2015-03-04, 03:30
Medlem
Riktigt kul måste jag säga! Ibland sjukt jobbigt att vänta på spawns o dylikt men kör med en polare så vi kan snacka skit emellanåt. Dock rekommenderar jag verkligen night elf zonerna. Där kan man lira i lugn och ro nästan.
Citera
2015-03-05, 15:26
Medlem
FuckThePolices avatar
Är det bara jag som inte kommer in på Nostalrius server längre? Det står "Connecting" sen efter ett tag så står det "Disconnected from server"
Citera
2015-03-05, 15:34
Medlem
pduges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThePolice
Är det bara jag som inte kommer in på Nostalrius server längre? Det står "Connecting" sen efter ett tag så står det "Disconnected from server"

Skulle vara server restart, men antar att det tar lite längre tid.
Citera
2015-03-05, 16:14
Medlem
FuckThePolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pduge
Skulle vara server restart, men antar att det tar lite längre tid.

Jag löste problemet med att ändra realmlisten till "set realmlist login2.nostalrius.org"
Citera
2015-03-05, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThePolice
Jag löste problemet med att ändra realmlisten till "set realmlist login2.nostalrius.org"

jag har alltid kört med den men kommer inte in ändå..
Citera
2015-03-05, 17:06
Medlem
Grillen89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tordem
jag har alltid kört med den men kommer inte in ändå..
Försök flera gånger så kommer du in tillslut.
Citera
2015-03-05, 18:35
Medlem
Fûrims avatar
Som många andra mysspelar jag nu också, det är lite magsår över all tävling om mobsen osv så det blir korta sessioner på 30 min innan jag ger upp. Tagit mig till lvl 15, bli väl drägligare när man blir 18 och kanbörja nöta instanser istället
Citera
2015-03-05, 20:20
Medlem
Nu får flashback guilden kamma sig. Inte hoppar man väl på 5 mot 1?
Citera
2015-03-05, 23:16
Medlem
Tshabalala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorskApa
Nu får flashback guilden kamma sig. Inte hoppar man väl på 5 mot 1?

red is dead brah
Citera
2015-03-07, 01:18
Medlem
Thedoits avatar
Vill verkligen spela på servern men är alldeles för tävlingsinriktad för att spela så lite som jag kan. Fan vad nice det verkar vara på servern. Visst fortfarande väldigt mycket folk överallt men det ger så mycket flashbacks till den gamla goda vanilla tiden.

Trots problem och sådant så ger jag fan Nostalrius 5/5. Av de privatservrar jag testat har jag aldrig upplevt sån stabilitet. Så fint!
Citera
2015-03-07, 03:05
Medlem
Kaviarkommunists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thedoit
Vill verkligen spela på servern men är alldeles för tävlingsinriktad för att spela så lite som jag kan. Fan vad nice det verkar vara på servern. Visst fortfarande väldigt mycket folk överallt men det ger så mycket flashbacks till den gamla goda vanilla tiden.

Trots problem och sådant så ger jag fan Nostalrius 5/5. Av de privatservrar jag testat har jag aldrig upplevt sån stabilitet. Så fint!

Själv tycker jag att det är laggigt och jävligt. Varit en hel del serverkraschar senaste två dygnen också, men det ska tydligen vara löst nu.

I övrigt har jag inga klagomål alls. Såhär kul i ett spel har jag inte haft på länge.
Citera
2015-03-07, 10:10
Medlem
Skogstobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaviarkommunist
Själv tycker jag att det är laggigt och jävligt. Varit en hel del serverkraschar senaste två dygnen också, men det ska tydligen vara löst nu.

I övrigt har jag inga klagomål alls. Såhär kul i ett spel har jag inte haft på länge.
nu spelar inte jag jättemycket, men har inte upplevt något lagg än, ligger mellan 24-40ms lite olika, men tycker de funkar, dock fick jag två st dc igår precis som hela servern verkat få.

sen tycker jag det suger att flashback guilden verkar va så seriös, eget forum å ett krav för å joina å skriva en ansökan, wtf.. vem orkar , de är ett spel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in