Hur länge har herr Alm varit tränare nu, 5 säsonger? Vad fan har han bidragit med ? Inte ett piss. Stått och stampat i 5 år, enda man kan vara glad över är väl att tränarkarusellen varit tyst men det hjälper ju föga tydligen.
För en gång skull kändes det bra under försäsongen och idag blir det ett totalt bottennapp. Erfarna Nanne utmanövrerar andreas och våra spelare är fan inte bättre. Viker ner sig, som vanligt, när det gäller som mest.
Och jag begär fan mer av Bahoui. Lägger sig ner när han springer in i högerbackar titt som tätt.
Vårt jävla mittfält kommer ju bli sönderkontrat om det ser ut som idag. Finnen som mittback kommer ju inte hänga med i en enda löpning bevisligen.... Tydligen är vårt koncept 433 och inlägg. Jo men det känns ju bra. Enda vi kan hota på.
Så då var AIK sönderläst för den här säsongen.
Jävla snack om att hota Malmö. Inte en chans.
Att Lerjeus ska döma i allsvenskan antar jag kommer ge mycket underhållning till många härinne.
Jävla fucking misär. Är sjukt bitter nu men ovanstående kan jag fan skriva under på med säkerhet om en månad också. Jävla skitsport.