2015-02-05, 18:48
Medlem
Aerosol-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wookiedoodle
Det går ju, men skulle tro att mycket slösas då också. Någon jättekick lär du inte få iaf, såvida du inte lägger i extrema mängder.

En bild på en soldat rökandes en heroincigg:
http://media.npr.org/assets/img/2011/12/29/heroin-cigarette-vietnam_custom-c5c224abdfa8c8b6db5ddd94477648a8ec0b4abb-s300-c85.jpg

Från följande artikel: http://www.npr.org/blogs/health/2012/01/02/144431794/what-vietnam-taught-us-about-breaking-bad-habits

Alright, tack för infon
Citera
2015-02-14, 22:40
Medlem
Bertil85s avatar
Är på Heroin nu. Perfekt då jag har problem med att jag har fått ont i fötterna.

Fast euforin finns inte riktigt där. Måste kanske öka dos.
Citera
2015-02-14, 22:43
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Är på Heroin nu. Perfekt då jag har problem med att jag har fått ont i fötterna.

Fast euforin finns inte riktigt där. Måste kanske öka dos.
Saknar också alltid euforin. Det suger.
Citera
2015-02-19, 12:14
Medlem
J.Boozes avatar
det finns ju både vitt och brunt herion.

går det bruna likabra att snorta som det vita?
att jaga drake vill jag inte eftersom jag aldrig gjort det och kommer säkert bara låta mycket gå till spillo.

jag tänkte att jag skall någon gång testa herion, och då kommer det isåfall vara brunt. är snorta det bästa?
eller mecka det med lite tobak o röka det?
Citera
2015-02-19, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
det finns ju både vitt och brunt herion.

går det bruna likabra att snorta som det vita?
att jaga drake vill jag inte eftersom jag aldrig gjort det och kommer säkert bara låta mycket gå till spillo.

jag tänkte att jag skall någon gång testa herion, och då kommer det isåfall vara brunt. är snorta det bästa?
eller mecka det med lite tobak o röka det?

Ska man "testa" heroin så ska man inte snorta det.... För det ger ingen koncentrerad injektion i systemet. Tycker inte någon behöver ta till nålen bara för att man vill testa det yttersta. Man når i princip "i mål" med att röka. Men det förutsätter att man kan röka, så att man får en koncentrerad push in i systemet.

Att lära sig röka heroin består av två delar. För det första handlaget att kunna hålla blecket och sen dar in jämt så att man inhalerar >90% av den synliga röken. Det tar en tid att lära sig det. Kanske 5-10 försök. Det kan man träna på att genom att röka tabletter som oxy, morfin, stesolid etc. Naturligtvis för att bli rusad... Men börja med små styrkor, och upprepa, för träningens skull.

2) Den andra delen är att lära sig röka just heroin. Det kan man göra på olika sätt. Men det måste vara något det rinner lätt på som aluminium eller aluminiumfolie. Det kan man kolla upp själv hur man vill göra. Många väljer att göra en ränna, men det gör aldrig jag. Det finns säkert beskrivet här på FB och på youtube hur man gör.

Det jag vill trycka på är att det är två saker som måste inläras. Den första kan man träna sig själv på - i sitt vanliga drogande.

Vad du/ni än gör, avstå från iv. Det är dumt att lära sig att knarka på det viset av uppenbara orsaker.
Citera
2015-02-19, 13:14
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lusen88
Ska man "testa" heroin så ska man inte snorta det.... För det ger ingen koncentrerad injektion i systemet. Tycker inte någon behöver ta till nålen bara för att man vill testa det yttersta. Man når i princip "i mål" med att röka. Men det förutsätter att man kan röka, så att man får en koncentrerad push in i systemet.

Att lära sig röka heroin består av två delar. För det första handlaget att kunna hålla blecket och sen dar in jämt så att man inhalerar >90% av den synliga röken. Det tar en tid att lära sig det. Kanske 5-10 försök. Det kan man träna på att genom att röka tabletter som oxy, morfin, stesolid etc. Naturligtvis för att bli rusad... Men börja med små styrkor, och upprepa, för träningens skull.

2) Den andra delen är att lära sig röka just heroin. Det kan man göra på olika sätt. Men det måste vara något det rinner lätt på som aluminium eller aluminiumfolie. Det kan man kolla upp själv hur man vill göra. Många väljer att göra en ränna, men det gör aldrig jag. Det finns säkert beskrivet här på FB och på youtube hur man gör.

Det jag vill trycka på är att det är två saker som måste inläras. Den första kan man träna sig själv på - i sitt vanliga drogande.

Vad du/ni än gör, avstå från iv. Det är dumt att lära sig att knarka på det viset av uppenbara orsaker.

så att göra som i Pusher 3, ta bort halva filtret ur en cigg, tömma ut lite tobak från toppen, suga in lite heroin, snurra ihop ciggen och röka?

såg ju ut som det funkade där iaf

jaga drake kommer jag nog inte göra, då struntar jag nog i det. prövat med benso nåra gånger o de e bara störigt och inget för mig.
Citera
2015-02-19, 13:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
så att göra som i Pusher 3, ta bort halva filtret ur en cigg, tömma ut lite tobak från toppen, suga in lite heroin, snurra ihop ciggen och röka?

såg ju ut som det funkade där iaf

jaga drake kommer jag nog inte göra, då struntar jag nog i det. prövat med benso nåra gånger o de e bara störigt och inget för mig.

Det funkar, var tvungen att prova det när jag hade tillfälle, antagligen pga filmen. Slösaktigt som fan dock.
Citera
2015-02-20, 14:01
Medlem
Aerosol-s avatar
Denna helgen som kommer blir det jonk. Vart inget förra helgen eftersom jag vill att subutexen ska vara ute helt ur systemet. Jag har brunt jonk och undrar hur mycket som behövs för en första gångs dos i snoken? Funderar också på att öva röka benso på folie så man lär sig att jaga drake. Lika bra att träna på det sättet så slipper man förlora en massa jonk.
Citera
2015-02-21, 15:28
Medlem
Redlinezs avatar
Hur länge bör man vänta innan intag av heroin efter sista dosen Oxycontin?
Citera
2015-02-21, 16:55
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez

Skulle gärna behöva snabba svar.
Citera
2015-02-21, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez

hey, haha
du bör inte vänta alls, för de krockar nämligen inte

snarare tvärtom! skynda dig att skjuta emedan du har oxy i systemet
men ha koll på intaget...eftersom du inte kände till dessa basics
Citera
2015-02-21, 19:01
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lusen88
hey, haha
du bör inte vänta alls, för de krockar nämligen inte

snarare tvärtom! skynda dig att skjuta emedan du har oxy i systemet
men ha koll på intaget...eftersom du inte kände till dessa basics

Det var som tusan ! Tackar för bra svar! Absolut skall hålla koll Har tagit 40mg oxy idag samt 5 mg alpra utspritt på hela dagen. Har en del tolerans så att säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in