Citat:
Ursprungligen postat av
FapLars
Hej jag vet inte om detta är rätt ställe att fråga på. Detta är vad som hänt. Skulle köpa E av min kompis kompis. Blev en miss i kommunikationen för jag smsade och skrev "har du nike inne?". Han ringde sedan upp och frågade om jag skulle ha "dojjor". Jag bara antog att detta var nike eftersom jag visste att dom fanns som E och att han haft dom innan. Jag köpte 2.5g för 500kr så det kan inte vara ladd (känns inte som det heller). Jag tänkte att det kunde vara tjack (har aldrig provat så vet ej hur man/jag reagerar). Jag ringde och frågade men hörde knappt vad han sa, hörde typ bara "shoes" eller "juice" liknande. Någon som känner till vad detta kan var för sorts drog? Kan tillägga att jag testade och mår as kalas

Ligger denna i fel forumdel så omdirigera gärna mig i ett PM/svar så ändrar jag. Är fortfarande flashbacknoob
Mest troligt är det tjack. Hur luktar det? Tjack luktar ganska speciellt, lite åt ammoniak hållet, vetefan hur man ska beskriva det bäst. Har du en gång känt lukten av tjack så vet du.
Kul att det inte bara var bakpulver du fick då

Hur är ruset? Tjack gör en fokuserad, ger eufori och man kan även känna rysningar längs ryggraden och upp i nacken på bra tjack. Det är sjukt najs. Jag är lite småtjackad jag med för stunden!
Och om du kan gå ett par timmar utan att känna behov av att fylla på så är det troligtvis tjack