Citat:
Ursprungligen postat av
mickeytheavalon
Det finns väl ingen lag som förbjuder dig att kritisera den rådande invandringspolitiken? Kom inte med argumentet med att du är rädd att du förlorar ditt arbete och dina vänner. I sådana fall uppträder du som en fegis som inte har tillräckligt med stöd för dina åsikter.
Som jag tidigare skrivit förstår jag inte hur en kan dra en parallell mellan Sverige och Nordkorea. Lite perspektiv måste väl du ändå ha?
Den rådande invandringspolitiken kan endast kritiseras i enlighet med lagen, vilket innebär att all kritik som utgår från argument baserade på ras, intelligens, separationspolitik, etnisk nationalism, osv., inte bara balanserar på gränsen för vad som är lagligt, utan i många fall är direkt i strid med lagen om hets mot folkgrupp. Jag anser att negrer och andra icke-vita (i synnerhet zigenare, judar och andra för svenskarna direkt skadliga folkgrupper) bör förbjudas att någonsin sätta sin fot i Sverige. Dessa människor är civilisationsförstörare, och i många fall innebär de ett direkt hot mot svenskarna, inte bara rasligt, utan rent fysiskt, med sin närvaro på våra gator och torg. Svenskarnas etniska och nationella integritet är viktigare än diverse undermänniskors "rättigheter" att bosätta sig i och förstöra svenskarnas land.
Svensk lagstiftning tillåter vidare inte heller kritik av judar på basis av deras judiskhet, och i länder som Tyskland är det så illa att ifrågasättande av specifika historiska händelser är olagligt och kan rendera i långa fängelsestraff.
Även om dessa åsikter och synpunkter är fullständigt främmande för dig, ber jag dig sätta dig in i situationen för de människor som
på riktigt anser att deras åsikter och argument är fullt giltiga och korrekta. Om jag inte på allvar ansåg att jag inte bara har rätt rent logiskt och rationellt, utan också rent moraliskt och etiskt, hade jag inte spenderat sju år och 5000 inlägg på Flashback.
Citat:
Ursprungligen postat av
mickeytheavalon
På vilket sätt kan du gå lagen om hets mot folkgrupp till att innefatta kritik mot en viss politik? Du får gärna ta fram ett levande exempel på en person som blivit dömd för hets mot folkgrupp där personen kritiserat invandringspolitiken?
Nils-Erik Hennix.