Citat:
Ursprungligen postat av
Rakii
Kul att någon är aktiv, även om man inte kanske skriver så mycket!
Själv ska jag se
Friend 2 idag som jag ser fram emot.
Åh, Friend 2! Hade inte en aning om att det fanns en sådan!? Ska kolla upp, var är alla stammisar som hängde här tidigare? Det var ju ett jäkla drag här tidigare, man höll sig ganska uppdaterad här... Så nu är det väl upp till oss andra som är kvar att hålla igång detta. Tidigare räckte det med att surfa in här, i alla fall för min egen del, för att hålla mig ajour med vilka filmer man borde kolla upp. Så frågan jag ställer nu blir naturligtvis:1: Var kan jag hålla mig uppdaterad nu, för att sedan återvända hit och skriva. Alltså om de aktuella filmerna i detta nu? 2: vilka filmer har ni nys om, eller har sett, eller som varit hypade under 2014 fram till denna dag?
För egen del har jag koll på ett fåtal stycken som jag ska se.
Wild Dogs, AM 11:00 (tror jag den hette), sen miikes nya som verkar vara utan text för tillfället, tsukamotos
Fires on the Plain (Finns denna ännu?), sono's nya musikvideo (enligt utsago

) samt nu även
Friend 2. Den vet jag inte ens om den är ny, men får anta det då Rakii inte har sett den.
Vad hände med filmklubben förresten?
Edit: ytterligare några frågor. Vad hette Jet Li's nya film? Rakii, var det
Badges of Fury du snackade om? Sen undrar jag lite vad för episka wuxia filmer som kommit under 2014-2015? Såg dessutom att det fanns fler än en film med Donnie Yen som jag inte sett, några har möjligen inte utkommit ännu dock.
Vad har Jackie Chan pysslat med under 2014-2015?