2015-02-10, 15:45
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rumpgas
Den dära Åsa Nisse filmen Välkom till Knohult tror jag den hette var en av de absolut sämsta filmerna jag någonsin sett.
Den var så pinsamt usel så man skämdes a skådisarnas vägnar..
Ja den var det skämskudde på.
Citera
2015-02-11, 21:04
Medlem
kuddenchristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Birdman

Återigen, pretentiös skit som dom flesta andra filmer jag listat i tråden. Oerhört tråkig handling, ointressanta karaktärer. Tråkig helt enkelt, och jävligt pretentiös. Kejsarens nya kläder.

Se den inte!
Fan, vad jag inte håller med dig! Jag älskar den filmen!
Citera
2015-02-11, 23:18
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuddenchristo
Fan, vad jag inte håller med dig! Jag älskar den filmen!

Jaså? Vad var bra tyckte du? För den hade ingen charm, ingen finess, inget drama, ingenting. Lika tråkig och pretentiös som en Wes Anderson film, om inte värre(nej nu överdriver jag...).
Citera
2015-02-11, 23:22
Medlem
kuddenchristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Jaså? Vad var bra tyckte du? För den hade ingen charm, ingen finess, inget drama, ingenting. Lika tråkig och pretentiös som en Wes Anderson film, om inte värre(nej nu överdriver jag...).
Jag tycker att allt i den filmen är bra. Särskilt de långa och imponerande tagningarna och skådespeleriet.
Citera
2015-02-11, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rumpgas
Den dära Åsa Nisse filmen Välkom till Knohult tror jag den hette var en av de absolut sämsta filmerna jag någonsin sett.
Den var så pinsamt usel så man skämdes a skådisarnas vägnar..

Ja alltså, herregud. Denna film måste varit ett experiment för att undersöka hur medvetet urusla filmer påverkar samhället eller något? Helt sanslöst kass på alla sätt och vis?!
Citera
2015-02-12, 14:02
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuddenchristo
Jag tycker att allt i den filmen är bra. Särskilt de långa och imponerande tagningarna och skådespeleriet.

Vad ska du med bra foto och bra skådespeleri till när filmen saknar allt vad grund heter, i form av bra manus, karaktärer, humor etc ?
Citera
2015-03-09, 22:07
Medlem
Ostkupas avatar
Gravity
Citera
2015-03-09, 23:45
Medlem
Räknas filmer man börjat se men avbrutit?

Kampen om Gallien
eller
Cloverfield
Citera
2015-03-10, 01:44
Medlem
ZlatanManias avatar
Surfa runt efter en film på nätet och hitta Full English Breakfast och tänkte ge denna spontanfilm en chans, läste beskrivningen om filmen och va fan den kanske är bra tänkte jag.

För det första stämde beskrivningen inte in ett dugg på filmen, skådespeleriet är urbota dåligt och jag tvivlar på att de flesta skådespelarna ens har någon som helst erfarenhet. Vissa ljudeffekter är direkt tagna från Counter-Strike 1.6 och alla som spelat vet hur det låter när man knivhugger nån eller kastar en granat. Sen att den är allmänt klyschig höjer inte direkt betyget. Definitivt något av de sämsta jag sett.

Men inget har väl direkt kommit i klass med Hajen 3D eller Human Centipede 2, att sistnämnda film ens fick en uppföljare är ett rent resultat av "all publicitet är bra publicitet". Första filmen var inte mycket att hänga i granen men uppföljaren fick faktiskt föregångaren att bli ännu sämre!

REC 3 är också klart nämnvärd..
Citera
2015-03-10, 01:48
Medlem
Ereses avatar
Snabba Cash. Hela min familj kom överens om att stänga av efter mindre än fem minuter.
Citera
2015-03-10, 01:49
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erese
Snabba Cash. Hela min familj kom överens om att stänga av efter mindre än fem minuter.

Början av filmen är ju stenhård, galet bra öppning.
Citera
2015-03-10, 01:50
Medlem
Ereses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnage.
Början av filmen är ju stenhård

Min hjärna verkar ha förträngt det mesta så kan inte uttala mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in