2013-11-25, 18:37
Medlem
Kvackelikvacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Playtime1
Alltså va? Så bara för den har samma adress som sosse-högkvarteret, fast i en annan kommun, så passar den in här? Knappast... Förstår inte alls poängen i detta.
Sveavägen 68 i Stockholm är sosse-fäste nummer 1. Djursholm i Danderyd är moderat-fäste nummer 1. Ja, "bara" en rolig adress, men nog tycker jag det är mer "udda" än många andra objekt i tråden.
Citera
2013-11-25, 22:08
Medlem
http://www.areal.se/fastighet.aspx?n=Listarum&i=8JKBWB7V&r=2

vilket fynd!
jag skulle lungt köpa haket om det inte var så att jag hatar skåningar.. :-)
bygga en kåk ovanpå detta och ha hela härligheten dold därunder!
Citera
2013-11-25, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slicklapp

vilket fynd!

Har varit uppe i tråden nyligen! Läs checklistan för den här tråden.

2. Är det ett hyfsat kontroversiellt objekt i stilen "Oh boy! Det här får ni bara inte missa!" är det nog ganska stor chans att det redan är postat. Kolla några dar tillbaka i tråden.
Citera
2013-11-25, 22:47
Medlem
Citat:

vilket fynd!

Din lycka är hörsammad. Fortifikationsverket mfl säljer ut hur många bombsäkra boenden som helst just.
Över hela landet. Tyvärr tycks det finnas en genomgående problematik med att skriva sig där.
Citera
2013-11-25, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kramiz1
Har varit uppe i tråden nyligen! Läs checklistan för den här tråden.

2. Är det ett hyfsat kontroversiellt objekt i stilen "Oh boy! Det här får ni bara inte missa!" är det nog ganska stor chans att det redan är postat. Kolla några dar tillbaka i tråden.
ok drygo! var fan fanns den posten!
Citera
2013-11-25, 23:20
Medlem
Citat:
ok drygo! var fan fanns den posten!
Varje gång du citerar
Men det är bara riktlinjer, ta det inte så hårt. Vi som följer tråden blir ju bara lite ledsna i ögat då det postas gamla objekt, vi vill ha något vi inte sett.
Citera
2013-11-25, 23:25
Medlem
Fallmans avatar
-
Citera
2013-11-25, 23:31
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
Okej det här är inte hemnet och jag kunde inte hitta den där heller (hittade dock en i området som var borttagen innan visning). Vet inte hur seriös den här sidan är men jag tycker inte det ser fejk ut så var bara tvungen att dela med mig ändå.

http://www.tramsmail.se/2005/11/09/lagenhet-i-birkastan/

"fint" badrum..

Om det nu är äkta så kan man ju fundera på varför man inte gör något åt det där innan försäljning. Att bara riva ner kaklet utan åtgärd känns ju som att det fortfarande kunde vara mer attraktivt.

Säljaren finns antagligen på FB...
Citera
2013-11-25, 23:44
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Varje gång du citerar
Men det är bara riktlinjer, ta det inte så hårt. Vi som följer tråden blir ju bara lite ledsna i ögat då det postas gamla objekt, vi vill ha något vi inte sett.

Ja, jag skrev ju mest den lite på skämt, eller med glimten i ögat iallafall. Men det är ju väldigt trevligt att den dyker upp varje gång man postar. Ger mig en hel del ego-boost, faktiskt. Men jag brukar ju få stryk när ni tycker att jag har fel, så det jämnar nog ut sig med tiden...
Citera
2013-11-25, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skidaddle
Ja, jag skrev ju mest den lite på skämt, eller med glimten i ögat iallafall. Men det är ju väldigt trevligt att den dyker upp varje gång man postar. Ger mig en hel del ego-boost, faktiskt. Men jag brukar ju få stryk när ni tycker att jag har fel, så det jämnar nog ut sig med tiden...

Du har så ofta rätt i det du skriver så du får fasiken tåla lite mothugg ibland.
Listan är helt klart vettig, men jag ska klaga lite nu och erkänna att den skrämmer mig lite ibland då jag kan tänka innan jag postar att -detta har dom redan sett.
Citera
2013-11-25, 23:54
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Du har så ofta rätt i det du skriver så du får fasiken tåla lite mothugg ibland.
Listan är helt klart vettig, men jag ska klaga lite nu och erkänna att den skrämmer mig lite ibland då jag kan tänka innan jag postar att -detta har dom redan sett.

Jo, det är trevligt med motstånd, framförallt gynnar det ju diskussionerna. Och det är därför vi är här. Mina åsikter är just personliga åsikter, det skulle vara förbannat tråkigt om folk bara höll med. Alla tycker olika. Det ser man ju inte minst på alla diskussionerna om trender och inredning...

Själv har jag nu en jävla koll på både tråden och marknaden, så jag gör nog inga rookie-misstag längre. Men den som lever får se...
Citera
2013-11-26, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skidaddle
Jo, det är trevligt med motstånd, framförallt gynnar det ju diskussionerna. Och det är därför vi är här. Mina åsikter är just personliga åsikter, det skulle vara förbannat tråkigt om folk bara höll med. Alla tycker olika. Det ser man ju inte minst på alla diskussionerna om trender och inredning...

Själv har jag nu en jävla koll på både tråden och marknaden, så jag gör nog inga rookie-misstag längre. Men den som lever får se...
Enough with the smicker - var är de udda hemnetobjekten? Har inte ork att leta själv idag, lite sjuker..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in