2015-01-22, 13:20
Medlem
Kastaflaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purp
Jo d låter ju jävligt logiskt att någon skulle gå och göra en fake spitt, det ät ju klart som fan att MAG o YR går in i beef, ska bli kul o se vem som vinner
Fast jo, det är ju ganska så jävla möjligt att någon faktiskt gör detta. Nån liten horunge utan koll som greppar en kanna första gången och baitar lite sköna grejor han sett tidigare på ett ställe där det redan målats. Kan du sluta göra inlägg i tråden och skämma ut dig eller?
Citera
2015-01-22, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kastaflaska
Fast jo, det är ju ganska så jävla möjligt att någon faktiskt gör detta. Nån liten horunge utan koll som greppar en kanna första gången och baitar lite sköna grejor han sett tidigare på ett ställe där det redan målats. Kan du sluta göra inlägg i tråden och skämma ut dig eller?

finns det någon som har bild på tagsen eller?
Citera
2015-01-22, 14:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kastaflaska

hoppas ändå på beef YR och MAG hade ju fått smaka
Citera
2015-01-22, 17:46
Medlem
Kastaflaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PzychoholicDream15
finns det någon som har bild på tagsen eller?
Nej, bor inte i sälfiskarhålan...
Citera
2015-01-22, 18:54
Medlem
Som jag nämnt tidigare, det är ingen beef. Det är någon snorunge som fejkspittat.

http://i.imgur.com/dYnMhbP.jpg
Senast redigerad av coatmeal 2015-01-22 kl. 18:56.
Citera
2015-01-22, 19:37
Medlem
flackos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal
Som jag nämnt tidigare, det är ingen beef. Det är någon snorunge som fejkspittat.

Är den fortfarande spittad?
Citera
2015-01-23, 08:59
Medlem
VonArsles avatar
Det va ju en målare som torskade i samma område och samma tidsperiod som spitten förmodligen gjordes.
Citera
2015-01-23, 09:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VonArsle
Det va ju en målare som torskade i samma område och samma tidsperiod som spitten förmodligen gjordes.

Ja de var ju exakt samma natt också vem var d som torska då?
Citera
2015-01-23, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coatmeal

asså man ser ju att det är MAGYR som taggat jag fattar inte hur du kan vara övertygad om att det skulle vara någon annan
Citera
2015-01-23, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PzychoholicDream15
asså man ser ju att det är MAGYR som taggat jag fattar inte hur du kan vara övertygad om att det skulle vara någon annan
Samma stil o allting så jag förstår inte heller...
Citera
2015-01-23, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purp
Ja de var ju exakt samma natt också vem var d som torska då?

Hur fan ska vi veta vad det var för jävla benzonylle som gick bananas just den natten? Inte direkt så att vi har kvittoutdrag från IN-EX på alla som köper en marker eller???
Citera
2015-01-24, 00:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aquaknox
Hur fan ska vi veta vad det var för jävla benzonylle som gick bananas just den natten? Inte direkt så att vi har kvittoutdrag från IN-EX på alla som köper en marker eller???

Antagligen någon i YR.... Uppenbarligen, frågan är vf dom spitta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in