2015-03-15, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GLmm
Vad skulle du kunna göra mot nån som ställer en hypotetisk fråga på Flashback?
I mitt hypotetiska scenario så ser jag till att hennes anhöriga får veta att hon mår bra.

Jag hade väl inte gjort så mycket men en LPT hade blivit lättare att genomföra om de vet vem du är.
Citera
2015-03-15, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virre87
Det är cannabis också, tycks inte stoppa många i cannabis forumet
Att diskutera cannabis är inte olagligt, men det är frihetsberövande i vilket fall.
Citera
2015-03-15, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GLmm
Man kan försäkra henne om att hon kommer att bli släppt oskadd.

Skulle du må bra om någon kidnappa dig mot din vilja drog med dig och tvinga in dig i en låda eller rum utan fönster ! höll dig fången mot din vilja?

Om du svarar ja på den frågan så är du sjuk i huvudet. Sök hjälp och försök få lite mer förståelse för andra människor och hur de kan må av dina andras handlingar.
Citera
2015-03-15, 21:17
Medlem
Man kan tänka på att det är olagligt och sjukt att kidnappa folk! Hitta folk som vill umgås med dig av egen fri vilja istället!
Citera
2015-03-15, 21:43
Medlem
Gå ut o träffa människor istället för att planera att kidnappa en stackars tjej för i helvete. Om någon skulle kidnappa mig i 7 dagar och sedan släppt mig så skulle jag nog mördat honom 100% Vare sig jag får fängelsestraff för det eller ej. Död skulle du varit om du kidnappat mig. Gå ut o träffa tjejer, bygg upp ditt självförtroende som en MAN! Sluta tänk på något sådant!
Citera
2015-03-15, 21:50
Medlem
Yxherrens avatar
Det märks att Flashback har förändrats med åren, det är en helt annan klientel nu. År 2006 trodde jag inte att det skulle vara så här många moralkärringar och efterblivna på forumet, men så har det blivit. Annat var det förr när sånt här kunde diskuteras utan inblandning av tanter, moralpoliser och 90-talister.

I vilket fall så får du inte underskatta tjejen du ska kidnappa, varken fysiskt och psykiskt. När väl överlevnadsinstinkten kickar in så tillkommer oanade krafter i form av styrka, snabba skor och uthållighet. Oavsett gången tid så skulle jag undvika att visa henne min ryggtavla.

Om det handlar om en äldre kvinna, så har hon erfarenheter, kunskap och en medvetenhet som en flicka inte har. Hon vet att det du gör är fel, hon vet att hon missar saker i livet, hon vet att folk letar efter henne och hon vet vad sjuka människor är kapabla till. Så hon kommer göra allt i sin makt för att fly och jag tvivlar på att du kommer att kunna kuva henne. Jag finner det osannolikt att en ensam galning (!) skulle lyckas väcka någon form av Stockholmssyndrom inom henne, även om det säkerligen har hänt.

Utöver det så tycker jag att själva fantasin är otillfredsställande och lam. Svaren i tråden är än mer lama!
Citera
2015-03-15, 21:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Yxherren
Det märks att Flashback har förändrats med åren, det är en helt annan klientel nu. År 2006 trodde jag inte att det skulle vara så här många moralkärringar och efterblivna på forumet, men så har det blivit. Annat var det förr när sånt här kunde diskuteras utan inblandning av tanter, moralpoliser och 90-talister.

I vilket fall så får du inte underskatta tjejen du ska kidnappa, varken fysiskt och psykiskt. När väl överlevnadsinstinkten kickar in så tillkommer oanade krafter i form av styrka, snabba skor och uthållighet. Oavsett gången tid så skulle jag undvika att visa henne min ryggtavla.

Om det handlar om en äldre kvinna, så har hon erfarenheter, kunskap och en medvetenhet som en flicka inte har. Hon vet att det du gör är fel, hon vet att hon missar saker i livet, hon vet att folk letar efter henne och hon vet vad sjuka människor är kapabla till. Så hon kommer göra allt i sin makt för att fly och jag tvivlar på att du kommer att kunna kuva henne. Jag finner det osannolikt att en ensam galning (!) skulle lyckas väcka någon form av Stockholmssyndrom inom henne, även om det säkerligen har hänt.

Utöver det så tycker jag att själva fantasin är otillfredsställande och lam. Svaren i tråden är än mer lama!

yxherrem va?
Tror du är osynlig. men ok.
Citera
2015-03-15, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NCZ
Gå ut o träffa människor istället för att planera att kidnappa en stackars tjej för i helvete. Om någon skulle kidnappa mig i 7 dagar och sedan släppt mig så skulle jag nog mördat honom 100% Vare sig jag får fängelsestraff för det eller ej. Död skulle du varit om du kidnappat mig. Gå ut o träffa tjejer, bygg upp ditt självförtroende som en MAN! Sluta tänk på något sådant!
Jag tror inte att en tjej som är mindre och svagare än jag kan döda mig.
Citera
2015-03-15, 22:37
Medlem
Yxherrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludi
yxherrem va?
Tror du är osynlig. men ok.
Nej, jag är Yxherren. Du ser mitt namn bredvid inlägget. Är du inne i en psykos och tror att jag är osynlig, eller vad gaggar du om?
Senast redigerad av Yxherren 2015-03-15 kl. 22:45.
Citera
2015-03-15, 22:47
Medlem
Jafan89s avatar
Hur det skulle kunna påverka en person att kidnappa, och sedan låsa in denna.

Inte helt uteslutet att det skulle bli i en källare där ingen hör denna skrika, eller fastbunden med munkavel...

Du kan nog räkna med att denna personen inte kommer må så bra efter det här, och antagligen få ett par fobier till när denna undrar om det kommer ske våldtäkter, tortyr eller att helt enkelt bli mördad rätt av.

Men du kanske har hört vad de säger om slippery sloopes, det går snabbt neråt! (även om det kan vara riktigt kul!)

Ps. sök psykolog hjälp innan du skadar en annan person för livet, alternativt så kan du testa att säga "hej" till en tjej.
Citera
2015-03-15, 22:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Yxherren
Tror att jag är osynlig? Vad snackar du om?

Du är osynlig, du gömmer dig själv och visar din jävligaste sida på nätet.
Vad i helvete, uppmuntrar du verkligen Glmm? vad fan är du för person?
Citera
2015-03-15, 23:00
Medlem
ReiseReises avatar
Varfor skulle man vilja kidnappa en tjej om man inte ar ute efter att valdta och tortera?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in