Jag försvarar inte Aftonbladet, hade inte läst aftonbladet på två år förns nu!!
Citat:
Ursprungligen postat av
nero1
Så du tycker att det är aftonbladets roll att agera domstol?
Nej... men det är deras rätt att göra det precis som vi på Flashback har rätt att agera domstol på friade mördare, Misstänkta gärningsmän, brottsoffer, officiella personer, politker osv osv. T.ex i våldtäktsdomen jag pratade om tidigare där en syster blev våldtagen och förundersökningen lades upp på flashback där flickan kallades hora och feministfitta. Hon fick skylla sig själv..
Citat:
Ursprungligen postat av
nero1
Den här som slagit folk på käften är uppenbarligen redan dömd för brottet. Det var INTE det aftonbladets uthängning handlade om, så att dom ens tar upp det är för att förstärka bilden av ett "monster"
Det är ju din åsikt att han redan är dömd för brottet (vilket du har rätt till).
En annan kanske tycker han borde fått hårdare straff och hängts ut på flashback så att det även blev en Public Shaming. Det sker ju för fan dagligen på flashback, det vore ju totalt dubbelmoraliskt om jag i ena sekunden sa att det är rätt att vi gör det och att dom gör det.
Aftonbladet är lika sökbart som Flashback. Sök på ett namn på en misstänkt gärningsman och baam, flashback kommer upp.
Citat:
Ursprungligen postat av
nero1
Samma sjuka aftonbladet försvarar dom där terrorsomalierna som ville mörda Lars Vilks men näbbar och klor, ty "dom bara fantiserade ju" ... Jag spyr på aftonbladet och jag önskar verkligen livet ur hela deras jävla redaktion"!
Nu vet jag inte riktigt vilken artikel du pratar om då jag inte läser skittidningen som uppernbarligen du gör, men har du någon länkt till där dom försvarar muslimer som vill döda Lars Vilks ?
Även om du önskar livet ur dom pga
deras åsikter och yttrandefrihet så har de lika stort existensberättingande som dig...
Citat:
Ursprungligen postat av
nero1
Aftonbladet kommer dag efter dag med rena lögner och skandalöst friserade artiklar, främst då inom invandringsområdet. Här på flashback så finns det folk som plockar isär deras lögner på nolltid. Här konfronteras deras äckliga ljug. Detta är en väldigt besvärande omständighet för psykopaterna på Aftonbladet. Därför kör dom nu "all in" för att sänka flashback. Jan Helin är en mycket mycket farlig och sjuk människa.
Eftersom jag inte läser aftonbladet då jag inte gillar deras öppet socialdemokratiska och antirasistiska vinklar så vet jag inte vilka lögner det är dom sprider. Men aftonbladet har ju rätt att välja vad dom ska skriva, om dom nu ljuger hela tiden så lär dom ju också förlora en massa läsare vilket inte heller verkar stämma om man ser till deras ökningar på nätet.. Men du får gära nu när jag börjat läsa skiten igen länka till den Lars Vilks vinklingen...
Dom kommer aldrig kunna sänka flashback, flashback är här för folket och yttrandefriheten.
Samma yttrandefrihet och åsiktsfriheter som vi på flashback har. Men dom har mer skyldigheter till lag och betalande läsare som vi slipper.
Men OM man tror på yttrandefrihet och åsiktsfrihet, pressfrihet så kan man inte hata på Aftonbladet för att dom utnytjar den...
Men det du skriver går ju åt båda hållen.