2015-02-28, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemormor
Kör hunter isåfall, jobbigt o lira fire mage i många raids :P
Vad jag sett både från omröstningen på Nostalrius forum samt vårat guild forum så är hunter en av de klasser som ser ut att få minst kärlek och spelare. Warrior och Rogue ligger i toppen. Hunter är ju lite mer självgående med autoattack och pet, som mage kommer alla bara vilja ha vatten av dig

Citat:
Ursprungligen postat av weltall
Undra hur många som kommer ge upp innan 60
Kommer säkerligen vara en hel del. Många som tror att det går på en kvart att levla men det tar faktiskt lite tid. Dock är det ju lite roligt att gå igenom alla contents och man får kämpa lite. Ett bra sätt för att rensa bort allt slödder som inte orkar eller är seriösa hehe.

Citat:
Ursprungligen postat av CougheeBrotha
Finns det någon info om ca hur många spelare som kommer lira vid launch i runda slängor?
Ingen som vet. folk pratar om allt mellan 500 till 2000+. Jag tror att 2000+ låter mer troligt nu i början. Det är ca 30 pers på forumet som skrivit vad de ska lira, och ännu fler här som röstat om vi ska lira horde/alliance, och då är vi bara svenskar.

Citat:
Ursprungligen postat av Desertwalker
Din visningsbild får mig att spy f.ö
Håller med. Får typ ont i magen och blir full av hat när jag ser den. Mer vad jag blir sugen på att göra kan jag väll inte skriva för då kommer researchgruppen och tar mig och hänger ut mig i aftonblaskan

För alla som kommer nu och är sugna på att vara med. Vi är cirka 35-50 FB folk som dragit ihop en guild och kommer spela aliiance. Servern öppnar kl 18.00 ikväll och alla som är sugna får gärna hänga på. Inga krav på aktivitet eller annat. Enda kravet är 30+ fb dase
finns mer info på våran sida, www.flashbackwow.se
Senast redigerad av Typh 2015-02-28 kl. 15:27.
Citera
2015-02-28, 15:29
Medlem
Desertwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorskApa
Nja, disconnect varannan minut, folk kunde abusa till sig superitems där de kunde cleara MC själv osv.

Citat:
Ursprungligen postat av Fûrim
Servern gick ner var 5e minut ungefär, gick ej att spela. Och nu har den varit offline hur länge som helst och enligt en admin på Kronos forumet så kommer det dröja minst 12h till om inte hela helgen innan Kronos kommer upp igen.

Inte direkt förvånad... Då de är i princip 1 person som jobbar på servern så kommer det vara konstanta problem som detta med lång tid innan problem löses.
Citera
2015-02-28, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemormor
Kör hunter isåfall, jobbigt o lira fire mage i många raids :P

Kommmer nog mest pvpa =) blir så jobbigt att raida imo.
Citera
2015-02-28, 15:44
Medlem
krillos avatar
Snart kör vi!!!
Citera
2015-02-28, 15:58
Medlem
CougheeBrothas avatar
Finns det någon poll om vilka klasser folk tänker lira?
Citera
2015-02-28, 16:04
Medlem
Åh fyfan jag hade glömt gamla talentsystemet!! Fy i helvete vad saknat!!!
Citera
2015-02-28, 16:24
Medlem
någon annan som har problem med att skapa ett account på sidan? Fastnar på emailverifikationen och får "matcha det format som anges". någon som vet lösningen på detta problem?
Senast redigerad av Myrfan 2015-02-28 kl. 16:31.
Citera
2015-02-28, 16:25
Medlem
Desertwalkers avatar
Time to prepare yourself!
http://i.imgur.com/rj5AU8K.gif
Citera
2015-02-28, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myrfan
någon annan som har problem med att skapa ett account på sidan? Fastnar på emailverifikationen och får "matcha det format som anges". någon som vet lösningen på detta problem?

Andvänd bara små bokstäver så ska det funka.
Citera
2015-02-28, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myrfan
Jag skapade ett till konto på nostalrius för att använda ingame och det var lite problem men jag uppdaterade sidan och försökte igen och då gick det.

Eller har du problem på forumet?
Citera
2015-02-28, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonsickness
Andvänd bara små bokstäver så ska det funka.

efter mängder av försök upptäckte jag precis detta. Skönt då ses vi i elwynn forest!
Citera
2015-02-28, 16:58
Medlem
Skrev upp mig på forumet nu, the hype is real!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in