Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-02-04, 20:58
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Man hör ofta om att hjärtattacksrisken är hög på kokain. Vad är det som gör att kola ger den biverkningen i större utsträckning än amfetamin t ex? Båda påverkar ju hjärtat men det är som att det finns någon specifik skillnad som gör kokainet mer riskfyllt.
Jag tror att kokain är mycket mer kärlsammandragande än amfetamin.
Citera
2015-02-04, 21:06
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus

Ah, kanske? Isåfall låter det som en rimlig förklaring. Tack!
Citera
2015-02-05, 03:14
Medlem
Har läst lite snabbt i tråden men inte hittat något (finns säkert svar men är lite för trött för att gå igenom 1700 svar). Drog ladd i lördags och fick lite ryckningar i axlarna när det började gå ur. Dom har nu suttit kvar i ett par dagar och undrar om något liknande har hänt er? Det är lite som ticks och rätt skönt när det händer men ser helt cp ut haha.
Citera
2015-02-05, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FapLars
Har läst lite snabbt i tråden men inte hittat något (finns säkert svar men är lite för trött för att gå igenom 1700 svar). Drog ladd i lördags och fick lite ryckningar i axlarna när det började gå ur. Dom har nu suttit kvar i ett par dagar och undrar om något liknande har hänt er? Det är lite som ticks och rätt skönt när det händer men ser helt cp ut haha.
Försiktigt, kan vara nervskada om du har otur men borde försvinna. En vän som poppade väldigt mycket E under en festival en sommar kan fortfarande inte hålla fingrarna still (någolunda alltså) om han håller ut handen..
Citera
2015-02-06, 19:55
Medlem
firstdrop26s avatar
Hur ser de ut med beställningar från utlandet? england tex, är de stor risk att de fastnar i tullen? finns en hel del intressanta vendors på evo.
Citera
2015-02-06, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firstdrop26
Hur ser de ut med beställningar från utlandet? england tex, är de stor risk att de fastnar i tullen? finns en hel del intressanta vendors på evo.

Kompisens order från UK dök aldrig upp. Inte hört något från tullen heller däremot, så jag vet faktiskt inte. En väldigt säker vendor var det iaf, känd för sin stealth.
Citera
2015-02-10, 02:27
Medlem
Parabolas avatar
Citat:

england, nederländerna och tyskland i listas som högriskländer inom europa i sverige
Citera
2015-02-10, 09:46
Medlem
Citat:
Har du målvakt/ droplåda kör. Skulle inte göra det annars med tanke på straffsatserna. Bara 1g blir ju narkbrott av normalgraden= mer resurser kan läggas på fallet. Dessutom ovärt att bara dra hem ett g..
Citera
2015-02-13, 15:32
Medlem
Tja!
Drog lite grann förra fre/lördagen, kanske ca 0.7g allt som allt utav rätt bra kola i jämförelse med de man testat. har endast gjort det ca 5-6 gånger innan. Nu 6 dagar efteråt, vaknar jag fortfarande på morgonen med blod i näsan och undrar vad detta beror på? någonting vanligt hänt eller ? min vän jag var med har ej haft detta problem. Trevlig helg!

bör tilläggas att det inte rinner ut, utan jag får snyta ut de. endast haft näsblod 3 gånger under mitt liv annars också i vanliga fall.
Senast redigerad av Espalda 2015-02-13 kl. 15:40.
Citera
2015-02-13, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Tvivlar på det, aldrig hört att man få tjackballe på koks.
Citera
2015-02-13, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Espalda
Tja!
Drog lite grann förra fre/lördagen, kanske ca 0.7g allt som allt utav rätt bra kola i jämförelse med de man testat. har endast gjort det ca 5-6 gånger innan. Nu 6 dagar efteråt, vaknar jag fortfarande på morgonen med blod i näsan och undrar vad detta beror på? någonting vanligt hänt eller ? min vän jag var med har ej haft detta problem. Trevlig helg!

bör tilläggas att det inte rinner ut, utan jag får snyta ut de. endast haft näsblod 3 gånger under mitt liv annars också i vanliga fall.
Det är nog bara blodkärl som spruckit.
Citera
2015-02-13, 22:11
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imfrondly
Tvivlar på det, aldrig hört att man få tjackballe på koks.

Hmmm ja isåfall måste det bero på något annat. Amfetamin känns ju onekligen väldigt sammandragande eftersom man till och med känner rysningarna i bakhuvudet och så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in