2015-03-04, 16:46
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emol
Jag kör dh med pridefall och crittar med cold ca350-450mil på elites och med pysical build kommer den upp i 800mil

Det är ju väldigt bra. Jag kör Phys och ligger på runt 600mille som max. Med ganska optimal gear, dock ligger mina leg gems på runt 38a bara. Har inte orkat levla upp dem högre.
Jag har inte fått testköra cold då jag inte har gear som är fet nog för det än. Hur upplever du att cold kontra phys funkar i högre grifter?

Citat:
Ursprungligen postat av Red-Panda
Hmm vilken paragon level är ni som skadar sådär mycket?

Är själv paragon 180 och crittar ungefär 9-12mil.

Dingade 400 på s2 igår.
Citera
2015-03-04, 16:52
Medlem
Hittade precis en WoH, men frågan är hur den står sig i GR?
Citera
2015-03-04, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ixxen

Körde du wizard? Om du använder samma specc som alla andra så har IAS noll inverkan på dig (förutom casting animation då), så rolla bort det om du kan. Men självklart är CHD värderat högt. Det finns få bra alternativ, det vore väl string of ears då.

Edit: LOL. Läste det som WH. Men nä, Wand of Woh är rätt kass du. Inte över grift 40. Måste ju stå så nära och grejer.
Citera
2015-03-04, 17:14
Medlem
Kluffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emol
Klarade grift 42 i hc, satan sån puls man hade!
Fy fan! Jag hade nog stängt laptopen åt fel håll om jag dog med sådant gear.
Citera
2015-03-04, 21:57
Moderator
^Eazs avatar
Citat:

Drog en Ancient WoH som jag testade lite, och som sagt så måste du stå nära vilket inte funkar i hög GR, T6 farm ja. Kul break från standard wiz builds, men i hög GR är du blir oneshottad - nej.
Citera
2015-03-04, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Körde du wizard? Om du använder samma specc som alla andra så har IAS noll inverkan på dig (förutom casting animation då), så rolla bort det om du kan. Men självklart är CHD värderat högt. Det finns få bra alternativ, det vore väl string of ears då.

Edit: LOL. Läste det som WH. Men nä, Wand of Woh är rätt kass du. Inte över grift 40. Måste ju stå så nära och grejer.

Såg nån förut som klarade en 43a men snacka om flyt med mobbsen, va lite det jag misstänkte att det inte håller, synd ändå för det är ett rätt krämigt vapen!

Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Drog en Ancient WoH som jag testade lite, och som sagt så måste du stå nära vilket inte funkar i hög GR, T6 farm ja. Kul break från standard wiz builds, men i hög GR är du blir oneshottad - nej.

Åh fasen, hmm, om inte en ancient ger bra resultat i GR så lär inte min vanliga göra det heller haha..
Citera
2015-03-04, 22:28
Moderator
^Eazs avatar
Citat:

Åh fasen, hmm, om inte en ancient ger bra resultat i GR så lär inte min vanliga göra det heller haha..

Nu ska det sägas att resten av gearet inte var optimerat för den builden, men att man måste stå nära mobs är en risk i sig som wizard i hög GR.
Citera
2015-03-05, 01:50
Medlem
crapfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Panda
Hmm vilken paragon level är ni som skadar sådär mycket?

Är själv paragon 180 och crittar ungefär 9-12mil.

Har nyss börjat en DH på Season. Gjorde misstaget att levla upp en Monk på "vanliga" och fick nu börja om. Är lite förlorad i vilken build som ger mest damage.

Vad kör ni för build?

En bild vore mycket uppskattat!
Citera
2015-03-05, 06:44
Medlem
Emols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crapface
Har nyss börjat en DH på Season. Gjorde misstaget att levla upp en Monk på "vanliga" och fick nu börja om. Är lite förlorad i vilken build som ger mest damage.

Vad kör ni för build?

Maruder 6set bonus, soj, hellfire amuletten, Pride fall hjälm, en fet legacy armborst och bombardier quiver. Skillsen sentry, cluster arrow. Passive awareness, cull the weak, engeneering, ballistic/den som ger mer disipline och hatred när du går på en globe
Citera
2015-03-05, 09:10
Medlem
Red-Pandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crapface

Vad kör ni för build?

Kör denna builden: http://www.diablofans.com/builds/52607-2-1-2-m6-fire-kridershot-gr45

Har inte riktigt allt gear dock.
Citera
2015-03-05, 16:30
Medlem
Troll0lzs avatar
RNG alltså..

Letade efter en Furnace i S1 men lootade ingen trots mina nästan 400 paragon levels. Nu i S2 så är jag snart uppe i 300 och har inte lootat någon Furnace ännu. Däremot så har jag lootat 4x WoW (varav 3x droppade på mindre än en timme).

Hört folk som har lootat flera Furnace's i S2 och vet tom. en dåre som körde salvage på en av alla sina.

Det är RNG det
Citera
2015-03-05, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troll0lz
RNG alltså..

Letade efter en Furnace i S1 men lootade ingen trots mina nästan 400 paragon levels. Nu i S2 så är jag snart uppe i 300 och har inte lootat någon Furnace ännu. Däremot så har jag lootat 4x WoW (varav 3x droppade på mindre än en timme).

Hört folk som har lootat flera Furnace's i S2 och vet tom. en dåre som körde salvage på en av alla sina.

Det är RNG det

Sj har jag lootat 2 st furre och den ena är redan en soul, varför spara på sånt man inte kan använda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in