Citat:
Ursprungligen postat av
Kaffemormor
Kör hunter isåfall, jobbigt o lira fire mage i många raids :P
Vad jag sett både från omröstningen på Nostalrius forum samt vårat guild forum så är hunter en av de klasser som ser ut att få minst kärlek och spelare. Warrior och Rogue ligger i toppen. Hunter är ju lite mer självgående med autoattack och pet, som mage kommer alla bara vilja ha vatten av dig
Citat:
Ursprungligen postat av
weltall
Undra hur många som kommer ge upp innan 60
Kommer säkerligen vara en hel del. Många som tror att det går på en kvart att levla men det tar faktiskt lite tid. Dock är det ju lite roligt att gå igenom alla contents och man får kämpa lite. Ett bra sätt för att rensa bort allt slödder som inte orkar eller är seriösa hehe.
Citat:
Ursprungligen postat av
CougheeBrotha
Finns det någon info om ca hur många spelare som kommer lira vid launch i runda slängor?
Ingen som vet. folk pratar om allt mellan 500 till 2000+. Jag tror att 2000+ låter mer troligt nu i början. Det är ca 30 pers på forumet som skrivit vad de ska lira, och ännu fler här som röstat om vi ska lira horde/alliance, och då är vi bara svenskar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Desertwalker
Din visningsbild får mig att spy f.ö
Håller med. Får typ ont i magen och blir full av hat när jag ser den. Mer vad jag blir sugen på att göra kan jag väll inte skriva för då kommer researchgruppen och tar mig och hänger ut mig i aftonblaskan
För alla som kommer nu och är sugna på att vara med. Vi är cirka 35-50 FB folk som dragit ihop en guild och kommer spela aliiance. Servern öppnar kl 18.00 ikväll och alla som är sugna får gärna hänga på. Inga krav på aktivitet eller annat. Enda kravet är 30+ fb dase
finns mer info på våran sida,
www.flashbackwow.se