2015-02-23, 22:10
Medlem
Segsomsiraps avatar
Ah, redan kl 18 på fredag alltså. Gött! Blir till att förbereda sig i veckan då med matlagning, godis, kaffe och snus så jag slipper lämna lägenheten på hela helgen

Håller bara servern och inte kraschar så blir det nog en långkörare fram på småtimmarna. Förhoppningsvis blir det något sånär likt den riktiga releasen för 10 år sedan med massor av spelare överallt...svårt att questa men det hör till
Citera
2015-02-23, 22:19
Medlem
Towans avatar
Har vi något namn på guilden?
Citera
2015-02-23, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Towan
Har vi något namn på guilden?
Flashback

Passar ju väldigt bra när vi får en flashback av vanilla
Citera
2015-02-23, 22:28
Medlem
Gtths avatar
Hur kommer ni förbereda er?

Själv ska jag ladda upp med det viktigaste: Kaffe och snus. Jag kommer även försöka få med frugan att lira lite. Hon kan ju alltid köra priest liksom.. Det är ju skoj.
Citera
2015-02-23, 23:00
Medlem
Desertwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gtth

Själv ska jag ladda upp med det viktigaste: Kaffe och snus. Jag kommer även försöka få med frugan att lira lite. Hon kan ju alltid köra priest liksom.. Det är ju skoj.
Haha, vilken lyx du har med frugan som priest

Blir nog att ladda upp med nå bärs och nötter bara
Citera
2015-02-24, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gtth

Ska vända på dygnet, förbereda mat och köpa lite öl med mera .
Citera
2015-02-24, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Segsomsirap
Ah, redan kl 18 på fredag alltså. Gött! Blir till att förbereda sig i veckan då med matlagning, godis, kaffe och snus så jag slipper lämna lägenheten på hela helgen

Håller bara servern och inte kraschar så blir det nog en långkörare fram på småtimmarna. Förhoppningsvis blir det något sånär likt den riktiga releasen för 10 år sedan med massor av spelare överallt...svårt att questa men det hör till

28e är på lördag, inte fredag. Lördag kl 18 i sverige.
Citera
2015-02-24, 04:30
Medlem
Blir rätt taggad på att prova på att lira när man läser allt detta. Dock brukar jag alltid gå in i spel väldigt seriöst (bland annat ett par realm firsts i leveling på live servers ), så jag undrar vilken faction som ser ut att bli mest dominant i nuläget ifall man skulle vilja satsa på att raida seriöst? Vore tacksam ifall någon har koll!
Citera
2015-02-24, 05:16
Medlem
Visste inte om att en private server av denna kvalité skulle släppas! Lirat på Emerald Dream innan men lackade ofta på alla bugs, flera som Nostalrius verkar ha fixat i sina videos Kommer dock lira Horde då jag lirade alliance på Emerald Dream och jag vill verkligen lira Undead Mage <3. Är det folk som kommer lira Horde oavsett så skicka ett PM så kan vi snacka ingame efter release!
Citera
2015-02-24, 05:34
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knuutby
Blir rätt taggad på att prova på att lira när man läser allt detta. Dock brukar jag alltid gå in i spel väldigt seriöst (bland annat ett par realm firsts i leveling på live servers ), så jag undrar vilken faction som ser ut att bli mest dominant i nuläget ifall man skulle vilja satsa på att raida seriöst? Vore tacksam ifall någon har koll!
Horde såklart. Alltid horde.
Citera
2015-02-24, 08:30
Medlem
Towans avatar
Blir nog Female Human Rogue för min del, och när jag är i tillräckligt hög level är ju grindande i Westfall för en Defias Mask ett måste!

Oh, the memories...
Citera
2015-02-24, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knuutby

Om man kollar på guild listan på nostlarius http://forum.nostalrius.org/viewtopic.php?f=6&t=460&sid=088b4b9ab6cda91a67bf02 7de7425441 så ser det ut att vara lite mer alliance guilds.

Citat:
Ursprungligen postat av Towan
Blir nog Female Human Rogue för min del, och när jag är i tillräckligt hög level är ju grindande i Westfall för en Defias Mask ett måste!

Oh, the memories...

Eventuellt kan det bli samma för mig. Det är iallafall dagens känsla. Dock behöver man nog bara vänta tills i eftermiddag så är det något annat man är sugen på

Citat:
Ursprungligen postat av vismbr
Blir nog att spela dvärg prästinna, någon som är sugen att levla tillsammans?

Trevligt med en prälle, Dwarf females är skoj när flätorna snurrar runt när man kastar spells.
Kolla in Flashback guilden, Förhoppningsvis kommer vi bli ett bra gäng som kör på och levlar samt sen på 60. Finns även på www.flashbackwow.se där vi diskuterar lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in