2015-02-26, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BrutusBeefcake
Inte som har lika mycket och är i närheten alls vad jag vet. Men asiatorrents har ofta öppen registrering, så det borde inte vara några problem för dig att bli medlem, bara ha lite tålamod eller så kanske någon här med en invitation är snäll.

Ah, ok. De skrev på sidan: "Sometimes we open registration during weekends, keep checking!!". Får återkomma till sidan fler gånger.
Citera
2015-02-26, 15:57
Medlem
hetfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutusBeefcake
Kul att du gillade den så mycket Var helt klart en 5/5 för mig innan sista 20.

Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Hej hej tråden! Har varit borta ett tag, men nu är jag tillbaka!

Behöver tips på lite nytt bra skit! Allt från 2014 och 2015 tas tacksamt emot!
Välkommen tillbaka! Kul att se ditt användarnamn i tråden igen! Har allt varit lite sämre drag i tråden under tiden du varit borta.

Har inte så mycket att fylla på med på din fråga tyvärr. Kundo: Age of the Rampant var okej. Däremot inte mer än 3/5 skulle jag säga.
Citera
2015-02-26, 16:04
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zhi
Ah, ok. De skrev på sidan: "Sometimes we open registration during weekends, keep checking!!". Får återkomma till sidan fler gånger.
Gick det inte bra?
Citera
2015-02-26, 16:28
Bannlyst
Citat:
Gick det inte bra?

Jo, men nu är jag medlem tack vare din invite.
Citera
2015-02-26, 16:38
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetfield

Välkommen tillbaka! Kul att se ditt användarnamn i tråden igen! Har allt varit lite sämre drag i tråden under tiden du varit borta.

Har inte så mycket att fylla på med på din fråga tyvärr. Kundo: Age of the Rampant var okej. Däremot inte mer än 3/5 skulle jag säga.
Ah, tackar! Okej, det var lite trist att det stannat av, men nu är jag tillbaks i alla fall.

Måste uppdatera mig om det gångna året även i den övriga filmvärlden också.

Vilken dock-film talar ni om?

Zhi - bra bra!
Citera
2015-02-26, 16:51
Medlem
hetfields avatar
Citat:
Ah, tackar! Okej, det var lite trist att det stannat av, men nu är jag tillbaks i alla fall.

Måste uppdatera mig om det gångna året även i den övriga filmvärlden också.

Vilken dock-film talar ni om?
Filmen vi pratat en del om är Suddenly in Dark Night (1981)

https://www.youtube.com/watch?v=8u9syVJc1qA
Citera
2015-02-26, 16:55
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Vill se denna och även Sono's nya, vad den nu hette...?

Tokyo Tribe som du menar?
Citera
2015-02-26, 17:11
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Tokyo Tribe som du menar?
Just det, så hette den! Läste en artikel i DN om Göteborgs filmfestival, eller hur det nu var, och då såg jag lite om bland annat den. Fires on the plain och Naomi Kawase's nya film, bland annat. Sparade kultur-delen.

Har du sett den? Finns den ens ute Förresten? Har inte kollat ännu, faktiskt.
Citera
2015-02-26, 17:13
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Har du sett den? Finns den ens ute Förresten? Har inte kollat ännu, faktiskt.

Har inte sett hela, såg väl en tjugo minuter innan jag stängde av och insåg att Sono inte kommer göra någon film i framtiden som faller mig i smaken, men den finns att ladda hem med eng subs.
Citera
2015-02-26, 17:18
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Har inte sett hela, såg väl en tjugo minuter innan jag stängde av och insåg att Sono inte kommer göra någon film i framtiden som faller mig i smaken, men den finns att ladda hem med eng subs.
Det var det jag hade för mig. Men då finns den alltså. Superduper! Så får jag bilda mig en egen uppfattning. Det var en musikal om jag minns rätt, och gillar inte musikaler överlag, men ska ge den en ärlig chans!
Citera
2015-02-26, 17:53
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Det var det jag hade för mig. Men då finns den alltså. Superduper! Så får jag bilda mig en egen uppfattning. Det var en musikal om jag minns rätt, och gillar inte musikaler överlag, men ska ge den en ärlig chans!

Av det som jag såg så är det en enda lång musikvideo, så då passar ju de musikaliska elementen in.
Citera
2015-02-26, 17:57
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Av det som jag såg så är det en enda lång musikvideo, så då passar ju de musikaliska elementen in.
Haha, åh fy fan. Lät inget vidare, men blev nyfiken ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in