2015-01-09, 07:38
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Förresten, någon som vet om man får en ny karaktärsplats när nästa säsong börjar? Ska jag skapa en till bankgubbe så blir det fullt

Har inte hört att det kommer skapas nya slots.
Utan dom man har nu idag kommer bibehållas, bara det att dom flyttas från Season till Softcore.

Sen om du har en WD på softcore idag och en WD på Seasonal idag, så radera en av dom efter att flytten är gjord, så har du frigjort en plats
Citera
2015-01-09, 08:44
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Fan, kanske äntligen får nytta av mina macroknappar på keyboarden alltså... Att jag inte tänkte på det.

Tackar.

Citat:
Mjo, är inte en ändring jag direkt klagar på. Det som är/var jobbigast med monken är Mantraspammandet, fick fan ont i händerna av det.

Får se vad man börjar använda istället.

HUR GÅR DET?

mvh B
Citera
2015-01-09, 08:54
Medlem
Några planer på att införa trading eller annat sätt att få specifika legendaries?
Citera
2015-01-09, 11:11
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besudlaren
HUR GÅR DET?

mvh B

började lira Wizarden istället

Edit:

Citat:
Förresten, någon som vet om man får en ny karaktärsplats när nästa säsong börjar? Ska jag skapa en till bankgubbe så blir det fullt

Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Har inte hört att det kommer skapas nya slots.
Utan dom man har nu idag kommer bibehållas, bara det att dom flyttas från Season till Softcore.

Sen om du har en WD på softcore idag och en WD på Seasonal idag, så radera en av dom efter att flytten är gjord, så har du frigjort en plats

Enligt Blizzard så ska man inte behöva radera någon:

Citat:
Heroes
Seasonal heroes will be converted to either non-Seasonal Normal or Hardcore mode heroes, as appropriate. There’s no need to delete characters to make room for them; they’ll continue to use the same character slot they currently occupy!

http://eu.battle.net/d3/en/blog/17152343/end-of-season-what-to-expect-30-12-2014
Senast redigerad av ^Eaz 2015-01-09 kl. 11:13.
Citera
2015-01-09, 11:16
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:

Edit:
Enligt Blizzard så ska man inte behöva radera någon:

http://eu.battle.net/d3/en/blog/17152343/end-of-season-what-to-expect-30-12-2014

Bra val!
Jag har varit ganska inaktiv på senare tid p.g.a av lite olika orsaker men har tänkt mig komma igen efter patch och dra på ordentligt i S02. Ska du köra S02 också? Wiz?

mvh B
Citera
2015-01-09, 11:43
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besudlaren
Bra val!
Jag har varit ganska inaktiv på senare tid p.g.a av lite olika orsaker men har tänkt mig komma igen efter patch och dra på ordentligt i S02. Ska du köra S02 också? Wiz?

mvh B

Lirar inte Season, pallar inte att börja om
Citera
2015-01-09, 11:44
Medlem
PhilDunphys avatar
Citat:
Lirar inte Season, pallar inte att börja om

Ancient släpps ju! Alla börjar om oavsett om man gillar det eller inte!
Citera
2015-01-09, 12:02
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilDunphy
Ancient släpps ju! Alla börjar om oavsett om man gillar det eller inte!

Jo, men börja om med att farma gems, guld, level 1 (jag HATAR verkligen att lvla i spelet).

Så nej, kommer jaga ancients på mina vanliga chars.
Citera
2015-01-09, 12:29
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:

Edit:Enligt Blizzard så ska man inte behöva radera någon:http://eu.battle.net/d3/en/blog/17152343/end-of-season-what-to-expect-30-12-2014
Alltså måste jag radera ändå :/. Har ju redan fyllt alla slots och sen behöver jag ytterliggare en slot för S2.
Citera
2015-01-09, 12:41
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Alltså måste jag radera ändå :/. Har ju redan fyllt alla slots och sen behöver jag ytterliggare en slot för S2.

Frågan är om de kommer läggas som en S1 heroes tab.

I sådana fall ska jag skapa 8 season chars så jag har fler bankmules.
Citera
2015-01-09, 12:58
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Jo, men börja om med att farma gems, guld, level 1 (jag HATAR verkligen att lvla i spelet).

Så nej, kommer jaga ancients på mina vanliga chars.

100% med dig på den! orka börja om från början helt. spyr av bara tanken.
Tycker det är tidsödande nog att dra upp en char till 70 i NS SC och det tar mig runt 30min :P
Citera
2015-01-09, 13:56
Medlem
PhilDunphys avatar
För s1 fanns ju a miners gold buggen så det gick ju ändå relativt fort. Sen tog det runt ~2-3 fulla dagars spelande för att nå t6 har jag för mig. Går rätt fort ändå!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in