Är ditt syfte ont eller gott?
Jag tror ditt resultat av hela planen kan bli kortsiktig, försök att sattsa på något långsiktigt.
Jobbar du på ett jobb där du inte hr kollegor eller bara har manliga kollegor ?
Ett tipps för att hitta en tjej att prata med på ett bättre sätt skulle annars vara att du börjar jobba på ett jobb där du har kvinnliga kollegor. Tror det skulle ge dig så mycket mer än din plan och även utveckla långsiktiga vänskaps relationer och även få den sociala biten ifrån en kvinna du kanske saknar i ditt liv!
Och här sitter man och drömmer om just det..Bara bli bortrövad från den här fyrkantiga världen en stund. Eller åtminstone bli lite stalkad för att få "fly" en stund..
Hej, om man kidnappar en tjej för att ha henne inlåst hemma hos sig i kanske en vecka, och man behandlar henne bra, torterar eller våldtar inte, kommer hon då må bra efter att "chocken" avtar? Vad ska man tänka på i en sån situation, och hur tar man hand om en "fånge"?
Edit: Hur hade du som tjej tänkt i en sån situation?
Det fanns en hel del judar av båda könen som blev kidnappade av Hamas för ett tag sedan, de klarade en lång tillvaro som kidnappade ganska hyggligt tycks det som.
Du får en gratis städerska som diskar fräscht och horslyndjuren måste tyglas och präglas ned och behandlas som djur för att vi ska komma nån vart. Tycker du ska kidnappa hennp. Sen ska du tvinga henne att svälta i några dar och komma in med hundfoder då och då som är så äckligt så hon kräks några gånger. Sen vänjer hon sig vid det och tycker att det är det enda hon förtjänar att äta. Daska henne och pissa på henne då och då och låt ngn polare komma förbi och våldta hennes mun då och då. Sen gör du high-five med honom. sen kan du piska hennes röv också och säga att det enda sättet hon får ta sig framåt är att krypa så du kan se hennes röv pressas mot hennes stringtrosor som du tvingar henne ha på si.
Frågan är varför du ens vill va schysst mot henne när det finns andra saker man kan göra. Den svenska tjejen som du har hemma hos dig kommer säkert bara slå på tinder och gå in och swipa tills de hittar någon som är snygg som de kan stalka som de ändå aldrig kan få som de kan avguda så då är det fan så rätt att behandla de som skum. Jag tror att är du schysst mot henne så kommer hon efter ett tag fråga om hon kan gå och då kan du antingen göra det och då är det ju ingen kindappning längre eller så kan du ju tvinga henne att stanna. Det är då det tidigare nämnda kommer in i spel igen. Du måste liksom utöva din makt över henne för att hon ska vara rädd och se skräcker i hennes ögon. DET är vad som kommer göra att hon stannar. För att besvzr frågan om en fånge så måste du få henne att känna fruktan, få henne att vara rädd för att smita iväg för att straffet kommer komma när hon kommer tillbaka när du kidnappar henne igen. Du kan ju också vara schysst mot henne såklart, tänk bara på att känner hon sig fri och det känns som hon kan gå iväg när som helst utan konsekvens är det risk att hon smiter. Horslyndjuren som vi kallar tjejer blir bara stöddigare och stöddigare desto mer de får makt över samhället med att de kan knulla vem de vill mha tinder och sån skit som gör att de kan trycka på en knapp och få fram vilken kille som helst.
Jag tycker personligen att alla samhällskontrakt som säger att man måste behandla alla tjejer bra är funtade. Det är ett kontarkt som cuckar de som förbinder sig till det. Hade jag haft en tjej i min källare som var såhär hade jag bara tänkt fan okej då nu förtjänar du det här ditt jävla odjurr. Och att kvinnor på riktigt är världens skum. Avskum. Det skulle vara så otroligt tillfredsställande att säga till henne att du är så jävla sjuk ditt slödder du tkr om detta! Och det gör de ju också. När man tom. kan hitta tjejer som gör sånt här frivilligt och många döljer sånt här så förstärker det endast ytterligare det att de ska behandlas på detta sätt. Trycka ned kuken i hennes hals och säga: du är utan internet permanent just nu. Ingen uppkoppling här nere i källaren. Och att hon då i det ögonblicket börjar gråta av att luften tar slut så tungan trycks extra mycket mot kuken. Att hon på allvar är fast och instängd där och att hon är kidnappad från sin pojkvän.
Haha, Vi har en Josef Fritzl wannebee som flashbackmedlem.