Citat:
Ursprungligen postat av
crillecrille
Upplever inte du att det är rätt jävla tråkigt dagen efter när du blandar med tjack? Fick lite kristaller för ett tag sen som jag och flickvännen tog och FY FAN så dåliga vi var dagen efter... Rena Requiem For a Dream-avtändningen. Det sades att det var "typ tjack" i men vad vet jag.
Hur som så vill jag hålla med om och poängtera att MDMA inte är en festdrog. Det är en njutningsdrog som man helst i min mening bör uppleva tillsammans med sig själv och väldigt nära personer. När man lär sig att utforska världen på MDMA så öppnas tamejfan Pandoras box det ska ni veta

Jag rundar alltid av kvällen med benso = ingen avtändning utan en rätt trevlig dag efter. Har varit med om för många dagen-efter där man mår apa och ingenting är roligt. Men att tjacket förvärrar tror jag säkert, tjack på egen hand mår en att må riktigt dåligt dagen efter.
Citat:
Ursprungligen postat av
FapLars
Okej. Försöker undvika droger på krogen av olika anledningar, men säg att man är på fest i gott sällskap, då är det alltså en riktigt mysig kombo?
MDMA och tjack var för sig tycker jag alltid är en trevlig kombo, tillsammans en väldigt trevlig kombo. Av MDMA:n blir du kärleksfull, ärlig, mysig osv. och av tjacket blir du pratglad, vill göra saker osv. Om det passar sig på en hemmafest är upp till dig men om du hade tänkt ta det utan att folk vet om det så skulle jag avråda dig. Det kommer att märkas - tydligt!