Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-16, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FapLars
Hur blire om man blandar tjack o E?

Mer party än bara MDMA, men MDMAn dominerar ändå så det passar sig inte på krogen eller liknande tillställningar (tycker jag). Man blir för E:ad helt enkelt och det kommer folk att märka.

Men jag gillar kombon grymt mycket! Vissa knappar innehåller amfetamin och liknande ämnen.
Citera
2015-02-16, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spirituality
Varför skulle jag trilla dit igen? Tonåren är förbi och jag finner inga problem med att vänta länge.
Herregud vad du ska prata introvert, jag diskuterar om vad som skulle kunna hända, fann visst intresse över hur du gjort, du tar allt helt fel eller så är du bara jävligt tråkig. Skitsamma.
Citera
2015-02-16, 22:44
Medlem
Spiritualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Herregud vad du ska prata introvert, jag diskuterar om vad som skulle kunna hända, fann visst intresse över hur du gjort, du tar allt helt fel eller så är du bara jävligt tråkig. Skitsamma.

Det var ett enkelt svar på din fråga, du undrade om jag hade någon bestämd månad eller datum så att jag inte tar det oftare och trillar dit igen - mitt svar var således att, detta sker inte eftersom att intresset för att ta ecstasy ofta inte existerar i min vardag längre och detta medför att jag inte behöver planera när det blir av. Det blir av när omständigheterna är perfekta, och det är väldigt sällan.
Citera
2015-02-17, 03:29
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaHosMig
Mer party än bara MDMA, men MDMAn dominerar ändå så det passar sig inte på krogen eller liknande tillställningar (tycker jag). Man blir för E:ad helt enkelt och det kommer folk att märka.

Men jag gillar kombon grymt mycket! Vissa knappar innehåller amfetamin och liknande ämnen.
Upplever inte du att det är rätt jävla tråkigt dagen efter när du blandar med tjack? Fick lite kristaller för ett tag sen som jag och flickvännen tog och FY FAN så dåliga vi var dagen efter... Rena Requiem For a Dream-avtändningen. Det sades att det var "typ tjack" i men vad vet jag.

Hur som så vill jag hålla med om och poängtera att MDMA inte är en festdrog. Det är en njutningsdrog som man helst i min mening bör uppleva tillsammans med sig själv och väldigt nära personer. När man lär sig att utforska världen på MDMA så öppnas tamejfan Pandoras box det ska ni veta
Citera
2015-02-17, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaHosMig

Okej. Försöker undvika droger på krogen av olika anledningar, men säg att man är på fest i gott sällskap, då är det alltså en riktigt mysig kombo?
Citera
2015-02-18, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Upplever inte du att det är rätt jävla tråkigt dagen efter när du blandar med tjack? Fick lite kristaller för ett tag sen som jag och flickvännen tog och FY FAN så dåliga vi var dagen efter... Rena Requiem For a Dream-avtändningen. Det sades att det var "typ tjack" i men vad vet jag.

Hur som så vill jag hålla med om och poängtera att MDMA inte är en festdrog. Det är en njutningsdrog som man helst i min mening bör uppleva tillsammans med sig själv och väldigt nära personer. När man lär sig att utforska världen på MDMA så öppnas tamejfan Pandoras box det ska ni veta

Jag rundar alltid av kvällen med benso = ingen avtändning utan en rätt trevlig dag efter. Har varit med om för många dagen-efter där man mår apa och ingenting är roligt. Men att tjacket förvärrar tror jag säkert, tjack på egen hand mår en att må riktigt dåligt dagen efter.

Citat:
Okej. Försöker undvika droger på krogen av olika anledningar, men säg att man är på fest i gott sällskap, då är det alltså en riktigt mysig kombo?

MDMA och tjack var för sig tycker jag alltid är en trevlig kombo, tillsammans en väldigt trevlig kombo. Av MDMA:n blir du kärleksfull, ärlig, mysig osv. och av tjacket blir du pratglad, vill göra saker osv. Om det passar sig på en hemmafest är upp till dig men om du hade tänkt ta det utan att folk vet om det så skulle jag avråda dig. Det kommer att märkas - tydligt!
Citera
2015-02-18, 15:49
Medlem
Citat:
Hur blire om man blandar tjack o E?

Är la en bra kombo men tycker tjacket tar över lite för mycket, kärleksruset uteblir oftast när man blandar tjack+e. Men kombon funkar ju helt klart.
Citera
2015-02-18, 16:01
Medlem
CHI9s avatar
Citat:
Det var ett enkelt svar på din fråga, du undrade om jag hade någon bestämd månad eller datum så att jag inte tar det oftare och trillar dit igen - mitt svar var således att, detta sker inte eftersom att intresset för att ta ecstasy ofta inte existerar i min vardag längre och detta medför att jag inte behöver planera när det blir av. Det blir av när omständigheterna är perfekta, och det är väldigt sällan.

Han frågade om du hade en bestämd månad varje år som du tog de. Du har fortfarande inte svarat på det. Så det var absolut inget enkelt svar.
Citera
2015-02-18, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHI9
Han frågade om du hade en bestämd månad varje år som du tog de. Du har fortfarande inte svarat på det. Så det var absolut inget enkelt svar.
Han har haft väldigt skumma svar änsålänge
Citera
2015-02-18, 16:39
Medlem
Nån som hann testa MRniceguys chupachupa knappar, vart sjukt sugen men nu verkar dom slut? bra grejer?

MvH
Citera
2015-02-18, 20:09
Medlem
Spiritualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHI9

Det har jag svarat på om du läser mellan raderna.

Citat:
Tonåren är förbi och jag finner inga problem med att vänta länge.

Det sker alltså när det finns intresse för det och omständigheterna är perfekta, vilket jag insinuerade med mitt inlägg att eftersom jag inte är tonåring längre är det mycket svårt att planera i förväg samtidigt som problemet med att vänta länge inte längre existerar så sker det när det är passande.
Senast redigerad av Spirituality 2015-02-18 kl. 20:11.
Citera
2015-02-18, 23:31
Medlem
MDMA och tjack var för sig tycker jag alltid är en trevlig kombo, tillsammans en väldigt trevlig kombo. Av MDMA:n blir du kärleksfull, ärlig, mysig osv. och av tjacket blir du pratglad, vill göra saker osv. Om det passar sig på en hemmafest är upp till dig men om du hade tänkt ta det utan att folk vet om det så skulle jag avråda dig. Det kommer att märkas - tydligt![/quote]
Att det märks gör inget, så länge man blir rolig och mysig. Tack för svaret!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in