2015-02-15, 14:27
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Ja, det behövs nog minst ett par mål nu av Toni, Eder och Falque för att nosa på poäng. Svaga betyg på Hamsik och Higuain fick jag också.

Men Lopez lär ju få runt 4.5 med ett insläppt mål och ett rött kort. Där har du en livlina.
Citera
2015-02-15, 14:59
Medlem
Ferry31s avatar
Maccarone känns just nu som den mest givna förstärkningen på forwardsidan som man kan hitta. Jag hade honom både i vintercupen och höstens Serie A säsong och funderar på varför jag inte tog honom igen. Tror han gjorde rätt lite mål innan den formtoppen han är i nu och därför prioriterade jag andra före honom, men jag sitter på en drös halvbra anfallare (Bergessio, Defrel, Eto'o, Paloschi) som jag utan tvekan skulle kunna byta ut. Maccarone tror jag dessutom tar straffar, vilket kan vara fördelaktigt. Samtidigt skiter jag nästan i forwards eftersom jag har Dybala och Sansone. Det räcker egentligen.

Vi får väl se om det blir någon kamp där utan nästa veckas budgivningar
Senast redigerad av Ferry31 2015-02-15 kl. 15:01.
Citera
2015-02-15, 15:38
Medlem
Knugen37s avatar
Bedrövligt halvlek för mig än så länge men El Kaddouri räddar den lite, tur att jag bytte ut Fernandes mot honom i sista minuten.
Citera
2015-02-15, 15:39
Medlem
Ferry31s avatar
Moralez måste vara den mest underskattade spelaren någonsin i det här spelet?
Citera
2015-02-15, 15:42
Medlem
Knugen37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Moralez måste vara den mest underskattade spelaren någonsin i det här spelet?

Thereau, min gode vän
Citera
2015-02-15, 16:29
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
Thereau, min gode vän

Moralez har i och för sig fått 6,5 i betyg i de senaste matcherna och ha gjort 5 mål på 12 matcher tror jag.

Trots att Guarin gjorde mål förra veckan gav jag honom inget förtroende i den här matchen, utan skickade istället upp honom på läktaren. Nu är han tvåmålsskytt och verkar ha kommit igång på allvar. Tråkigt att missa chansen på grymma poäng, men jävligt skönt att veta att han presterar.
Citera
2015-02-15, 20:26
Medlem
Ferry31s avatar
Sista matchen för omgången. Gör inte Morata fler mål än Pogba så ska mina första tre poäng vara hemma för den här säsongen. Kom igen nu!

Ser jämnt och fint ut i övriga matcher också. Samtliga matcherna kommer avgöras på rätt små marginaler, men som det ser ut nu är det fördel för samtliga bortalag. Ale Viola är väl det hemmlaget som ser ut att ha bäst chans att hålla x.
Citera
2015-02-15, 20:42
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Men Lopez lär ju få runt 4.5 med ett insläppt mål och ett rött kort. Där har du en livlina.

De har satt en "Voto finale" på 3,0 för stackars Lopez. Nu har vi ställningen 65,0-63,5 till dig, och du har kvar Pirlo, jag Buffon och Lichsteiner. Oavgjort?
Citera
2015-02-15, 22:42
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
De har satt en "Voto finale" på 3,0 för stackars Lopez. Nu har vi ställningen 65,0-63,5 till dig, och du har kvar Pirlo, jag Buffon och Lichsteiner. Oavgjort?

Trodde du skulle vinna med 1-2, men nu blir jag osäker. Jag kommer vinna min match och det ser även ut som att Casteddu kan hålla oavgjort. Tungt för Gants lag som förlorar viktiga poäng på Vidals straffmiss.

Skiter i att räkna på poängen. Blir kul att se resultaten imorgon dock.
Citera
2015-02-15, 22:44
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Trodde du skulle vinna med 1-2, men nu blir jag osäker. Jag kommer vinna min match och det ser även ut som att Casteddu kan hålla oavgjort. Tungt för Gants lag som förlorar viktiga poäng på Vidals straffmiss.

Skiter i att räkna på poängen. Blir kul att se resultaten imorgon dock.

Bör bli oavgjort mellan mig och anteri17. Poängen är 71,5-74,0, och så får han hemmaplanspoäng.
Citera
2015-02-15, 22:44
Medlem
Villons avatar
Inget vidare på att räkna, men det ser ut som att jag får nöja mig med kryss. Nackdelen med att ha skaplig bredd är att risken för långnäsa är överhängande vid varje laguttagning...
Citera
2015-02-15, 23:14
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Bör bli oavgjort mellan mig och anteri17. Poängen är 71,5-74,0, och så får han hemmaplanspoäng.

Skönt. Jag vill inte vara poängnollad allt för länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in