2015-02-12, 17:38
Medlem
kungkonkurss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
Dök upp nån gång i helgen! Riktigt bra spot
Ja det är sjukt bra spot! Finns det en brandstege eller liknande?
Citera
2015-02-13, 12:28
Medlem
Såg en ny mag(?) i gammlestan vid hållplatsen sen en VR över någon annan piece o sen såg jag en DMS och en stor throw up vid resbergsplatsen, massa nytt i gammlestan
Citera
2015-02-13, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purp
Ja men grejen i den här tråden e ju att det kommer in en massa jävla bönder och börjar snacka om orelevanta personer/toys som varken syns, kan måla, eller rör sig inom göteborg. Som golaren usel/cutes/cae, UKF, MFC, UNF, OPC och så vidare.

Vissa crews, såsom UKF och MFC kanske diskuteras för att de börjar synas i göteborg? Oavsett om de härstammar utifrån. Sedan att de inte skulle kunna måla faller mig märkligt att höra då de lägger mer och bättre grejer till skillnad från större delen av det som annars diskuteras i denna tråden.
Var snarare attityden som jag syftade till.
Senast redigerad av coatmeal 2015-02-13 kl. 12:34.
Citera
2015-02-13, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
Vissa crews, såsom UKF och MFC kanske diskuteras för att de börjar synas i göteborg? Oavsett om de härstammar utifrån.
Var snarare attityden som jag syftade till.

Nu tog du ju bort halva din kommentar, men... Inte för att vara den som är sen men jag skulle ärligt talat säga att jag har sett mer OPC+UNF än vad jag sett UKF(vilket jag aldrig i hela mitt liv ens sett en tag av) och MFC(som i 9 av 10 lägger skitgrejer).

Håller med dig dock Coatmeal, folk borde lägga ner hatet o peppa scenen ist.
Citera
2015-02-13, 12:40
Bannlyst
Det är ju alltid kul att prata om golar-usel dock!
Citera
2015-02-13, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av style22
Nu tog du ju bort halva din kommentar, men... Inte för att vara den som är sen men jag skulle ärligt talat säga att jag har sett mer OPC+UNF än vad jag sett UKF(vilket jag aldrig i hela mitt liv ens sett en tag av) och MFC(som i 9 av 10 lägger skitgrejer).

Håller med dig dock Coatmeal, folk borde lägga ner hatet o peppa scenen ist.
Redigerade då jag kände att jag inte ville fortsätta hålla just den diskusionen igång.
Utan det sistnämnda som du sade!
Citera
2015-02-13, 15:13
Medlem
Suchkas avatar
Bild på MAG på Folkans tak. Påtal om brandstege. :-) http://i.imgur.com/KCPx42s.jpg
Citera
2015-02-15, 13:41
Medlem
"Rune Skog" vad är dette för typ? Briljant, blir glad varje gång jag ser dessa otroligt barnsliga kråkor.
Citera
2015-02-19, 21:52
Medlem
Hajjarna på stadens väggar e dundertunga. Diggar oldschool rävarna. Vad för nya målare gillar ni?
Citera
2015-02-19, 22:38
Medlem
Någon mer än jag som uppmärksammat den onelinetagen som kommit upp på sistone. Har sett den i innerstan och linne men jag har inte kunnat avgöra vad de står. Någon som vet vilken jag syftar på. Kan ladda upp en bild imorn typ
Citera
2015-02-21, 19:30
Medlem
Graffigbgs avatar
Lägg upp en bild på tagen :-)
Citera
2015-02-22, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noxoc
Någon mer än jag som uppmärksammat den onelinetagen som kommit upp på sistone. Har sett den i innerstan och linne men jag har inte kunnat avgöra vad de står. Någon som vet vilken jag syftar på. Kan ladda upp en bild imorn typ

vilken one-line-tag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in