Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-02-14, 05:19
Medlem
Hej jag vet inte om detta är rätt ställe att fråga på. Detta är vad som hänt. Skulle köpa E av min kompis kompis. Blev en miss i kommunikationen för jag smsade och skrev "har du nike inne?". Han ringde sedan upp och frågade om jag skulle ha "dojjor". Jag bara antog att detta var nike eftersom jag visste att dom fanns som E och att han haft dom innan. Jag köpte 2.5g för 500kr så det kan inte vara ladd (känns inte som det heller). Jag tänkte att det kunde vara tjack (har aldrig provat så vet ej hur man/jag reagerar). Jag ringde och frågade men hörde knappt vad han sa, hörde typ bara "shoes" eller "juice" liknande. Någon som känner till vad detta kan var för sorts drog? Kan tillägga att jag testade och mår as kalas Ligger denna i fel forumdel så omdirigera gärna mig i ett PM/svar så ändrar jag. Är fortfarande flashbacknoob
Citera
2015-02-14, 05:26
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FapLars
Hej jag vet inte om detta är rätt ställe att fråga på. Detta är vad som hänt. Skulle köpa E av min kompis kompis. Blev en miss i kommunikationen för jag smsade och skrev "har du nike inne?". Han ringde sedan upp och frågade om jag skulle ha "dojjor". Jag bara antog att detta var nike eftersom jag visste att dom fanns som E och att han haft dom innan. Jag köpte 2.5g för 500kr så det kan inte vara ladd (känns inte som det heller). Jag tänkte att det kunde vara tjack (har aldrig provat så vet ej hur man/jag reagerar). Jag ringde och frågade men hörde knappt vad han sa, hörde typ bara "shoes" eller "juice" liknande. Någon som känner till vad detta kan var för sorts drog? Kan tillägga att jag testade och mår as kalas Ligger denna i fel forumdel så omdirigera gärna mig i ett PM/svar så ändrar jag. Är fortfarande flashbacknoob

Mest troligt är det tjack. Hur luktar det? Tjack luktar ganska speciellt, lite åt ammoniak hållet, vetefan hur man ska beskriva det bäst. Har du en gång känt lukten av tjack så vet du.
Kul att det inte bara var bakpulver du fick då Hur är ruset? Tjack gör en fokuserad, ger eufori och man kan även känna rysningar längs ryggraden och upp i nacken på bra tjack. Det är sjukt najs. Jag är lite småtjackad jag med för stunden!
Och om du kan gå ett par timmar utan att känna behov av att fylla på så är det troligtvis tjack
Senast redigerad av Lilabanan 2015-02-14 kl. 05:32.
Citera
2015-02-14, 05:33
Medlem
Eisels avatar
Skor: amfetamin, kokain och övriga cs.

Juice: PCP, steoroids och alkohol. Lägger min röst på det är alkohol.
Citera
2015-02-14, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eisel
Skor: amfetamin, kokain och övriga cs.

Juice: PCP, steoroids och alkohol. Lägger min röst på det är alkohol.
Alkohol? Hur menar du?
Citera
2015-02-14, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Mest troligt är det tjack. Hur luktar det? Tjack luktar ganska speciellt, lite åt ammoniak hållet, vetefan hur man ska beskriva det bäst. Har du en gång känt lukten av tjack så vet du.
Kul att det inte bara var bakpulver du fick då Hur är ruset? Tjack gör en fokuserad, ger eufori och man kan även känna rysningar längs ryggraden och upp i nacken på bra tjack. Det är sjukt najs. Jag är lite småtjackad jag med för stunden!
Och om du kan gå ett par timmar utan att känna behov av att fylla på så är det troligtvis tjack
Tack för ditt svar! Tjack är mycket möjligt det har gått ett par timmar sedan sista påfyllnignen men när jag läst om tjack här på FB så ska man ju bli som klistrad vid tex datorn och sitta och läsa milslånga texter. Just nu är jag dock ganska tankspridd. Har heller inte börjat uppleva den "hemska" AT:n som är så omtalad Det kändes dock väldigt billigt 2.5g för 500kr, brukar kosta runt 300kr/g vanligtvis (eller så är det bara jag med kassa kontakter). Låter kanske töntigt men en av känslorna jag upplever nu är att jag blev jätteglad över att du svarade på detta meddelande. Ska försöka avsluta det här eftersom jag suger på formulera mig. Har du någon/något tråd tips där man kan läsa sig lite kunnigare? Tänkte dra igenom amfetamin FAQ'n nu.
Citera
2015-02-14, 06:15
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Tack för ditt svar! Tjack är mycket möjligt det har gått ett par timmar sedan sista påfyllnignen men när jag läst om tjack här på FB så ska man ju bli som klistrad vid tex datorn och sitta och läsa milslånga texter. Just nu är jag dock ganska tankspridd. Har heller inte börjat uppleva den "hemska" AT:n som är så omtalad Det kändes dock väldigt billigt 2.5g för 500kr, brukar kosta runt 300kr/g vanligtvis (eller så är det bara jag med kassa kontakter). Låter kanske töntigt men en av känslorna jag upplever nu är att jag blev jätteglad över att du svarade på detta meddelande. Ska försöka avsluta det här eftersom jag suger på formulera mig. Har du någon/något tråd tips där man kan läsa sig lite kunnigare? Tänkte dra igenom amfetamin FAQ'n nu.

Haha det är lugnt broder! Bara en medmänniska som hjälper en annan
Ja det är lätt att snöa in på saker på tjack. Man fastnar lätt. Så känner du att du vill läsa om tjack så är ju nu det perfekta tillfället
Tjack brukar ligga på 2-300:-/g, så att du fått 2.5g för 500 låter rimligt om det är vanligt standard affe.

Det kan ju vara någon RC också...
Citera
2015-02-14, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Haha det är lugnt broder! Bara en medmänniska som hjälper en annan
Ja det är lätt att snöa in på saker på tjack. Man fastnar lätt. Så känner du att du vill läsa om tjack så är ju nu det perfekta tillfället
Tjack brukar ligga på 2-300:-/g, så att du fått 2.5g för 500 låter rimligt om det är vanligt standard affe.

Det kan ju vara någon RC också...
Fick nu även svar från min kille som sa att "fina skor" brukar vara ladd meddans "skor, dojjor pjuck" oftast är tjack. Tror jag kan fastställa till 99% att det jag fick var tjack. Inte det minsta missnöjd, skulle kanske till och med våga gå så långt och säga att detta slår ladd både på känasla/pris.
Citera
2015-02-14, 06:52
Medlem
Eisels avatar
Citat:
Alkohol? Hur menar du?
Nej!! Nu när du citera mitt inlägg försvan min edit men den mest utförliga rapport om tjack för nybörjare Juice är synonym för alkohol i staterna. Även hört den här i Sverige av folk med coolt slang som ingen förstår Kan dock vara anabola han snackar om, kola kranar gillar ju att vara biff! Märkligt utbud dock.
Senast redigerad av Eisel 2015-02-14 kl. 07:03.
Citera
2015-02-14, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eisel
Nej!! Nu när du citera mitt inlägg försvan min edit men den mest utförliga rapport om tjack för nybörjare Juice är synonym för alkohol i staterna. Även hört den här i Sverige av folk med coolt slang som ingen förstår Kan dock vara anabola han snackar om, kola kranar gillar ju att vara biff! Märkligt utbud dock.
svarade i ett annat inlägg men snackade med min kille som har handlat flitigt av honom "förr i tiden" och han sa att "fina skor" oftast är kola/ladd medans "dojjor, pjjuk eller skor" oftast är tjack. Tack för svaret!
Citera
2015-02-14, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imfrondly
Tvivlar på det, aldrig hört att man få tjackballe på koks.
Koksballe är ju också ett uttryck? Den gör ju reträtt av alla stims, åtminstone för mig. Skillnaden är att jag faktiskt kan ligga utan problem laddad, inte tjoad..
Citera
2015-02-14, 14:03
Medlem
Eisels avatar
Citat:
svarade i ett annat inlägg men snackade med min kille som har handlat flitigt av honom "förr i tiden" och han sa att "fina skor" oftast är kola/ladd medans "dojjor, pjjuk eller skor" oftast är tjack. Tack för svaret!
Ja den har man ju hört. Även typ fraser som "är du vaken" "är du snabb" har man hört. Ett nummer skickar alltid frasen med ladd i "hej har laddat min mobil" "jag är fett laddat"
Citera
2015-02-25, 20:53
Medlem
Kokain, värdelöst eller gjorde jag fel?

Börjar med att säga att jag provat kokain tre gånger förr, med utebliven effekt.

Det enda som hände var en avdomnad hals. Inget mer.

Till händelsen: jag köpte 0.5g kokain av en utländsk vendor som skall ha bra varor. Jag tänkte att jag testar skiten under helgen, liva upp det lite, det skulle vara fest.

Innan jag går ut lägger jag två linor, ungefär 5mm tjocka och runt 2.5-3cm långa. Drar upp båda hårt, känner sedan hur halsen börjar domna bort. Men ingenting händer med humöret. Man vill bara ta en cigg.

En timme senare, besviken men rädd (för kroppen, hård fysisk utmattning sedan tidigare av sporttävling) så fetare jag till linorna lite, och ser till så att jag drar in jättehårt så att det ska hamna där det bör och inte i halsen. Ingen förändring på humöret där heller, tvärtom så blev jag lite irriterad faktiskt.

En timme efter det lägger jag två tjocka linor som jag drar upp hårt och inget händer där heller. Känner mig inte som någon "kung", musik låter väl lite bättre men ingenting förändras.

Jag tittar sedan på påsen och ser att jag tagit runt hälften, 50% kvar nu i påsen.

Till frågorna:

1. Ska jag bara hälla ner skiten och dra upp allt och leka scarface?
2. Jag tror inte att kokainet är så jätterent, vilket gör att jag är rädd att ta okända preparat, är det farligt att ta 0.2 alltså riktigt tjocka linor utan fara?
3. Jag äter tramadol pga hälskada. Kan det ha något med det att göra?
4. Hur känner man sig egentligen på koks?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in