2015-03-03, 19:28
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskhovding
Den kristna är bekräftad av oss, hans vänner. Någon hade sett dem två tillsammans en timme innan och ingen av dem svarar i sin telefon sen det hände.
Ojdå, bekräftat av er? Ja då vet vi ju alla att det stämmer. Ett gäng med skolflickor som tror dom är brushor med allt och alla är ju riktigt bra sanningsvittnen.

Kom tillbaks när du, eller någon annan skolflicka i ditt gäng, har något som backar upp ditt påstående så kanske du blir lite trovärdig i alla fall.
Citera
2015-03-03, 19:36
Medlem
Dagens kylskåp är väl fyllda med r600-gas, propangas. Det är absolut explosivt.
De brukar väl vara fyllda 80-200g, vet inte om det kan orsaka en sådan explosion dock.
Citera
2015-03-03, 19:36
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20408459.ab

Svenskt Säpo behöver all hjälp vad som hälst så står det på Aftonbladet

Är det så svenska Säpo jobbar jag tipsar Säpo att hitta en alkis på stan så får alkisen berätta vad som hälst .
Citera
2015-03-03, 19:41
Medlem
DTWKs avatar
Vilken jävla kass tråd det här är. De enda som tillför något vettigt är ju de nyköpingsbor i tråden som har hört vilka de handlar om, var de kommer ifrån och spekulationer i vad de kan ha hållit på med. Samtidigt debatteras det friskt om de galnaste idéerna som inte har ett dugg med saken att göra. De enda som faktiskt vet något får bara en massa skit för att de inte avslöjar namnen. Hade ni lagt ut namn på er kompis som omkom i en explosion?

Och all jävla "mussar är terrorister" hör lixom inte hit oavsett om det är sant eller inte. Finns fortfarande inga bekräftade källor på att någon av de omkomna var muslim.

Utan Nyköpingsfolket som får all skit hade den här tråden inte kommit någon stans. Iof har den inte kommit så långt iaf men det beror mer på alla idioter som spekulerar om religion och allt från fritös till granatgevär.
Citera
2015-03-03, 19:44
Medlem
Circle jerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silbersky00
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20408459.ab

Svenskt Säpo behöver all hjälp vad som hälst så står det på Aftonbladet

Är det så svenska Säpo jobbar jag tipsar Säpo att hitta en alkis på stan så får alkisen berätta vad som hälst .

Intressant. Vad fiskar de efter tro?
Citera
2015-03-03, 19:45
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DTWK
Vilken jävla kass tråd det här är. De enda som tillför något vettigt är ju de nyköpingsbor i tråden som har hört vilka de handlar om, var de kommer ifrån och spekulationer i vad de kan ha hållit på med. Samtidigt debatteras det friskt om de galnaste idéerna som inte har ett dugg med saken att göra. De enda som faktiskt vet något får bara en massa skit för att de inte avslöjar namnen. Hade ni lagt ut namn på er kompis som omkom i en explosion?

Och all jävla "mussar är terrorister" hör lixom inte hit oavsett om det är sant eller inte. Finns fortfarande inga bekräftade källor på att någon av de omkomna var muslim.

Utan Nyköpingsfolket som får all skit hade den här tråden inte kommit någon stans. Iof har den inte kommit så långt iaf men det beror mer på alla idioter som spekulerar om religion och allt från fritös till granatgevär.
Och vad menar du att Nyköpingsborna har bidragit med? Absolut ingenting mer än att "jag kände en av dom, han är min brusha, men jag kommer inte säga något mer, för jag respekterar honom jättemycket".

På vilket sätt menar du att det har det bidragit till tråden?
Citera
2015-03-03, 19:49
Medlem
DTWKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Och vad menar du att Nyköpingsborna har bidragit med? Absolut ingenting mer än att "jag kände en av dom, han är min brusha, men jag kommer inte säga något mer, för jag respekterar honom jättemycket".

Att det är en irakier och en somalier tillexempel. Eller det kanske du visste sen tidigare?
Citera
2015-03-03, 19:49
Medlem
Svenskhovding har rätt i det här fallet, den ena är av irakisk kristen bakgrund och den andra av somalisk bakgrund, det är bekräftat av deras familj och vänkrets, och nej jag kommer inte gå ut med namn !!
Citera
2015-03-03, 19:51
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DTWK
Att det är en irakier och en somalier tillexempel. Eller det kanske du visste sen tidigare?
Och hur vet du att den uppgiften stämmer? För att nyköpingsborna skrivit så?
Citera
2015-03-03, 19:58
Medlem
Circle jerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex

Flertalet boende i området har oberoende(såvitt jag vet) av varann sen igår kväll lämnat i stort sett samma info, men de vill inte outa namn på den avlidna vännen/bekanta vilket jag har full förståelse för. Detta är betydligt mer relevant & intressant än spekulationer om en av de avlidna skrikit "ajajaj" eller "Al-akhbar" när han precis sprängt sig själv... Den nivån ligger en stor del av tråden på, hyfsat tröttsamt.

Inte nog med det, när det lugnat ner sig lite så kommer det in nya från intelligens-reserven och hittar på egna slutsatser om terrorism & undrar när muslimer skall gå ut offentligt & ta avstånd fr detta och yadayada... Antingen trollas det hejvilt på vissa håll eller så är det riktigt illa ställt med intelligens & läsförmåga.
Citera
2015-03-03, 20:00
Medlem
Ollonskalle2000s avatar
AB: EXTRA– Jag vet inte vilka de är eller hur de kom in.

Lägenhetsinnehavaren om männen som dog i explosionen Polisen vädjar om tips: ”Det kan vara vad som helst”

Väldigt märkligt, något verkar inte stämma. Muslimer måste sluta ljuga..
Citera
2015-03-03, 20:03
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonskalle2000
AB: EXTRA– Jag vet inte vilka de är eller hur de kom in.

Lägenhetsinnehavaren om männen som dog i explosionen Polisen vädjar om tips: ”Det kan vara vad som helst”

Väldigt märkligt, något verkar inte stämma. Muslimer måste sluta ljuga..
Han kan tala sanning. Inbrottstjuvar med bomb för att spränga kassaskåp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in