Citat:
Ursprungligen postat av
WallOfAdamant
"Gör jag inte heller. Har hejdat mig o tagit bort många inlägg som jag varit på väg att posta, har heller aldrig uttryckt hat riktat mot en specifik person eller försökt sprida lögner om nån." - några rader senare skriver du, "Om 8 asylnegrer gruppvåldtar...". Du förstår inte alltså vad jag menar
Vad är problemet? Det var just negrer som sökt asyl som våldtog. Därav "asylnegrer" Samma sak hade det varit om jag beskrivit 8 vita från syd afrika som dödat en anc-medlem som "rasistvitingar". Vita som är rasister.
Jag menar det är skillnad att uttrycka svepande saker mot vissa folkslag som kan uppfattas som "hat" utav känsliga prinsessor, mot att uttrycka riktat hat mot särskilda privatpersoner. Jag har aldrig "näthatat" mona sahlin eller kakan Hermansson och sagt att jag vill mörda dem. Men jag har uttryckt avsky över afrikaners höga fallenhet för brott i Sverige. Det är skillnad.
Citat:
Att du väljer att undvika en diskussion med mig för att jag väljer att skriva, "en" istället för "man" är bara fjantigt.
ja, varför även inte använda SAOL-ordet "kärrtorpa" när vi ändå är igång lixom? sluta hjärntvättad dig själv med twittertermer.
Citat:
Du har all rätt att kritisera samhället om du vill det, men att kritisera någonting kan en göra utan att spy en massa galla.
Om samhället spyr galla spyr man tillbaka. Det verkar vara nått hjärnfel hos många idag. Oavsett hur åt helvete landet går ska man hålla god ton och inte brusa upp för det är ju inte anständigt. Men att gruppvåldta nån i en tvåmanshytt har tydligen inga krav på anständighet på sig.
Citat:
Hur i allsin dar kan du dra en parallell om att Sverige skulle vara Nordkorea? Lite perspektiv måste du väl för tusan ha.
I NK har man lagar mot vissa saker där med. Eftersom du är så kåt på att följa lagar här oavsett hur samhället ser ut omkring dig undrar jag om du skulle vara lika laglydig i nordkorea?