2015-02-24, 09:31
Medlem
ReiseReises avatar
Nagon som spelar Molten Wow? Fan sjukt jobbigt att hela server blev Reseted. Fast anda ratt intressant nar alla borjar om fran borjan :P Fan ingen aning om vilken klass jag borde valja.. och jag maste valja NU! Har aldrig spelet varken Death Knight Eller warlock... vilken gor mest dps i pve??
Citera
2015-02-24, 09:53
Medlem
http://forum.nostalrius.org/viewtopic.php?f=6&t=460&sid=088b4b9ab6cda91a67bf02 7de7425441

Flashback är med där dafuq? Haha hur fan hamna guilden där i racet om first MC kills lol? xD
Citera
2015-02-24, 10:18
Medlem
Towans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Typh
Eventuellt kan det bli samma för mig. Det är iallafall dagens känsla. Dock behöver man nog bara vänta tills i eftermiddag så är det något annat man är sugen på:eek:

I feel you... Funderar på Paladin eller Warrior också.
Citera
2015-02-24, 13:20
Medlem
Desertwalkers avatar
Har suttit och inte haft något att göra idag, så jag har provspelat på Atlantiss privatserver (Cata).
Mår nästan lite illa då jag måste medge att det var rätt så kul. Bra scripts och trevligt folk.

Helt klart bättre än Molten

Men INGENTING slår så klart mitt älskade vanilla WoW.
Citera
2015-02-24, 13:41
Medlem
Av alla privatservrar som finns, både vanilla och alla expansions så undrar jag vilken som har störst skara av aktiva spelare?
Citera
2015-02-24, 13:50
Medlem
Desertwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Typh
Av alla privatservrar som finns, både vanilla och alla expansions så undrar jag vilken som har störst skara av aktiva spelare?
Skulle nog tro det är Molten-WoW som är i topp då. Vissa servrar har ju typ 3k spelare
Citera
2015-02-24, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Desertwalker
Skulle nog tro det är Molten-WoW som är i topp då. Vissa servrar har ju typ 3k spelare
Det är rätt mycket för en private server. Hoppas att Nostalrius får riktigt många och att Kronos floppar så de som tänkt lira där hoppar över till Nostalrius
Citera
2015-02-24, 15:14
Medlem
Fûrims avatar
Härligt, jag hänger på i fb guilden! Kommer köra Paladin tror jag!

Vad fan är det här för piss med reggen på guild forumet? Helt omöjlig confirmation code och nu fick jag
You have exceeded the maximum number of registration attempts for this session. Please try again later.
Senast redigerad av Fûrim 2015-02-24 kl. 15:17.
Citera
2015-02-24, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fûrim
Härligt, jag hänger på i fb guilden! Kommer köra Paladin tror jag!

Vad fan är det här för piss med reggen på guild forumet? Helt omöjlig confirmation code och nu fick jag
You have exceeded the maximum number of registration attempts for this session. Please try again later.

Härligt att du vill vara med Ytterligare en!

Jag var tvungen att lägga till en svårare kod då det var 3-5 ryska ipadresser som konstant försökte skapa konton och spama. Löste det på ett annat sätt så lägger tillbaka en enklare kod. Gillar inte koderna heller.
Tveka inte att säga till ifall något mer strular!
Citera
2015-02-24, 16:09
Medlem
Citat:
NU är det NÄRA!

Dear Community, here is some additionals information regarding release :

* Date & hours of the release : 28/02/2015 18:00 GMT+1,
* New website coming soon, allowing every players to create their release account.

Also :
* +5200 distincts subscribers on our newsletter,
* Nearly 25K views on our release video,
* 1450 like on our Facebook,
* Already 3000 members on our forum in less than 4 months.

Get ready...

http://forum.nostalrius.org/viewtopic.php?f=2&t=1205

är det något buggigt etc?? normal exp rate?? alltså 1x som vanliga betalnings wow?

kommer dom släppa expansioner eftersom?? började lira det nya igen nu efter at spelat lichking senast o fatta 0...så gamla wow vore kul..
Citera
2015-02-24, 16:17
Medlem
Desertwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tordem
är det något buggigt etc?? normal exp rate?? alltså 1x som vanliga betalnings wow?

kommer dom släppa expansioner eftersom?? började lira det nya igen nu efter at spelat lichking senast o fatta 0...så gamla wow vore kul..
Det kommer förmodligen vara den minst buggade vanilla servern då den släpps
Så nära som det bara går komma 2005 alltså.

Efter något år då sista raidsen varit ute länge så kommer devsen börja jobba på en TBC server, då kommer man kunna flytta sin gubbe dit.
Men vanilla servern kommer alltid att vara kvar, så din gubbe försvinner inte därifrån.
Senast redigerad av Desertwalker 2015-02-24 kl. 16:22.
Citera
2015-02-24, 16:29
Medlem
Citat:
Det kommer förmodligen vara den minst buggade vanilla servern då den släpps
Så nära som det bara går komma 2005 alltså.

Efter något år då sista raidsen varit ute länge så kommer devsen börja jobba på en TBC server, då kommer man kunna flytta sin gubbe dit.
Men vanilla servern kommer alltid att vara kvar, så din gubbe försvinner inte därifrån.

aha nice...men man lvlar lika "slött" som på vanliga wow alltså?? inte tex 2x ggr mer exp från pve/quests?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in