Citat:
Ursprungligen postat av
Meir
Börjar med att säga att jag provat kokain tre gånger förr, med utebliven effekt.
Det enda som hände var en avdomnad hals. Inget mer.
Till händelsen: jag köpte 0.5g kokain av en utländsk vendor som skall ha bra varor. Jag tänkte att jag testar skiten under helgen, liva upp det lite, det skulle vara fest.
Innan jag går ut lägger jag två linor, ungefär 5mm tjocka och runt 2.5-3cm långa. Drar upp båda hårt, känner sedan hur halsen börjar domna bort. Men ingenting händer med humöret. Man vill bara ta en cigg.
En timme senare, besviken men rädd (för kroppen, hård fysisk utmattning sedan tidigare av sporttävling) så fetare jag till linorna lite, och ser till så att jag drar in jättehårt så att det ska hamna där det bör och inte i halsen. Ingen förändring på humöret där heller, tvärtom så blev jag lite irriterad faktiskt.
En timme efter det lägger jag två tjocka linor som jag drar upp hårt och inget händer där heller. Känner mig inte som någon "kung", musik låter väl lite bättre men ingenting förändras.
Jag tittar sedan på påsen och ser att jag tagit runt hälften, 50% kvar nu i påsen.
Till frågorna:
1. Ska jag bara hälla ner skiten och dra upp allt och leka scarface?
2. Jag tror inte att kokainet är så jätterent, vilket gör att jag är rädd att ta okända preparat, är det farligt att ta 0.2 alltså riktigt tjocka linor utan fara?
3. Jag äter tramadol pga hälskada. Kan det ha något med det att göra?
4. Hur känner man sig egentligen på koks?
Du har kanske tittat för mycket på film (och somligas profilbilder) där linorna är jättefeta och de drar hårt för att det ska låta mycket. Så att ingen ska missa att här snortas det.
Som sagt så hamnar det bara i halsen om du drar hårt så inget konstigt att just den blev avdomnad.
Sen ser jag ingen vinst med tjocka linor för drar man in för mycket på en gång så ramlar en hel del nära på ut igen (vilket inte är bra för syns vad du har gjort och du kanske inte tänker på det, och dessutom är det slöseri med drogen).
Tvärtom, smala linor som man drar in ganska långsamt och försiktigt är bättre för upptagningen.
Kan ju varit dåliga grejer med förstås.