finns de nog en möjlighet att hon skulle tycka om det.
Citera
2015-03-15, 15:19
Bannlyst
Citat:

Det enklaste sättet borde väl isåfall vara att samla ihop pengar till en hora och köpa en "girlfriend experience". Betala för att hon ska bo några veckor hos dig och bete sig som en flickvän. Vet inte om sånt finns, men pratar man med hallick bör det gå att ordna någonting.

Då slipper du ge dig på någon annan emot dess vilja.
Citera
2015-03-15, 15:21
Medlem
Hulls avatar
Så du ska kidnappa henne och sen laga mat och städa åt henne och låta henne ligga där och bli masserad och ompysslad i en vecka? Låter lite som semester.

Om hon går med på det som en slags "date"-semester så är det väl ok. Men inte att rakt av kidnappa henne utan att hon är med på noterna.

Om du har denna kidnappnings-fetish måste du först skapa en normal relation med tjejen annars blir hon bara rädd för dig.

Stället du håller henne kidnappad är ju jätteviktigt också. En mörk källare kan du glömma direkt. Tjejer vill ha solljus och sköna solstolar att ligga och dricka drinkar i med solglasögon och solhatt med havets uppfriskande brus i bakgrunden.

Du måste liksom få till hennes välbehag och leende det första du gör.
Senast redigerad av Hull 2015-03-15 kl. 15:24.
Citera
2015-03-15, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Det enklaste sättet borde väl isåfall vara att samla ihop pengar till en hora och köpa en "girlfriend experience". Betala för att hon ska bo några veckor hos dig och bete sig som en flickvän. Vet inte om sånt finns, men pratar man med hallick bör det gå att ordna någonting.

Då slipper du ge dig på någon annan emot dess vilja.
Det låter som slöseri med pengar.
Citera
2015-03-15, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hull
Så du ska kidnappa henne och sen laga mat och städa åt henne och låta henne ligga där och bli masserad och ompysslad i en vecka? Låter lite som semester.

Om hon går med på det som en slags "date"-semester så är det väl ok. Men inte att rakt av kidnappa henne utan att hon är med på noterna.

Om du har denna kidnappnings-fetish måste du först skapa en normal relation med tjejen annars blir hon bara rädd för dig.
Om hon är med på det så är en kidnappning onödig.
Citera
2015-03-15, 15:24
Medlem
Hulls avatar
Citat:

Jo men en del har detta som fantasi. Liksom att röva bort sin tjej som en grottmänniska och ha henne helt för sig själv. ( Utan civilisation och arbete och scheman och kalendrar och annat jobbigt som stjäl uppmärksamheten från dig och henne. )
Citera
2015-03-15, 15:27
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:

Så länge du inte kidnappar någon så tror jag att det finns många som skulle kunna ställa upp på det. Jag hade personligen inte haft något emot att umgås med någon i en vecka, få gratis mat och bli ompysslad - såvida det är på ens egna villkor.
Citera
2015-03-15, 16:29
Avslutad
Citat:
Nej, om man inte uppträder sig hotfullt och hennes miljö inte är obehagligt inredd så kommer hon inte känna sig hotad.

Detta är vad du intalar dig själv, det har ingenting med verkligheten att göra.

Du försöker endast rättfärdiga det för dig själv för att kunna göra det.

Varför inte ta mitt råd om sluten psykavdelning?

Massa kvinnor där som kommer förstå dig och vilja prata med dig, samt lagliga narkotikapreparat som gör din vardag mer färgglad och meningsfull.

Tro mig, ring psyk, det kommer vara det bästa du gjort.
Citera
2015-03-15, 17:01
Medlem
Antiprotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar
Låter som en konstig plan faktiskt, hade haft mer förståelse om du hade velat kidnappa för att våldta eller tortera. Är du en ensam människa som behöver sällskap?
frågan är om du skulle i något avseende gilla det. bli frihetsberövad men bli behandlad som en prinsessa. vad som slog mig främst var om en vecka eller två räcker för att stockholmssyndromet ska träda in
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in